دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ راهنمای گام به گام سئو سایت در 2022 نردبان-دنی سالیوان | سئو

اگر همه مطالب و محتوای سایت شما از جای دیگری کپی شده است و به این سایت ها لینک داده اید شانس زیادی برای کسب جایگاه در نتایج جستجو نخواهید داشت. زمانی که کاربر فکر کند محتوایی که دریافت می کند مفید و اقناع کننده است، آن را دارای ارزش می شمارد. سئو درون صفحه هر عملی که در داخل صفحه خود برای بهبود رتبه خود در صفحه نتایج گوگل انجام می دهید را شامل می شود. هر گونه تغییر در محتوای سایت هم مثبت و هم منفی بر روی رتبه شما در نتایج نمایش داده شده به کاربر تاثیرگذار خواهد بود. همانطور که می دانید بزرگ ترین و با دقت ترین موتور جستجو متعلق به گوگل است.

  • نوشتن برای کاربران، اگر چه رضایت بازدیدکنندگان را تأمین می‌کرد، اما الزاماً به رتبه‌ی بهتر در موتورهای جستجو منتهی نمی‌شد.
  • این تنها راهی است که می توانید به کمک آن وب سایت یا وبلاگی که دارید کمک کند تا در نتایج موتورهای جستجو ، رتبه خوبی داشته باشد و از ترافیک بالایی برخوردار باشد.
  • از جاوا اسکریپت در کد‌نویسی امور پیشرفته‌تر مثل پرینت گرفتن زمان و تاریخ و ساخت تقویم، که با استفاده از HTML ممکن نیستند، استفاده می‌شود.
  • سئو مجموعه ای از اقدامات است که از نام دامنه تا آیتم های پیچیده تری مانند افزایش سرعت سایت را شامل می شود.

و مشکل اصلی اینجاست که حتی اگر این صفحات را تصحیح کنید مدت زمان بسیار زیادی طول می‌کشد (شاید ۶ ماه) که مشکل بوجود آمده برطرف شود. مثلا موفقیتی که به ۱۰۰۰۰۰۰۰ تومان هزینه نیاز داشت، با ۲ برابر این مبلغ کسب شود. سئو در طول زمان تکامل یافته است و در آینده نیز به تکامل خود ادامه خواهد داد.

سئو چیست؛ اهمیت سئو سایت و انواع seo

علاوه بر متخصصین و فعالان سئو در ایران باید به نظر و تعریف افرادی که در سطح بین المللی شناخته شده هستند نیز توجه کنیم. در این بخش نظرات این افراد را در مورد سئو جمع آوری کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. سئو در رابطه با استانداردهایی سخن می‌گویید که قرار است به شما کمک ‌کند تا ارتباط بهتری با مخاطبین خود ایجاد کنید. جمله ای که به نظر بنده همیشه یک سئو کار باید در نظر داشته باشد این است که “تحلیل، نظم و استمرار در اجرای فرآیند سئو برگ برنده ای است که نتیجه آن باصبر نمایان خواهد شد .” بنابراین انجام تحقیق و آنالیز بصورت مستمر برای ارائه بهترین محتوا اهمیت فراوانی دارد.

🔵 سئو چیست و چگونه کار می کند؟

برای این کار باید سرعت سایت بالا باشد، کدنویسی سایت استاندارد باشد، نمایش سایت باید در صفحه موبایل درست و صحیح باشد و ….. ضروری نیست، اما اگه تعداد صفحات سایتتون زیاده، حتما پیشنهاد میشه که سایت مپی ایجاد و اونو در گوگل سرچ کنسول Submit کنید. چیزی که من از از این راهنمای سئو یادگرفتم این بود که همیشه نباید بر روی اولین کلمات کلیدی که به ذهن میرسه تاکید داشت و خیلی وقت ها بهتره از کلمات کلیدی ساده تر و اصطلاحا بلندتر کار رو شروع کرد.

در نتیجه با وجود حساسیت گوگل برای جلوگیری از تخلفات لینک سازی، بک لینک نخرید و خودتان به صورت اصولی با تعداد کنترل شده شروع به ساختن لینک های خارجی کنید. البته الان هم گوگل این موارد را چک می‌کند، اما باهوش‌تر از قبل شده است! بنابراین به جای تمرکز صرفا بر content، گوگل به context نیز اهمیت می‌دهد! در حقیقت گوگل به دنبال نمایش بهترین محتوا به کاربر است و بهترین محتوا لزوما متنی نیست که کلمه کلیدی بارها در آن تکرار شده است.