دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ راهنمای کامل SEO رادزاد-دنی سالیوان | سئو

این کار باعث می‌شود حالت معنوی خوبی پیدا کنید و حالتان بهتر شود. همانطور که در ابتدا توصیه کردم در شروع کار از افراد با تجربه کمک بگیرید، حالا توصیه می‌کنم وقتی در کارتان موفق شدید رازهای موفقیت خود را به افراد تازه‌کار آموزش دهید. در ادامه می‌خواهم ۷ نکته را بررسی کنم که باعث می‌شود عملکرد بهتری به عنوان یک فریلنسر سئو داشته باشید. اما زمانی که شما یک فریلنسر سئو هستید، نیازی نیست منتظر افزایش سالانه و درصدی حقوق خود باشید. می‌توانید یادگیری و تلاشتان را بیشتر کنید و به همان اندازه درآمدتان بیشتر شود. تحقیقات سایت سرچ‌انجین‌جونال نشان داده است که ۶۰٪ از متخصصان سئو که به طور تمام وقت کار می‌کنند درآمد برابر یا بیشتر از میانگین شغل‌های آمریکا دارند.

  • تگ H1 خود را بهینه کنید؛ تگ H1 همان چیزی است که به عنوان اولین و مهمترین تیتر در ابتدا و بالای صفحه نمایش داده می شود.
  • دلیل آن این است که یک لینک باعث افزایش اعتبار یک محتوا و وب سایت می شود.
  • مشکلی که این صفحات بوجود می‌آورند این است که بودجه خزش سایت هدر می‌رود، محتوای ضعیف و تکراری در سایت بوجود می‌آید و ده‌ها مشکل جانبی دیگر.
  • مرحله اول آشنایی و پیش نیاز برقراری ارتباط، رسیدن به یک زبان مشترک است.
  • یک سایت با سئو خوب یعنی وب سایت از نظر موتورهای جستجو رتبه خوبی بگیرد و با توجه به هدف سرچ کاربر در نتایج نمایش داده شود.

از همین رو استفاده از این راهکار در سئوی محتوا، به عنوان بخشی مهم از آن شناخته می‌شود. تمامی مواردی که آموزش می‌بینید را در وبلاگ‌ها و یا وب سایت هایی که به صورت آزمایشی میسازید تمرین کنید و تاثیر هر روش را مورد بررسی و تحقیق قرار دهید تا بتوانید بهترین روش انجام سئو را یاد بگیرید. برای اینکه بیشتر با این موارد آشنا شوید بهتر است مقاله یادگیری سئو را مطالعه کنید تا با پیش نیاز‌های یادگیری سئو بیشتر آشنا شوید. اولین بار در اواسط دهه ۱۹۹۰،موتورهای جستجواقدام به فهرست کردن وب سایت‌ها کردند.

تولید و بازاریابی محتوا

بنابراین همانگونه که پیش از این نیز گفته شد ما تنها فاکتورهای رنکینگ در گوگل را مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد. خوش‌بختانه طی سال‌های اخیر، با بهبود الگوریتم‌های موتورهای جستجو و توسعه دانش هوش مصنوعی و تحلیل متن، باعث شده است که چنین مواردی کمتر و کم‌رنگ‌تر شوند. همان‌طور که می‌بینید موتورهای جستجوی Google و Yahoo و Bing برای کاربران بیشتر از سایر موتورهای جستجو شناخته شده هستند.

اما اگر از عهده هزینه های خدمات سئو بر نمی آیید، روش های جایگزین ارزان تری نیز وجود دارد. آموزش سئو و استفاده از افزونه های سئو دو تا از این روش ها هستند. البته دقت داشته باشید که استفاده از افزونه های سئو نیز نیاز به آگاهی وسیعی از مقوله سئو دارد. معیار Bounce rate درصد بازدیدکنندگانی را که وب سایت را بدون هیچ اقدامی ترک کرده اند را نشان می دهد. نرخ پرش بالا همیشه چیز بدی نیست، اما به طور کلی تقریبا میتوان گفت که نرخ پرش پایین همیشه بهتر است. اما حقیقت این است که اکثریت قریب به اتفاق کاربران مبتدی با اتکا به چند گزارش اولیه به خوبی عمل خواهند کرد.

تازگی محتوا در سئو چه تاثیری دارد؟

پس با خواندن این مقاله اولاً یک نمای کلی از سئو را می‌بینید و دوماً دیگر کسی نمی‌تواند با حرف از سئو سرتان کلاه بگذارد. چطوری؟ ما دردوره پایه سئو تمام اصول و مقدمات سئو را و اینکه گوگل چطور کار می‌کند، آموزش داده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم برای درک کامل و تسلط روی مفاهیم و کارکرد سئو، حتما در آن شرکت کنید. اگر قصد داشتید که از سایتی لینک بگیرید، حتماً به میزان پیج آتوریتی سایت توجه کنید و در صورتی که سایت امتیاز خوبی نداشت به هیچ وجه از آن سایت بک لینک نگیرید. اگر کاربران تمایل بیشتری به دیدن ویدئو دارند، چرا آن را در اختیارشان قرار ندهیم؟ داشتن ویدئو Dwell Time را در سایت بالا می‌برد و به شما توصیه می‌کنم از محتوای ویدئویی در مطالب صفحات خود حتماً استفاده کنید. برخی محتواها در نسخه موبایل پنهان می‌شوند و چون گوگل نسخه موبایل را یک نسخه کامل می‌داند، آن محتواها از چشم گوگل مخفی می‌ماند. نسخه موبایل محتوای شما باید به نحوی باشد که کاربر محتوا را با همان کیفیتی که در دسکتاپ می‌بیند، در موبایل هم ببیند.

موتور جستجو یک ابزار آنلاین است که به افراد برای پیدا کردن اطلاعات مورد نظرشان در اینترنت کمک می‌کند. موتور جستجوی گوگل و موتور جستجوی بینگ مایکروسافت از معروفترین موتورهای جستجو هستند. همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید گوگل در حال حاضر اختلاف فاحشی با سایر رقبای خود در میزان سهم از بازار موتورهای جستجو دارد.

این کتاب آشنایی سریع با مفاهیم و تکنیک های تأثیرگذار سئو برای کسب موفقیت در دنیای آنلاین را برای خوانندگان خود فراهم کرده است. صفحات منبع یا Resource Pages را پیدا کنید و از آنها لینک بگیرید. از هدینگ های H1 و H2 برای ایجاد سلسله مراتب در متن بهره ببرید. افزونه ها و پلاگین های مناسب را برای فشرده سازی تصاویر نصب کنید. نمی توان از سئو و قدرت سایت صحبت کرد و سایت الکسا را سانسور کرد …