دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ راهنمای گام به گام سئو سایت در 2022 نردبان-دنی سالیوان | سئو

در زمان‌های مختلف گوگل اعلام کرده است هدفش از به‌‌روزرسانی‌ها چیست و در نهایت می‌خواهد به کجا برسد. در واقع ما نمی‌دانیم که آیا گوگل واقعاً فقط به این اندازه از داده‌ها اکتفا می‌کند یا این که تمام رفتار کاربران را از تمام سرویس‌ها زیر نظر دارد. سایت‌مپ سایت هم یک فایل متنی با فرمت xml است؛ اما کارکردش با robot.txt فرق دارد. در سایت‌مپ لینک همه صفحات و‌‌ب‌سایتتان قرار داده می‌شود؛ از صفحات مقالات گرفته تا برگه‌ها و… در این قسمت به بررسی بخش‌های مختلف سئوی خارجی سایت می‌پردازیم.

۴ معیار بالا بر اساس بازه زمانی که شما تعریف می‌کنید نمایش داده می‌شوند. مثلا اگر زمان را روی ۳ ماه گذشته بگذارید؛ اطلاعات مربوط به ۳ ماه گذشته را خواهید دید. اگر از کلادفلیر استفاده نمی‌کنید، کد را به شرکت هاستینگتان بدهید و در خواست دهید یک رکورد TXT با این مقدار ایجاد کند.

  • چه تعداد از آنها به خریدار تبدیل میشوند؟ شاید نهایتا ماهانه 50 تا 100 نفر از این فروشگاه، تلفن همراه بخرند.
  • مراحلی که در این چک لیست خواهید دید، جدیدترین نکات سئو هستند که تا امسال (یعنی سال 2022) منتشر شده‌اند.
  • اونجا یک علامت یا پرچم رو بذاریم برای همیشه ( کسب جایگاه و تثبیت اون ) ممکنه وقتی برگشتیم پایین برای همیشه به خودمون قول بدیم که دیگه کوه نریم چون سخته و همین یک دفعه بسه.
  • بک لینک، به لینکی گفته می شود که از یک سایت به سایت دیگر داده می شود.
  • زامبی پیج‌ها صفحاتی در وبسایت شما هستند که ترافیکی ایجاد نمی‌کنند؛ بلکه فقط آنجا هستند.
  • پس از قراردادن آدرس نقشه سایت دکمه SUBMIT را انتخاب نمایید و مطمئن شوید که پیام Success در قسمت Status درج گردد.

این متخصص بازاریابی ابزارهای مفیدی را برای بهینه سازی وب سایت شما از جمله Ubersuggest ارائه می دهد. Ubersuggest شما را قادر می سازد تا یک کلمه کلیدی یا دامنه را در موتور جستجوی آن تایپ کنید. اگر گزینه قبلی را انتخاب کنید، حجم جستجوی عبارت انتخاب شده ی خود، دشواری رتبه بندی، تغییرات کلمه کلیدی و ایده های محتوا را خواهید دید. از طرف دیگر، وارد کردن دامنه می تواند نمایه بک لینک وب سایت، اعتبار دامنه، ترافیک و محتوای با بهترین عملکرد را نشان دهد. سئو سایت به تکنیک هایی اشاره دارد که به وب سایت شما کمک می کند تا در صفحات نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد.

White Hat Seo یا سئو‌ی کلاه سفید چیست؟

برخلاف سئوی درون صفحه، این نوع سئو فعالیت‌هایی را در خارج از صفحات وب‌سایت شما برای بهینه‌کردن آن انجام می‌دهند. دریافت بک‌لینک از سایر سایت‌ها و حتی شبکه‌های اجتماعی، اقدام اصلی در سئوی بیرون صفحه محسوب می‌شود؛ چراکه لینک‌ها در سئو به‌منزلهٔ رای اعتماد عمل می‌کنند و می‌توانند در نتایج جست‌وجو تاثیر مثبت بگذارند. به همین خاطر، در صورتی که سایت شما از یک سئوی مناسب برخوردار باشد، رتبه‌ٔ بهتری در صفحه نتایج به دست می‌آورد، ترافیک ورودی بیشتر خواهد شد و نهایتا احتمال جذب کاربر و مشتری هم افزایش پیدا می‌کند.

مهمترین مراحل انجام سئو وب سایت

با این کار تعداد بیشتری از مخاطبان را جذب کرده که می تواند منجر به فروش بیشتر شود. در عین حال، بهینه‌سازی موتورهای جستجو می‌تواند به بازاریابی و کسب و کار شما کمک کند. گام سوم بدست آوردن دانش سئو سایت یا پیدا کردن یک شرکت متخصص است که بتوانید با استفاده از خدمات آن شرکت، کسب‌وکار خود را برندسازی کنید و فروش محصول یا ارائه خدمات داشته باشید. بنابراین باید برای وب سایت کسب‌وکارتان، بهینه سازی موتورهای جستجو را انجام دهید. تکنیک‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو می‌توانند به وب ‌سایت شما کمک کنند تا رتبه ‌بندی بالاتری داشته باشد و در صفحات نتایج موتورهای جستجو نمایش داده شود. با این حال، بهینه سازی می تواند گران باشد و شما را به فکر سئوی رایگان بیاندازد.

از فرم صحیح آدرس دهی (SEO-Friendly URL) در سئو داخلی سایت خود بهره ببرید.

به این معنی که کاربران، از موتورهای جستجو سوال کنند و موتورهای جستجو بگویند که اطلاعات مد نظر در کجا و چگونه قابل دسترسی هستند. یعنی موتور جستجوی گوگل، یک صفحه مشخص از سایت ما را دیده و آن را در فهرستش قرار داده است. پس ضرورتی ندارد برای رتبه گرفتن روی سایر موتورهای جستجو زمان بگذاریم و بهینه سازی خاصی را انجام دهیم. در واقع سئو عملیاتی است که ما روی یک صفحه از سایتمان انجام میدهیم تا در موتورهای جستجو در دسته نتایج برتر قرار بگیریم. همانطور که از صحبت های بالا می شود برداشت کرد این است که قیمت های سئوی وب سایت بر اساس فاکتورهای بالا اندازه گیری می شوند. پس اگر به دنبال این هستید که قیمت SEO سایت خود را محاسبه کنید حتما از شرکتهای معتبر استعلام بگیرید.