دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ چگونه سئو فروش سایت شما را 100 برابر می‌کند!

سئو یعنی تحلیل رفتار کاربران و موتورهای جستجو با هدف طراحی استراتژی مناسب برای کسب بهترین نتیجه ممکن. استراتژی ما در سئو براساس شناخت ما از مخاطب و تحلیل رقبا شکل میگیرد. براساس موضوعات هدف خود و ادبیات کاربران عبارات کلیدی هدف را شناسایی میکنیم و با توجه به وضعیت رقبای خود و نقاط ظعف و قوت آنها یک برنامه ی اجرایی برای هدف گذاری و تولید محتوا در نظر میگریم. بعد از اینکه در صفحه اول گوگل قرار گرفتید، ترافیک به دست اومده از نتایج جستجو را چک کنید. در صورتی که افزایش ترافیکی رو مشاهده نمی کنید، حتما عنوان یا متا دیسکریپشن صفحه را بهینه تر کنید.

  • صفحاتی از محصولات که موجود نیستند، صفحاتی که پاک شده اند، صفحات که به اصطلاح ویروسی شده اند و… همگی به وسیله ریدایرکت های مختلف تغییر مسیر داده می شوند.
  • به نظر من بهتره موضوعات رو دسته‌بندی کنید و از دسته‌های مهم‌تر و پرطرفدارتر که جستجوی بیشتری دارند تو لینک‌های قسمت فوتر استفاده کنید.
  • اما اینکه چگونه می‌توان چنین قدرتی را به صفحات وب سایت خود اختصاص دهید، مربوط به پروسه پیاده سازی تمامی ارکان سئو و دریافت رتبه مناسب است.
  • در هر گزارش، می توانید داده ها را بیشتر تقسیم بندی کنید تا نتایج دقیقتری را بر اساس نیازهای خاص خود مشاهده کنید.
  • البته خود سئو هم در فارسی بسیار رایج شده و حتی گاهی ترکیب‌های اضافی و توصیفی و عبارات فعلی (مانند بهبود سئو، سئو کردن، سئو سازی) را نیز با آن می‌سازند و به‌کار می‌برند.

اگر با سئو آشنا نباشید توصیه اول ما این است که تمامی مطالب این صفحه را به دقت مطالعه کنید تا پایه علمی شما قوی‌تر شود و بتوانید برای مطالعه مطالب مهم‌تر برنامه‌ریزی کنید. با ارسال نظر و دادن امتیاز به این آموزش ما را در تولید محتواهای ارزشمندتر برای شما یاری کنید. توسط پلاگین های وردپرس سئو که در آموزش سئو وردپرس نیز به آن پرداختیم به راحتی می‌توانید برای هر صفحه خود عنوان و توضیحات جداگانه بسازید.

دلایل ضرورت سئو( بهینه

در برخی مواقع که در هنگام تعویض قالب در سئو مشکل پیش می آید بدلیل رعایت نکردن موارد بالا است. شما می توانید ابتدا قالب جدید خود را در یک آدرس تستی بارگذاری نمایید و بعد از تست موارد سئو آن را جایگزین نمایید. این احتمال وجود دارد که شما نخواهید خود تبدیل به یک متخصص سئو شوید و بخواهید یک متخصص سئو در کنار خود داشته باشید که در این رابطه شرکت سئوکار می تواند به عنوان یک شرکت متخصص در این حوزه به شما کمک نماید. سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است.

اهداف سئو چیست

بنابراین رقابت‌پذیری بازار هدف شما نیز تأثیر زیادی بر رتبه‌بندی سایتتان دارد. یکی از بهترین پیشنهاد هایی که ما حتی به کارآموزان دوره سئو آریا تهران پیشنهاد میدهیم مراجعه به سایت های بزرگی مانند یوتیوب و بهره گیری از فیلم های آموزشی این سایت هاست. در یوتیوب شما میتوانید بهترین و جدیدترین تکنیک های سئو را یاد بگیرید و با جدیدترین الگوریتم های موتور های جستجو آشنا شوید و سایت تان را مطابق با جدیدترین تغییرات سئو کنید. اگر میخواهید در زمان مناسب و نرمال رتبه خوبی در گوگل را به خود اختصاص دهید، مورد خشم و مجازات گوگل واقع نشوید و هر تلاشی که برای بهبود رتبه سایت تان انجام داده اید به هدر نرود باید از سئو کلاه سفید استفاده کنید. این بخش از معادله شامل ایجاد روابط و ایجاد محتوایی در سایت های دیگر است که این امکان را به افراد میدهد که از سایت های دیگر به سایت شما وارد شوند. اگرچه ساخت بک لینک نیاز به رعایت اصول زیادی دارد، اما در موفقیت سئو سایت شما میتواند مانند یک پل عمل کند و ضروری است.

در چنین شرایطی نمی توان حتی با تلاش فراوان، رتبه یک کلمه کلیدی را از قبل پیش بینی کرد. مهمتر از همه سئو به منزله رقابتیست که رقبای آن بیکار ننشسته و مطمئنا همزمان با شما در حال فعالیت هستند و کنترل میزان فعالیت آنها در اختیار شما نیست. افرادی که در این حوزه به گارانتی صد در صد کلمات کلیدی رقابتی می پردازند، مطمئنا از دانش بسیار کمی نسبت به سئو برخوردار بوده و صرفا برای گرفتن پروژه از شما اقدام به چنین ضمانت هایی می کنند. معنای سئو در یک فروشگاه اینترنتی به مانند بقیه سایت هاست، اما به دلیل وجود رقابت زیاد در بین فروشگاه های اینترنتی، سئو در سطح بالاتری بایستی برنامه ریزی و اجرا شود.