دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ راهنمای کامل مفاهیم سئو + دانلود چک لیست SEO نوین-دنی سالیوان | سئو

سئو سایت به هر فعالتی که در راستای بهبود سایت برای دیده شدن بهتر در موتور های جستجو انجام میشود گفته میشود. بهینه‌سازی جستجوی موفق برای بازارهای بین‌المللی، ممکن است نیازمند ترجمه حرفه‌ای صفحات وب، ثبت یک دامنه با یک دامنه سطح بالا در بازار هدف و میزبانی است که آدرس IP محلی را فراهم نماید. همچنین گوگل در بشتر مواقع تنها به توضیح مختصری از این الگوریتم ها و حساسیت های موجود برای رتبه دهی سایت صحبت می کند و بیشتر موارد را سئوکاران حرفه ای و به مرور زمان و بدست آوردن تجربه کسب می نمایند. یکی از راه های مهم ایجاد اعتماد در سایت، ارائه گواهی SSL است. گواهینامه های SSL اطلاعات مبادله شده بین مرورگر وب کاربر و سرور شما را رمزگذاری می کند. سایت مپ یا نقشه سایت یک فایل متنی است که کلیه نشانی های موجود در سایت را دربر دارد و شامل اطلاعات متای موجود در هر URL از وب سایت نظیر آخرین به روز رسانی ها و شیوه ارتباط آن با دیگر صفحات می باشد.

  • از آنجا که یافتن نویسنده خوب کمی سخت است؛ سعی کنید همیشه در فوتر سایتتان یک منو برای استخدام نویسنده قرار دهید.
  • ممکن است این فرآیند تا مدت ها طول بکشد برای آنکه سریعتر از ایندکس گوگل خارج شوند پیشنهاد میکنیم از ابزار Remove URLs در گوگل سرچ کنسول استفاده کنید.
  • به شما پیشنهاد می کنیم مقاله ما با موضوع سئو خارجی چیسترا مطالعه نمایید.

با توجه به پیچیده تر شدن الگوریتم های گوگل، این روش ها دیگر کارایی ندارند. موتورهای جستجو می دانند که باید مخاطبان خود را راضی کنند و برای این کار باید بهترین وب سایت های ممکن را به مخاطبان پیشنهاد دهند. محتواهایی که تنها برای موتورهای جستجو ساخته شده اند، خسته کننده هستند و اغلب سودمند نیستند و به عبارت دیگر، قابلیت استفاده از آن ها ضعیف است.

انتخاب موضوع محتوا نقش بسیار مهمی در دریافت بک‌لینک دارد و در ادامه به ۳ موضوع مناسب محتوا برای ساخت بک‌لینک اشاره می‌کنم. روش کار در این تاکتیک‌ها این است که محتواهایی دقیقا با هدف کسب بک‌لینک درست می‌کنید و سپس به وبلاگ‌نویسان حرفه‌ای اطلاع می‌دهید تا به شما بک‌لینک بدهند. با لینک‌بیلدینگ می‌توانیم اعتبار سایت را بالا ببریم و در کلمات کلیدی مهم که احتیاج به اتوریتی و اعتبار بالا دارند رتبه بگیریم.

۶- سئو سایت موجب می شود تا همواره سایت شما در حال پیشرفت باشد. شما می توانید با سئو اصولی و هدفمند، افرادی را با سایت تان آشنا کنید که دقیقا به دنبال شما (محصول یا خدمات) می گردند و به راحتی می توانید آن ها را از مشتری بالقوه به مشتری بالفعل تبدیل کنید. در غیر این صورت، بدون توجه به زمان، عناصر اساسی بهینه‌سازی جستجو، اساساً مشابه هستند.

۲. لینک‌بیلدینگ با تولید محتوا

پیشنهاد می کنم در مورد الگوریتم های گوگل مطالعه کنید و مقدمه مطلب استراتژی محتوا را حتما بخونید. تمرکز اصلی الگوریتم موش کور بر سئوی محلی است و به کسب و کارهای محلی کمک می‌کند که رتبه بهتری در نتایج گوگل به دست آورند. قبل از این الگوریتم برای کسب و کارهای کوچک سخت بود که با بزرگ‌ها رقابت کنند و لی گوگل کاری کرد که هنگام سرچ کاربر، نتایج محلی نزدیک هم به او نشان داده شود. Above the Fold محتوایی است که قبل از آن که کاربر صفحه را اسکرول کند، روی یک وبسایت قابل مشاهده است. این محتوا شامل عکس، متن، ویدئو و هر چیزی است که چشم می‌بیند.

