دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ راهنمای کامل SEO رادزاد-دنی سالیوان | سئو

این شاخص‌ها برای رتبه دهی موتور جستجو به یک سایت موثر است. در مقابل، نمونه‌هایی از سئو کلاه سیاه شامل خرید لینک یا استفاده از تکنیک‌های فریبنده است. هر تاکتیکی که برای کاربران فریبنده یا مضر تلقی شود، به عنوان کلاه سیاه شناخته می‌شود. تاکتیک‌های کلاه سیاه بسیار خطرناک هستند و با تکامل الگوریتم‌های گوگل، کمتر و کمتر عمل می‌کنند. بنابراین سئو کلاه سیاه به مجموعه اقداماتی اطلاق می‌شود که برای افزایش رتبه سایت یا صفحه در موتورهای جستجو از طریق ابزارهایی که شرایط خدمات موتورهای جستجو را نقض می کنند، استفاده می شود. لازم به ذکر است که هر صفحه به وسیله موتورهای جستجو و بر اساس کلمات کلیدی مورد استفاده در عنوان صفحه، تگ ها و محتوای آن، رتبه بندی می شود.

  • حتی می‌توانید با استفاده از برخی از این کد‌ها (مثل 301)، به موتور‌های جستجو و کاربران کمک کنید تا به سایتتان دسترسی پیدا کنند.
  • لیست کلمات کلیدی که برای وب سایت خود آماده کرده اید برای محاسبه جایگاه وب سایت شما استفاده می شود.
  • من به شخصه در سئو بیشتر به مباحث سئو داخلی توجه می کنم و همیشه هم نتیجه خوبی گرفتم.
  • به زبان دیگر؛ یکی از کارهایی که هوش مصنوعی می‌تواند انجام دهد؛ یادگیری ماشینی است.

با ویژگی Google Autocomplete یا تکمیل خودکار گوگل، فقط باید کلمه کلیدی اولیه خود را در جستجوی گوگل بنویسید و سپس پیشنهادات به طور خودکار ظاهر می شوند. به عنوان مثال از جمله صفحاتی که تحت این ارزیابی قرار میگیرند می توان به مواردی اشاره کرد که به صورت مستقیم و جدی بر روی سلامت انسان، شادی و امنیت او تاثیر گذارند. این افراد به صورت مستقیم بر روی نتایج جستجو تاثیر گذار نیستند، اما از داده های آنها در ارتقا الگوریتم جستجو استفاده می شود. یک موتور جستجو ابزار آنلاینیست که به شما کمک میکند تا اطلاعات مورد نظر خود را در اینترنت پیدا کنید.

سئو یا SEO چیست؟

موتورهای جستجو به شدت روی سرعت وب سایت شما حساس هستند و در صورتی که استاندارد آن را پایین تشخیص دهند، سعی میکنند وب سایت های معتبرتری را در نتایج جایگزین شما کنند. قبل از اینکه بخواهیم یک وب سایت را بهینه سازی کنیم، باید پایه و اساس آن را بررسی کرده و اطمینان حاصل کنیم که مشکلی در آن وجود نداشته باشد. اگر از همین ابتدای کار مشکل اساسی در یک وب سایت وجود داشته باشد، اکثر اقدامات بعدی شما که به جهت بهبود رتبه سایتتان است بی ثمر خواهد بود. احتمالا نام این نوع از بهینه سازی سایت را زیاد شنیده اید و تا حدودی با آن آشنایی دارید. سئو داخلی شامل تمام چیزهایی می شود که کاربران شما آن ها را در سایت مشاهده می کنند. آن ها به دنبال عبارات یا کلمات کلیدی مطابق با نیازها خودشان می گردند و سپس به وبسایتی می روند که می تواند راهکار خوبی را به آن ها ارائه کند.

سئو داخلی (On-Page SEO)

الگوریتم BERT کمک می‌کند تا گوگل ریزه‌کاری‌های زبان انسان را بهتر درک کند. تمرکز آپدیت برت روی نکات ریز دستوری، جملات و کلماتی که درمحاورهبه‌کار می‌روند و به خصوص رویعبارت‌های طولانی یا Long Tail Keywordsاست. سایت‌های تبلیغاتی باید دقت کنند که اگر محتوای صفحاتشان از استاندارد یا کیفیت لازم برخوردار باشد، با وجود لینک دادن به سایت‌های خارجی جریمه نخواهند شد؛ پس اولویت با کیفیت محتواست. بعد از اضافه شدن الگوریتم مرغ مگس‌خوار به گوگل، تعداد زیادی از سایت‌هایی که بیش از حد از یک کلمۀ کلیدی خاص استفاده کرده بودند جریمه شدند و جایگاه خوبشان را در گوگل از دست دادند.

سه گام اپتیمایز کردن برای ایندکس در موبایل:

موتورهای جستجوی زیادی وجود دارند، اما این گوگل است که بیشترین پیشرفت را در کسب اطلاعات، درک زبان و پردازش زبان طبیعی داشته است. اصطلاحات سئو داخلی و سئو خارجی بر اساس نوع اقدامات شما در وب سایت طبقه بندی می شوند. تاریخچه سئو به دهه 90 برمیگردد، یعنی زمانی که موتورهای جستجو پا به عرصه اینترنت گذاشتند. امروزه سئو یکی از مهمترین استراتژی های بازاریابی و صنعتی رو به رشد محسوب می شود. تعویض های بازیکنان هم مثل کارهایی میمونه که در پی بررسی اطلاعات سرچ کنسول انجام میشه. و در نهایت بک لینک و رپورتاژ هم مانند توصیه هایی هستن که مربی در حین بازی به بازیکن ها میگه تا بتونن کارشون رو به بهترین شکل انجام بدن.