دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ راهنمای گام به گام سئو سایت در 2022 نردبان

اگر یک صفحه وب، صفحات دیگری را که از نظر موضوعی مرتبط بوده پوشش دهد، صفحه والد محسوب می‌شود. همچنین، زیر صفحات آن، صفحات فرزند به حساب می‌آیند و نمی‌توانند بدون صفحه والد وجود داشته باشند. صفحات فرزند، معمولا صریح‌تر و با جزئیات بیشتری ایجاد می‌شوند.

  • توضیحات تصاویر موجود در سایت و مقالات وبلاگ بر اساس کلمات کلیدی مورد هدف هر صفحه تنظیم می‌گردد.
  • مهم‌ترین مسئله‌ای که الگوریتم‌های سئو دارند، این است که همیشه در حال تغییر هستند.
  • این مدت زمان بسته به نوع استراتژی و میزان فعالیت و سرمایه گذاری هایی که رقبای شما در این زمینه انجام داده اند بستگی دارد.
  • پیشنهاد ما این هست که سایت خود را به متخصصان این حوزه بسپارید تا در کوتاه ترین زمان، بهترین نتیجه را بگیرید.

برای ربات‌های گوگل فرانت‌اند صفحات سایتتان که خروجی HTML دارند مهم است. در این روش شاید نتوانید لینک مستقیمی به مقاله خود بسازید اما می‌توانید مقاله خود را معرفی کنید. Readability یا خوانا بودن متن باعث می‌شود کاربر بهتر بتواند متن را بخواند و متوجه موضوع شود.

ممکن است بپرسید نقش سئو در بازاریابی اینترنتی چیست و آیا سئو میتواند در بازاریابی های امروزی تاثیری داشته باشد. شما میتوانید مثلا فروشگاه اینترنتی خود را در منطقه ای که فعال است معرفی کنید و با سئو محلی مشتریان حضوری بیشتری را جذب کنید. نادیده گرفتن این نوع از انواع سئو میتواند رقبا را از شما پیش بیندازد و پیشرفت شما را دیرهنگام تر رقم بزند. سئو تکنیکال به صورت پایه ای و اصولی میتواند خیلی سیع تر شما را به اهداف سئو برساند و در زمان شما بسیار صرفه جویی کند. طبق گفته کلید واژه گوگل ، ۱۱۰،۰۰۰ نفر هر ماه “وسایل مهمانی” را جستجو می کنند. ما در این مقاله راجع به سئو که نوشته ایم قصد داریم همه چیز درباره سئو را به شما توضیح دهیم و به صورت کلی یک دید آگاهانه و روشن در این زمینه به شما بدهیم.

Content Marketing (بازاریابی محتوایی)چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

بهینه سازی تصاویر و محتوا درون سایت، ساختار چینش صفحات و لینکسازی بین آنها و چندین فاکتور مهم دیگر از جمله مواردی هستند که جزو سئو داخلی سایت محسوب می شوند. با این کار تعداد بیشتری از مخاطبان را جذب کرده که می تواند منجر به فروش بیشتر شود. در عین حال، بهینه‌سازی موتورهای جستجو می‌تواند به بازاریابی و کسب و کار شما کمک کند. در این روش سئو، نه آنقدر کلاه سفید کار میکنیم که چند سال از زمانمان صرف شود و نه آنقدر کلاه سیاه جلو میرویم که موتور جستجو جریمه مان کند.

PHP چگونه زبانی است و برای چه مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

اولین گام برای رسیدن به صفحه اول گوگل فهرست شدن سایت در نتایج موتورهای جستجو است. همه هدف تیم وبسیما این هست که کاربران روزی همچین کامنتی رو تو سایت قرار بدهند. همونطور که گفتین برای این صفحه برنامه ریزی و تلاش های زیادی صورت گرفته و خیلی خوشحالیم که تونستیم محتوای مفید و کاربردی در اختیار شما قرار بدهیم. در سرچ کنسول بخشی به نام international Targeting تعریف شده است که می‌توانید کشور و مخاطبین هدف خود را تعیین کنید. البته این کار به تنهایی نتیجه بخش نیست و گوگل براساس موقعیت جغرافیایی کسب و کار، زبان اصلی سایت و بررسی بازدیدکنندگان در مورد کشور هدف تصمیم گیری میکند.

با توجه به اینکه در این بخش سه نوع پکیچ سئو بر اساس هزینه های مشخص شده قرار داده شده است. بدیهی است که صرف هزینه بیشتر بابت سفارش سئو باعث دریافت نتیجه بهتر در موضوعات رقابتی تر خواهد شد. به عبارت دیگر، علاوه بر اطلاعات گوگل، باید خودتان وارد عمل شوید و طی آنالیز و بررسی بازخورد هایی که از بهینه سازی های داخلی و خارجی سایت خود میگیرید، روند بهبود جایگاه خود را هر روز بیشتر و قوی تر کنید. یک کارشناس سئو با علم و دانشی که در زمینه تحلیل داده های موجود در ابزارهایی همچون Search Console و گوگل آنالیتیکس دارد، میتواند به بهترین شکل از کلمات کلیدی طولانی و ارزشمند استفاده کند.

SEO کلاه سفید و کلاه سیاه:

هر وبلاگ یا مجله؛ احتیاج به ۱ یا چند سئو کار (تیم سئو) دارد. چنانچه در شروع کار هستید و نمی‌توانید هزینه کنید؛ مجبور هستید خودتان یادگیری سئو را آغاز کنید و سایتتان را سئو کنید. بدیهی است هر چقدر تعداد محتواهای منتشر شده بیشتر باشد؛ به همان میزان ترافیک بیشتری جذب خواهید کرد. اما در حین نوشتن این مطلب؛ یکی از شرکت‌کنندگان در دوره جامع سئو سفینه؛ سوالی را مطرح کرد و من احتمال می‌دهم این سوال خیلی از شما باشد. لینک‌بیلدینگ فروشگاه‌های آنلاین را اگر بخواهید بدون رپورتاژ و کاملا کلاه سفید انجام دهید بسیار چالش‌برانگیز است. بدیهی است که انجام بازاریابی محتوایی حرفه‌ای در سئو احتیاج به کیورد ریسرچ حرفه‌ای دارد.

به سبک نوشتاری برای دیده شدن در Featured snippet «سبک نوشتاری هرمی معکوس» می گویند. می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید و سعی کنید بهترین نسبت بین کیفیت و اندازه فایل را پیدا کنید یا کل فرآیند را با یک افزونه فشرده سازی، خودکار کنید (مانند Robin image optimizer pro در وردپرس). از طرف دیگر، داشتن سایت مپ هرگز نمی تواند به شما آسیبی برساند. علاوه بر این، حاوی اطلاعات اضافی مفیدی مانند ویژگی lastmod است، منظور تاریخی است که آخرین به‌روزرسانی بر روی صفحه انجام شده تا پایشگر‌ها بدانند که آیا صفحه نیاز به پایش مجدد دارد یا خیر. بنابراین آنها یک عنوان، یک تکه متن و یک دکمه “اینجا کلیک کنید” یا “ادامه مطلب” را در ادامه خواهند داشت.