همه چیز در مورد تبلیغات همسان + انواع آن ( هدف از اجرای تبلیغات نیتیو چیست؟ )

از سوی وب‌سایت‌های وردپرسی نیز می‌توانید علاوه بر این تکنیک، با استفاده از افزونه‌هایی نظیر WP Smush اقدام به بهینه‌سازی تصاویر بارگذاری شده کنید. در این قسمت قصد داریم که با چند اصطلاح و معیار در اندازه‌گیری سرعت سایت آشنا شویم. این مباحث را به خاطر بسپارید، چرا که در زمان بهینه‌سازی وب‌سایت، هریک از این معیارها، معنای متفاوتی خواهند داشت. همانطور که در قسمت فوق بیان شد، شما با استفاده از افزونه وردپرسی Redirection می‌توانید کاربر را از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل سازید. همچنین شما می‌توانید با مطالعه مقاله “رفع ارورهای 404 در سایت” با تکنیک‌های رفع این ارور آشنا شوید. قطعا داشتن علم کافی نسبت به رفع فوری این ارور، برای یک متخصص سئو یک مزیت محسوب می‌شود.

در واقع موتورهای جستجو راه‌‌‌های ارتباطی هستند که این قضیه را عملی می‌‌‌‌کنند. موارد جستجو شده، همان کلماتی که کاربران آنها را در فرم جستجو تایپ می‌‌‌کنند دارای اهمیت فوق العاده‌‌ای می‌‌باشند. تجربه نشان داده است که ترافیک موتورهای جستجو می‌‌‌‌تواند به یک موفقیت ساماندهی شده یا بالعکس منجر شود. اهداف یک وب سایت می‌‌تواند ارائه تبلیغات‌‌، درآمدزایی یا نمایش محصولاتی باشد که مشابه آن درهیچ شبکه بازاریابی دیگری نباشد. همه روزه مردم برای یافتن پاسخ سوالات، اطلاعات محصولات، خدمات و موارد دیگر، بیش از میلیاردها کلیدواژه را در موتورهای جستجوگر وارد می‌کنند.

طراحی قدرتمند، برای کاربران این امکان را می دهد که به راحتی به امکانات سایت دسترسی پیدا کنند. در هر متن علاوه بر تگ عنوان، چندین زیر عنوان یا هدینگ نیز وجود دارد که ارزش آنها به اندازه‌ ی محتوا است. از این رو، هدینگ‌ هایی طراحی کنید که مخاطب را برای خواندن مطلب کنجکاو کند.

اگر از مهارت کافی در زبان انگلیسی برخوردار هستید شما می‌توانید با مطالعه جدیترین اخبار و آموزش‌های سئو موجود در سایت‌های انگلیسی زبان در این زمینه مهارت کسب کنید. شما باید زمان زیادی را صرف مطالعه همه جنبه‌های سئو صرف کنید که این موضوع می‌تواند برای بسیاری از افراد شاغل غیرممکن به نظر برسد. اگر آموزش سئو را گام به گام دنبال کنید و از یک رویکرد آموزش مناسب (برنامه یادگیری) پیروی کنید، فرایند یادگیری برای شما آسان‌تر خواهد شد.

آنالیز رقبا شاید در نگاه اول کار دشواری به نظر برسد، اما اگر با اصول و قواعد آن آشنا باشید، نه تنها سخت نیست بلکه کاری آسان و چه‌بسا لذت بخش خواهد بود. البته نمی‌خواهیم که دوباره به این موضوع اشاره کنیم که اگر شما به هدف خود فکر کنید، می‌توانید تمامی موانع را از سر راه بردارید. پس حالا به سراغ این مورد می‌رویم تا بیشتر با این مبحث آشنا شویم. پس انتظار نداشته باشید که یک ماه پس از تأسیس سایت خود جای رقبایی که چندین سال است شروع به فعالیت کرده‌اند را بگیرید.