دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ وب نسیم

شما میتوانید تصاویر را خودتان از مراحل بازی، فضای داخلی آن و یا حتی از ویدئوهایی که از بازی منتشر شده است انتخاب کرده و با ارائه محتوای جدید شانس بیشتری برای کسب جایگاه داشته باشید. با توجه به اینکه اگر یک تصویر در چندین سایت نمایش داده بشه گوگل فقط یکی رو نمایش میده. باید چیکار کرد که تصاویر جدید باشن برای گوگل ؟ بجز ساخت تصویر جدید. برای تفکیک مطالب سایت تصمیم گرفتم یه سری مطالب را در زیر دامنه با وردپرس جدا قرار بدم و الان متوجه شدم ساماندهی فقط روی دامنه اصلی اطلاع رسانی میکنه و اگه مشکلی در زیر دامنه باشه بدون اطلاع رسانی فیلتر میکنه. بله امکان ارسال یک متن به چند سایت هست ولی با این کار عملا همه رپورتاژهای شما محتوای کپی و تکراری خواهند داشت که از ارزش و اعتبار آنها کم میکند.

  • سئو چیست؟ امروزه همان سوالی است که در تمامی زیرشاخه های کسب و کارهای اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ، مطرح می شود.
  • لینک داخلی، لینکی از یک صفحه به صفحه دیگر در همان وب سایت است، در حالی که لینک خارجی، لینکی از یک وب سایت دیگر است.
  • اگر با خواندن ادامه مطلب باز هم سوالی ذهن شما را درگیر کرده بود میتوانید در قسمت نظرات سوالتان را بیان کنید تا کارشناسان سئو ما در کوتاهترین زمان پاسخ شما را بدهند.
  • با اینکه تبلیغات، شبکه های اجتماعی و دیگر پلتفرم ها می توانند در ایجاد ترافیک برای وب سایت موثر باشند، اما منبع اصلی ترافیک سایت ها موتورهای جستجو هستند.

تکنیک های سئو کلاه سیاه روش هایی هستند که تلاش می کنند به طور مصنوعی وب سایتی را در حداقل زمان و کوشش به بالاترین جایگاه برسانند. سئو به کسب و کارها کمک می کند که حضور بیشتری در نتایج جستجو داشته باشند. در نتیجه ترافیک بیشتر و مشتریان بیشتری برای آنها ایجاد خواهد شد.

سئو در رابطه با استانداردها سخن می‌گوید

در فضای اینترنت نیز همین‌گونه است؛ با این تفاوت که موقعیت مغازه شما با ابزاری مثل خیابان اصلی یا کوچه پس کوچه سنجیده نمی‌شود. در کسب و کار اینترنتی، موقعیت فروشگاه (وب سایت) شما را، جایگاه و رتبه آن تعیین می‌کند. هرچه فروشگاه اینترنتی شما (چه بازرگانی و چه خدماتی) جایگاه و رتبه بالا‌تری داشته باشد، قطعا مشتریان بیشتری نیز خواهد داشت؛ و این افزایش مشتری، به معنی افزایش فروش و کسب سود بیشتر است. حال، این موتور جستجو (گوگل) است که جایگاه و رتبه سایت شما را تعیین می‌کند و این کار را نیز با در نظر گرفتن استاندارد‌ها و معیار‌هایی که سئو نام دارد انجام می‌دهد. یعنی اگر کاربری در سایت شما احساس بهتری داشته باشد و زمان بیشتری را بگذراند یک امتیاز مثبت برای شما در نظر گرفته می‌شود.

استفاده از لینک‌سازی خارجی

از نظر من، گوگل بزرگترین بازار در سطح بین المللی برای هرنوع محصول و خدماتی میتواند باشد و مجموعه عواملی که به شما کمک میکنه تا بیشترین حضور را در این فضا داشته باشید را در اصطلاح تکنیک های سئو مینامند. باید سعی کنین برای کاربران سایت تون ارزشی خلق کنین که در نهایت شما را به عنوان بهترین انتخاب کنن. متخصص سئو مدرن یک هکر رشد باهوش و تحلیلگری کارآمد است که کار با ابزارهای بازاریابی دیجیتال را به خوبی می داند. با سلام.من در حال حاضر تصمیم دارم قالب وب سایتم رو که با html طراحی شده است رو تغییر بدم. آیا سئو منفی تهدیدی جدی برای وب سایت ها به حساب میاد؟ ممنون میشم کمی توضیح بدید. آیا لینک دادن به وب سایت های اسپم و بد میتونه باعث جریمه شدن سایت من بشه؟ لطفا به من پاسخ بدید.

هر کاربری که مطلبی را جستجو کند و شما را در نتایج اول ببینند، بدون شک یکی از انتخاب هایش خواهید بود. اینکه در کجای نتایج موتور های جستجو باشیم، میلیونها یا میلیاردها تومان تفاوت دارد. تمامیه این اوقات و خیلی وقتهای دیگر از موتور جستجو اینترنتی استفاده میکنید. از فرم صحیح آدرس دهی (SEO-Friendly URL) در سئو داخلی سایت خود بهره ببرید. سلام، به همراهان همیشگی اثر خاص، امروز قرار هست اول از همه با هم به زبان ساده سئو یا seo را یاد بگیریم و با تعاریف آن، و این که اصلاً به چه دردی میخورد، آشنا شویم. ببینید مهم اینه که UX دچار مشکل نشه، وگرنه به خودی خود از نظر تعداد لینک‌ها مشکلی پیش نمیاد.