دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ سئوSEO چیست و چه کاربردی دارد؟ سئو کار چیست؟ سئو کلاه سفید سئو کلاه سیاه-دنی سالیوان | سئو

یک ابزار الزامی برای مدیریت سئو یک وب‌سایت است و نظیر ندارد. مثلا وقتی می‌خواهیم کیورد ریسرچ انجام دهیم نیاز به ابزار گوگل کیورد پلنر داریم. مثلا اگر یک سایت در زمینه فروش عسل دارید و می‌دانید که مردم خیلی در مورد تشخیص عسل اصلی از تقلبی سوال دارند بیشتر در ایستگاه دوم متمرکز می‌شوید که در مورد فاز آموزشی است. وقتی در آن کیورد رتبه گرفتید می‌توانید به کیوردهای شبیه به آن کیورد نیز فکر کنید و صفحه را برای آن‌ها هم بهینه کنید. مثلا اگر همه وب‌سایت ها به معرفی ۱۰ رستوران لاهیجان پرداخته‌اند؛ شما ۵۰ رستوران را معرفی کنید.

  • این الگوریتم، برای مبارزه با نقض قانون کپی‌رایت آمده است و با هر نوع محتوای کپی یا دزدی برخورد می‌کند.
  • متخصص سئو باید دو سطح بهینه سازی را بشناسند یعنی بهینه سازی داخلی و بهینه سازی خارجی سایت.
  • در سال ۲۰۰۷، گوگل گفت که ۲۰ تا ۲۵ درصد از این پرس و جوها قبلا هرگز دیده نشده بودند.
  • البته وجود صفحات برندسازی مانند درباره ما و تماس با ما نیز در نقشه سایت مشکلی ایجاد نمی‌کند.

در پایان شرکت در دوره های آموزشی میتواند سرعت و کیفیت یادگیری شما را افزایش دهد. اگر لینک‌های ارجاعی از سایت‌های نامرتبط و در عباراتی هستند که هدف شما در سایت جدید نیست، پیشنهاد می‌کنیم تا همه آنها را از طریق ابزار Disavow به گوگل معرفی کنید. بعد از خوندن نظرات و البته ویدیوی ارزشمند داشتم به این فکر می‌کردم که تعریف من از سئو چی می تونه باشه. این کوهنوردی می‌تونه به تنهایی ( فریلنسر) یا به صورت جمعی انجام بشه ( تیم سئو ) انجام بشه. قبل از اینکه شروع به حرکت کنیم باید نقشه راه رو داشته باشیم ( طراحی استراتژی) باید با خودمون یک سری تجهیزات مثل کیسه خواب، کاپشن، کفش کوهنوردی و غذای سبک رو به همراه ببریم ( سئو تکنیکال). دوره جامع سئو بیش از 50 ساعت ویدیوی آموزشی در اختیار شما قرار می‌دهد.

عناصر اصلی سئو: سئو داخلی و سئو خارجی

تجربه نشان داده است که ترافیک موتورهای جستجو می‌‌‌‌تواند به یک موفقیت ساماندهی شده یا بالعکس منجر شود. اهداف یک وب سایت می‌‌تواند ارائه تبلیغات‌‌، درآمدزایی یا نمایش محصولاتی باشد که مشابه آن درهیچ شبکه بازاریابی دیگری نباشد. با بهبود سئو، شما میتوانید رتبه بندی خودتان در صفحه نتایج موتور جستجو را بهبود بخشید. این موضوع باعث بهبود قابلیت رویت شما، افزایش احتمال جذب مشتریان و بهبود رتبه بندی شما می شود.

سئو بیرون صفحه چیست ؟ (Off Page SEO)

واقعیت این است که؛ به آنچه حاصل از جستجوی خودمان در گوگل است اعتماد بیشتری داریم تا محتوایی که به صورت تبلیغات (بنر، پیامک، ایمیل و …) به دست ما رسیده است. با ورود و همه‌گیر شدن تلفن‌های همراه، جستجو در اینترنت به یک ابزار قابل اعتماد و در دسترس برای پیدا کردن پاسخ سوالات، تصمیم‌گیری در مورد خرید یک محصول یا حتی پیدا کردن نزدیک‌ترین نانوایی محل تبدیل شده است. نتایجی که پس از جستجو به کاربر نمایش داده می‌شود نقش مهمی در فرآیند شناخت و تصمیم‌گیری او بازی می‌کند. لینک های داخلی نه تنها به کاربر اجازه جابجایی راحت میان صفحات را می دهد و اعتبار یک صفحه را در میان صفحات داخلی تقسیم می کند بلکه سلسه مراتب خاصی را نیز میان صفحات ایجاد می کند.

مشاور سئو کاملا به پروسه تحقیق کلمات کلیدی مسلط است چون کیورد ریسرچ؛ پایه و اساس سئو و بازاریابی محتوا است. مثلا ممکن است فردی از شما بخواهد با استفاده از روش‌های لینک‌سازی کلاه سیاه؛ خیلی سریع رتبه‌های سایت را بالا ببرید، توصیه من این است از قبول این پروژه‌ها امتناع کنید چرا که باعث خراب شدن رزومه شما خواهد شد. در این روش؛ یک فرد با تجربه و کارنامه‌دار برای تولید محتوای سایتتان استخدام می‌شود. تجزیه و تحلیل سئوی رقبا؛ رتبه رقبای شما را در طول زمان همراه با KPIهایی مانند بک‌لینک‌ها، اعتبار دامنه و ترافیک تخمینی ردیابی و بررسی می‌کند.