دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ راهنمای کامل SEO رادزاد-دنی سالیوان | سئو

اگر منظور شما این است که صفحه دیگری جایگاه کسب کرده بهترین راه حل ریدایرکت کردن آدرس قبلی به صفحه هدف است. هدف شما از سئو کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل، افزایش بازدید و در نتیجه افزایش فروش است. بهتر است ابتدا خدمات سئو که توسط شرکت ها ارایه میشود را بشناسید. فعالیت مستمر و هدفمند در شبکه‌های اجتماعی، حضور در فروم‌های تخصصی، دریافت بک لینک از سایت‌های معتبر و مرتبط، خرید رپورتاژ آگهی از رسانه‌های پرمخاطب و … را اصطلاحا SEO Off-page می‌نامیم.

بک لینک ها به عنوان «پیوندهای درونی»، «پیوندهای ورودی» یا «پیوندهای یک طرفه» معروف هستند. بک لینک ها پیوندهایی هستند که از یک وب سایت به صفحه ای در وب سایت دیگر زده می شوند. گوگل و دیگر موتورهای جستجوی به بک لینک ها به عنوان یک اعتبار نگاه می کنند و صفحاتی که دارای تعداد زیادی بک لینک هستند، رتبه بالایی در موتورهای جستجو خواهند داشت. در گذشته، سئوی سایت مترادف بود با استفاده از کلمات کلیدی ولی امروزه موتورهای جستجو پیشرفته تر شده اند.

  • همانطور که می توانید تصور کنید، عبارت “بیشتر بخوانید” تنها لینکی است که آنها در این محل قرار میدهند.
  • بنابراین اگر به هر طریقی با وب سایت خود کسب درامد دارید، تهیه اشتراک از یک ابزار کلمه کلیدی پولی باکیفیت، یک سرمایه گذاری عالی بر روی کسب و کارتان است که دیر یا زود نتیجه خواهد داد.
  • در کسب و کار اینترنتی، موقعیت فروشگاه (وب سایت) شما را، جایگاه و رتبه آن تعیین می‌کند.
  • و برای اینکه افراد بیشتری با جادوی سئو آشنا بشن تصمیم گرفتم این دوره بمب رو جزء بهترین دوره سئو ایران در سایت های کانتنت منتشر کنم.

لینک سازی از سمت وبسایت‌هایی که اعتبار خوبی پیش گوگل دارند هم مانند همین مثال می‌باشد. گوگل به اعتبار سایت‌هایی که می‌شناخته به شما اعتماد می‌کند و جایگاه بهتری نیز برایتان در نظر می‌گیرد. لینک سازی داخلی به معنای لینک دهی از یک صفحه به صفحه دیگر در همان دامنه می‌باشد. مثلا منوی اصلی هر وبسایت، نمونه ای از لینک‌دهی داخلی است، اما در اینجا ما در مورد لینک‌های موجود در صفحه و در محتوا صحبت می‌کنیم.

ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که چرا مدت seo سایت تا این حد طولانی است؟

خوشبختانه، اکثر توسعه دهندگان این روزها به موضوع سازگاری وب سایت با موبایل توجه می کنند، بنابراین اگر یک تم وردپرسی با کیفیت را انتخاب کنید، نباید مشکلی وجود داشته باشد. کلید داشتن یک وب سایت با لینک های داخلی خوب، داشتن عناصر با ساختار مناسب برای جا به جایی بین صفحات است. در حالی که در حقیقت محتواهای طولانی‌تر در گوگل معمولا رتبه بهتری دارند، اما این تعداد کلمات نیست که باعث کسب رتبه بالاتر می‌شود.

مراحل اصلی سئو سایت

در صورت وجود اونها، شما احتمالا قادر به کسب رتبه بالایی برای پست های سایتتون هستید. ممنون از زحماتتون که این همه آموزش درباره سئو رو به رایگان در اختیار ما گذاشتین. همچنین از اینکه با حوصله به سوالاتم در کامنت ها پاسخ دادین ممنونم. یکی از چیزهای خوبی که در وب سایت شما دیدم جامع بودن بلاگ ها و آموزش هاست که انصافا مشخصه روزهای زیادی براش وقت گذاشته شده.

افرادی که اقدام به پرکردن یک فرم می‌کنند، آشناییت خوبی نسبت به سایت پیدا کرده است و شما با اعتمادسازی می‌تواند این کاربر را به خریدار تبدیل نمایید. برخی از افراد صاحب کسب و کار از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات برند خود، رضایت مشتریان و پاسخ به برخی از سوالات رایج کاربران استفاده می‌کنند. این فعالیت‌ها می‌تواند به اعتمادسازی و درنهایت انتقال کاربر به سایت منجر شود. البته گاهی روند انتقال کاربر از شبکه اجتماعی با سرعت انجام می‌گیرد و گاهی ممکن است چند سال زمان ببرد. یا سیگنال شبکه اجتماعی یکی از نوین‌ترین شیوه‌های جلب ترافیک سایت است. شبکه‌های اجتماعی به طور مستقیم روی سئو سایت تاثیر نمی‌گذارد، اما سبب می‌گردد تا کسب و کار شما در معرض دید قرار بگیرید و به نوعی به برندینگ شما کمک شایانی خواهد کرد.