دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ راهنمای کامل مفاهیم سئو + دانلود چک لیست SEO نوین-دنی سالیوان | سئو

رنک‌مث یک کپی از یواست است و البته با اضافه کردن چندین امکان اضافی،‌ طراحی ظاهری شیک و البته هزینه تبلیغاتی زیاد توانست خود را به یواست نزدیک کند. البته بازگشت سرمایه عالی مستلزم این است که نرخ تبدیل محتواهای سایتمان نیز بالا باشد. سپس تصمیم گرفتم محتوانویسی را استخدام کنم که حرفه‌ای نباشد و خودم به او آموزش دهم. یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها (حداقل برای من) این است که یک نویسنده محتوای عالی استخدام کنم.

  • کاربرانی که برای رفع سوال و ابهام خود به این صفحات مراجعه می‌کنند و با صفحه‌ای باکیفیت پایین و یا محتوای نامناسب مواجه خواهند شد.
  • گوگل و دیگر موتورهای جستجوی به بک لینک ها به عنوان یک اعتبار نگاه می کنند و صفحاتی که دارای تعداد زیادی بک لینک هستند، رتبه بالایی در موتورهای جستجو خواهند داشت.
  • این فعالیت‌ها در جهت افزایش ترافیک و رتبه در موتورهای جستجو انجام می‌شود.
  • و البته مهارت‌های دیگری نیز نیاز است که در ادامه به صورت فهرست‌وار به آن‌ها خواهیم پرداخت.

توی سایت آرشیو هم نگاه کردم صفحاتش خوب ایندکس نشدن که از روی اون کپی برداری کنم . در گذشته تمرکز گوگل بر این بود که کلمه کلیدی چند بار در متن تکرار شده. اسپایدر گوگل داشتن تگ عنوان، alt عکس، url، H1 و تگ توضیح را چک می‌کرد. 99.58 درصد snippetها مربوط به صفحاتی است که با آن کلمه کلیدی‌ در صفحه اول جای دارند. بنابراین اگر در حال حاضر جزو ده تای اول نیستید، شانس چندانی برای snippet ندارید.

سئو کلاه سفید:

اگر از مهارت کافی در زبان انگلیسی برخوردار هستید شما می‌توانید با مطالعه جدیترین اخبار و آموزش‌های سئو موجود در سایت‌های انگلیسی زبان در این زمینه مهارت کسب کنید. شما باید زمان زیادی را صرف مطالعه همه جنبه‌های سئو صرف کنید که این موضوع می‌تواند برای بسیاری از افراد شاغل غیرممکن به نظر برسد. اگر آموزش سئو را گام به گام دنبال کنید و از یک رویکرد آموزش مناسب (برنامه یادگیری) پیروی کنید، فرایند یادگیری برای شما آسان‌تر خواهد شد. البته ساخت بک لینک در سایت‌های دیگر امری مشکل است و نباید از روش‌های کلاه سیاه برای اینکار استفاده کرد. خرید بک لینک بصورت انبوه یکی از روش‌های کلاه سیاه لینک سازی در سئو است و ممکن است منجر به جریمه شدن وبسایت شما توسط گوگل و حذف آن از نتایج گوگل شود. در صورتی که محتوای منتشر شده در وبسایت مفید باشد سایر وبسایت‌ها به مطالب سایت ارجاع خواهند داد.

تاریخچه سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو

اما این عبارت ماهیت تحقیقی بیشتری دارد و مطمئناً درآمد بیشتری برای شما ایجاد می کند، به همین دلیل است که گوگل به جای صفحه محصولی از سایت دیجیکالا، راهنمای خرید را نشان می دهد. اگر کلمه کلیدی “جاروبرقی” را بررسی کنید، افراد زیادی آن را جستجو می کنند ( متوسط ​​حجم جستجوی ماهانه). یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد در هنگام یافتن کلمات کلیدی مرتکب می شوند این است که فقط به اعدادی که در ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی می بینند توجه می کنند. در اکثر ابزارها، مقدار دشواری کلمه کلیدی در کسب رتبه در مقیاسی از 0 تا 100 نشان داده می‌شود.

چه عواملی باعث پوگو استیکینگ می‌شود؟

اما در مقابل رسیدن به صفحه اول روی کلماتی مثل خرید کتاب آشپزی و… شاید ماهانه کمتر از 5 میلیون تومان هزینه داشته باشد چون رقابت در این حوزه اندک است. یک مغازه کوچک فروش موبایل در قسمتی از شهرتان را در نظر بگیرید. چه تعداد از آنها به خریدار تبدیل میشوند؟ شاید نهایتا ماهانه 50 تا 100 نفر از این فروشگاه، تلفن همراه بخرند. با وجود رایج بودن این روش معایب بیشتری نسبت به سایر روش های تعیین قیمت دارد، برای مثال یکی از این معایب را می توان میزان فشار و استرسی که به متخصص سئو وارد می کند دانست. به علاوه برای هیچ چیزی تضمینی وجود ندارد و سئوکار نمی تواند قول صد در صد برای بهبود رتبه بدهد.