دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ وبیما راهکارهای هوشمند بازاریابی و برندینگ دیجیتال

با درک مباحث فوق، می توانید بهترین شرکت سئو را برای بهینه سازی کسب و کار آنلاین خود پیدا کنید. شرکت وب وان و تیم تخصصی ما می تواند وب سایت شما را به صدر نتایج گوگل برساند. چنانچه در جستجوی شرکت سئو برای بهبود کسب و کار خود هستید، به شما تبریک می گویم، اینجا جاییست که باید باشید. آنها فقط به شما نمی گویند که استراتژی شما کار می کند؛ آنها در واقع با ارائه شواهد آماری و گزارش های تحلیلی به طور مداوم به نتایج عملکرد خود را نشان می دهند. اگر یک شرکت SEO بگوید که می‌خواهد ترافیک ارگانیک سایت را بهبود بخشد، یک گزارش مداوم (ماهانه یا فصلی) به شما نشان می‌دهد که میزان ترافیک در طول زمان را نشان می دهد.

  • هدف از ایندکس کردن درک اطلاعات وب سایت ها و آماده سازی آنها برای نمایش در نتایج جستجو است.
  • سپس آن ها از این اطلاعات استفاده می کنند تا رتبه بندی برند شما را در نتایج جستجو، مشخص کنند.
  • گزارش Landing Pages بسیار شبیه به گزارش All Pages است، اما فقط صفحات برتری را که افراد برای ورود به وب سایت شما استفاده کرده اند، نشان می دهد.
  • Above the Fold محتوایی است که قبل از آن که کاربر صفحه را اسکرول کند، روی یک وبسایت قابل مشاهده است.
  • در نتیجه ترافیک بیشتر و مشتریان بیشتری برای آنها ایجاد خواهد شد.
  • پاسخ به این سوال برای هر کسب و کار و سایتی متفاوت خواهد بود؛ بسته به میزان اعتبار و فعالیت های پیشین سایت شما، کلماتی که هدف گذاری کرده اید و وضعیت رقبا این زمان تعیین خواهد شد.

استانداردسازی کدنویسی سایت، رعایت اصول سئو در طراحی تجربه کاربری، نشانه‌گذاری استاندارد برای درک بهتر ربات‌ها از ماهیت صفحه، بهینه سازی سرعت سایت، نمایش صحیح در موبایل و مواردی از این دست را سئو تکنیکال می‌نامیم. معمولاً کاربران در هنگام سرچ متن موردنظر خود، ۵ سایت اولی را که گوگل پیشنهاد می‌دهد باز می‌کنند. از طرفی روزانه میلیاردها انسان در شبکه‌های اجتماعی مشغول هستند، این افراد معمولاً از مطالبی که در نتایج جستجو از جایگاه مناسبی برخوردار است، استقبال کرده و آن‌ها را به اشتراک می‌گذارند. بنابراین یک سئوی مناسب سایت، سبب دیده شدن سایت توسط افراد بسیار زیاد و همچنین اشتراک‌گذاری مطالب در شبکه‌های اجتماعی توسط افراد مختلف خواهد شد.

Conversion Rate یا نرخ تبدیل چیست و چطور آن را بهبود بخشیم؟

همیشه سعی کنید عنوان سئوی مطالبتان را جذاب بنویسید و نکات زیر را در آن‌ها رعایت کنید. اگر شما در موتورهای جستجو در موقعیت‌های بالا قرار داشته باشید، اعتماد کاربران به وب‌سایت شما بیشتر می‌شود. بیشتر کاربران موتورهای جستجو به‌ احتمال‌ زیاد بر روی یکی از 3 پیشنهاد اول در صفحه نتایج کلیک می‌کنند.

تفاوت سئو با تبلیغات گوگل(Google Ads (AdWords چیست؟

بنابراین آنها یک عنوان، یک تکه متن و یک دکمه “اینجا کلیک کنید” یا “ادامه مطلب” را در ادامه خواهند داشت. همانطور که می توانید تصور کنید، عبارت “بیشتر بخوانید” تنها لینکی است که آنها در این محل قرار میدهند. این بدان معنا نیست که هر محتوایی به بروزرسانی مکرر نیاز دارد، اما بسیاری از آنها نیاز دارند.

این عبارت معمولا در تبلیغات اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال یک کاربر بنر تبلیغاتی شما را در یک سایت مشاهده می‌کند و با کلیک برروی آن وارد سایت شما می‌شود. شما در این روش بابت هرکلیک کاربر روی تبلیغات، باید یک هزینه‌ای را پرداخت کنید. اینجاست که برای بررسی واقعی بودن یا نبودن اعتبار شما به سراغ سیگنال های شبکه های اجتماعی مثل لایک ها، کامنت ها، اشتراک گذاری ها و… میرود. در مورد این موضوع و تکنیک های اجرای آن در مقاله سوشیال سیگنال اطلاعات مهمی ارائه کردم. تعیین قیمت بر اساس رتبه کلمات کلیدی یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین روش های قیمت گذاری برای سئو است.