دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما

با گسترش استفاده از گوشی‌های هوشمند برای انجام امور روزمره، تعداد افراد بیشتری توسط تلفن‌همراهشان به جستجو در گوگل می‌پردازند. طبق آمار ۶۳ درصد از جستجوهای گوگل در تلفن‌های همراه صورت می‌گیرد. در سال ۲۰۱۹ گوگل اعلام کرد که برای ایندکس کردن وبسایت‌ها، ربات گوگل نسخه موبایل سایت را مورد بررسی قرار می‌دهد. این تغییر اهمیت داشتن نسخه سازگار با موبایل را بیشتر کرده است.

این کاملاً به شما بستگی دارد که کدام روش را انتخاب کنید، من نکاتی را که لازم بود برای مواجه شدن با شناخت مدلهای مختلف سئو بدانید را خدمتتان بیان کردم. اغلب خیلی زود تر از آن چیزی که فکرش را هم بکنم، میخواهند به نتایج اول گوگل برسند. و همین بروز شدن یا نشدن اخبار در یک سایت خبری، به شدت میتواند اثر مثبت یا منفی در سئوی آن سایت بگذارد. گوگل با الگوریتم های خاصی، متوجه میشود که بعد از جستجو کردن، به کدام مطلب علاقه بیشتری داشتید. گوگل پیوسته الگوریتم های جستجو خود را بهبود میدهد و همیشه در حال به روز رسانی آنها است. آیا اگر شما مطلبی را جستجو میکنید، صفحات بعدی را نیز پیمایش میکنید؟ من که این کار را نمیکنم، شما را نمیدانم.

  • در واقع این ابزار سئو به شما یونیک بودن یک محتوا را بازگو میکند.
  • در برخی از نظر سنجی ها مطرح شده است که حدود 40 درصد از بحث سئو مربوط به موارد داخلی وب سایت است و حدود 60 درصد از سئو مربوط به موارد خارج از وب سایت است.
  • البته ناگفته نماند روش دیگری میز موسوم به کلاه خاکتری نیز وجود دارد که ترکیبی از روش‌های کلاه سفید و سیاه است و توسط برخی از سئوکاران حرفه‌ای استفاده می‌شود.
  • برای اطلاع از نحوه نصب SSL با پشتیبانی هاست خود تماس بگیرید.
  • بیشتر از دو ماه هست در این مورد بررسی انجام دادم ولی متاسفانه به نتیجه ای نرسیدم.
  • این دوره آنلاین و بسیار کامل است و شما را به متخصص سئو تبدیل می‌کند.

در 25 سال گذشته، موتورهای جستجو از ارزیابی مبتنی بر متن ها، به عصر یادگیری ماشینی حرکت کرده اند. این محتوا در بازه های زمانی مختلف بروز رسانی می شود و هر نکته جدیدی در راستای سئو سایت را برای شما شرح می دهیم. توی سایت آرشیو هم نگاه کردم صفحاتش خوب ایندکس نشدن که از روی اون کپی برداری کنم . در گذشته تمرکز گوگل بر این بود که کلمه کلیدی چند بار در متن تکرار شده. اسپایدر گوگل داشتن تگ عنوان، alt عکس، url، H1 و تگ توضیح را چک می‌کرد. 99.58 درصد snippetها مربوط به صفحاتی است که با آن کلمه کلیدی‌ در صفحه اول جای دارند.

همه ما به دفعات شنیده ایم که هیچ ارزانی بدون دلیل نیست؛ مسلماً کسی که با دادن وعده و وعیدهای وسوسه انگیز مانند افزایش فروش در مدت زمان کم و… بنابراین برای کسب موفقیت بهتر است انتخاب کارشناسان سئو با دقت و واقع بینی انجام شود. رتبه بندی جستجوی ارگانیک به شدت تحت تأثیر داده های رفتار کاربر است. اگر می خواهید در رتبه های اصلی موتورهای جستجو باقی بمانید و نام تجاری خود را به صورت آنلاین در گوگل زنده نگهدارید، باید کاربران خود را بشناسید و بر اساس سلیقه و نیازهای آن ها تولید محتوا انجام دهید. بهینه سازی محتوا، بهترین رویکرد برای جمع آوری و استفاده از داده های رفتار کاربر به منظور بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو است.

از لینک سازی داخلی غافل نشوید

تگ عنوان و متا دیسکریپشن عناصر HTMLی هستند که با استفاده از آنها میتوانید عنوان و توضیحاتی را برای یک صفحه بنویسید. این عناصر معمولا در نتایج جستجو یا زمانی که آن صفحه را در رسانه های اجتماعی به اشتراک میگذارید، نمایش داده می شوند. قبل از آپلود تصویر خود در سرور، از یک ویرایشگر تصویر برای تغییر اندازه تصویر هم اندازه عرض وب سایت خود استفاده کنید. ممکن است وب سایت شما کمی پهن تر باشد، اما به ندرت به یک سایت تمام عرض نیاز خواهید داشت، مخصوصا اگر صفحه شامل تصویر نیز باشد.

Tittle چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

بازدید کننده شخص در نظر گرفته نمی‌شود؛ بلکه هر IP یک بازدید کننده به حساب می‌آید. برای مثال ممکن است یک شخص واحد با دو وسیله الکترونیکی (مثل موبایل و کامپیوتر) از یک سایت بازدید کند، که در اینصورت دو بازدید کننده به حساب خواهد آمد. یا مثلا اگر شخصی یکبار صبح و یکبار عصر از یک سایت بازدید کند، یک بازدید کننده دو بازدید ثبت کرده است. اما به شرطی که بین دو بازدید توسط یک IP یکسان، فاصله زمانی معینی (بین یک روز تا یک هفته) وجود داشته باشد، دو بازدید کننده حساب خواهند شد.

سئو سایت باعث میشود روزانه در مقابل بازدید ده ها و صدها مخاطب علاقه مند قرار بگیرید. شما در این مقاله متوجه شدید سئو چیست و چه کاربردی دارد و اهداف و انواع سئو چیست به شما توضیح داده شد. در این مقاله برای آن که شما بتوانید در هر زمان به مطالب آن دسترسی داشته باشید و بدون محدودیت زمانی و مکانی نکات آموزشی را مرور کرده و به آن ها تسلط یابید فایل سئو چیست pdf را تهیه نموده است. بعضی افراد برای یادگیری سئو نیاز به حضور استاد دارند که برای این افراد شرکت در کلاس های آموزش سئو بهترین گزینه است.

مراحل تولید محتوای سئو شده

اگر هزینه کردن برای استخدام سئوکار می تواند از زمانی به بعد برای شما سوداوری به همراه داشته باشد، پس اقدام به انجام این کار کنید. سئو تلاشی یک باره نیست و متخصصین سئو آن را به عنوان یک استراتژی بازاریابی بلند مدت پیشنهاد می کنند. به عبارتی صاحبین وب سایت ها بایستی به طور مداوم بر روی وب سایت خود و رتبه آن نظارت کنند. این گزارش برای تعیین اینکه افراد هنگام بازدید از وب سایت شما به چه چیزی علاقه مند هستند و همینطور تصمیم گیری در مورد شناسایی صفحاتی که نیاز به بهبود دارند، مفید است. بخش Performance علاوه بر نمایش کلمات کلیدی برتری که بیشتری ورودی را برای شما ایجاد می کنند، می تواند ابزاری برای کشف اطلاعات طلایی باشد.