دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ وبیما راهکارهای هوشمند بازاریابی و برندینگ دیجیتال

اما ببینید، چند سال پیش یکی از گوگلی‌ها گفت ما برای رتبه بندی سایت‌ها، 200 عامل رو بررسی می‌کنیم. به همین دلیله که گوگل امروز به امتیازی که وبسایت ها از نظر معیارهای رفتار کاربر، تجربه کاربری و برندینگ کسب میکنن تو رتبه بندی شون اهمیت زیادی میده! برای بهتر بودن، شما خیلی بیشتر از اینکه فقط کاربران رو به وبسایت بیارید، مسئولین؛ به همین خاطر سئو با افزایش رتبه و ترافیک تموم نمیشه. کارگاه استراتژی سئو و آموزش تولید محتوا دقیقا با همین هدف طراحی شده است. سئو و طراحی سایت در عمل با همدیگه فرق دارند، اما با همدیگه در ارتباط هستند.

  • موتورهای جستجو بک لینک‌ها را نشانه محتوای باکیفیت قابل ارجاع و استناد درنظر می‌گیرند.
  • محتوای Snippet با بخش‌هایی از جستجوی کاربران مطابقت داشته و آن‌ها می‌توانند کلمات کلیدی که جستجو کردند را در توصیف آن، بصورت پر‌رنگ شده ملاحظه کنند.
  • اگر این صفحات محتوای ارزشمندی ندارند و جایگاهی هم در نتایج گوگل کسب نکرده‌اند پیشنهاد میکنیم از روی سایت حذف شده و کد 410 را در آنها نمایش دهید.
  • اما اگر وب سایت شما به هر دلیلی دارای محتوای تکراری زیادیست، بهتر است قبل از آنکه گوگل با شما برخوردی کند، نسبت به رفع آنها اقدام کنید.
  • با سئوی داخلی ، شما وب سایتتان را برای کاربران کاربردی‌تر و باارزش‌تر می‌سازید.

محتوای ضعیف یا بدون اطلاعات کافی؛ بعضی از شرکت ها تلاش می کنند تا از روش های ساده برای تولید محتوا استفاده کنند و محتوای ضعیفی را در وبسایت خودشان قرار میدهند. اما، محتوایی که اطلاعات کمی داشته باشد معمولا تاثیر منفی بر روی سئو شما ایجاد می کند. این محتوا برای بازدید کنندگان وبسایت شما مفید نیست در نتیجه گوگل و دیگر موتورهای جستجو سایت شما را به خاطر محتوای ضعیف جریمه می کنند.

استراتژی های شخصی سازی شده

توجه همه جانبه به این سه بخش می تواند پتانسیل سئو سایت را به بالاترین حد ممکن برساند. من به شخصه در سئو بیشتر به مباحث سئو داخلی توجه می کنم و همیشه هم نتیجه خوبی گرفتم. در چند ماه گذشته به علت شیوع کرونا نوع استفاده از اینترنت به گونه ای دچار تغییر شده و سبک وب گردی کاربران نیز دچار تغییراتی شده است.

چرا سئو در فروش تاثیر فوق العاده ای دارد؟

وجود چنین ویژگی در یک بک لینک علاوه بر افزایش احتمال کسب ترافیک بیشتر، از نظر سئو نیز مهم است. یک راهکار عالی برای شروع تحقیق، استفاده از یک ابزار جستجوی کلمات کلیدی است، جای که میتوانید در آنها به طور خاص، کلمات کلیدی پرسشی را پیدا کنید. همانطور که در فصل قبل ذکر کردیم، تگ عنوان و متا دیسکریپشن یک صفحه، مکان خوبی برای استفاده از کلمه کلیدی هدف است. سایت مپ یک لیست از آدرس تمام صفحات یک وب سایت است که توسط موتورهای جستجو قابل پایش است.

یک مطالعه معروف توسط وب سایت Backlinko وجود دارد که نشان می دهد پست هایی با حدود 2000 کلمه و بیشتر، معمولا در گوگل رتبه بهتری دارند. لینک دادن به محتوای مرتبط به تقویت درک موضوع صفحات شما کمک می کند. این کار می تواند به گوگل کمک کند تا زمینه سایت شما را بهتر درک کند و برای بازدیدکنندگان شما هم با ارزش تر است. اگر حاوی کلمه کلیدی هدف باشد، اینگونه به گوگل اطلاع می دهید که صفحه ای که به آن لینک می دهید درباره چیست. نکته آخر اینکه باید از کلمه کلیدی هدف در انکر تکست لینک های داخلی خود استفاده کنید.