دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ 5 تکنیک عالی برای گرفتن رتبه یک در نتایج گوگل سه سوت وب

تنها کاری که باید انجام دهید این است که متوجه شوید مشتریانتان نام محصولاتتان را با چه کلماتی جستجو می‌کنند. ما لینک‌سازی داخلی را با توجه به نیاز کاربر انجام می‌دهیم اما گاهی اوقات ممکن است صفحات مرتبطی از قلم بیفتد. دقت کنید که صفحه مقاله یا محصول را فقط در دسته‌بندی و تگ‌هایی قرار دهید که واقعا مرتبط هستند. ضمن اینکه شما در مرحله ساختارسازی سایت؛ باید تگ‌ها و دسته‌بندی‌های سایت را مشخص کنید و اینجا فقط اختصاص دهید. یعنی شما باید ابتدا تحقیق کلمات کلیدی خود را انجام داده باشید و سپس شروع به سئو سایت وردپرسی خود کنید به زبان ساده اگر بخواهم بگویم؛ تحقیق کلمات کلیدی ربطی به هیچ پلتفرمی ندارد. در یک مشاوره ای که من داشتم؛ سایت مورد نظر با چنین مشکلی مواجه بود.

بیشتر از دو ماه هست در این مورد بررسی انجام دادم ولی متاسفانه به نتیجه ای نرسیدم. ممنون خواهم شد تجربه و دانش خود را در اختیار بنده قرار بدهید. یکی از سایت هایی که برای مشتری طراحی کردم اصلا تو گوگل ایندکس نشده. میتونید راهنمایی کنید که علت رو تشخیص بدم؟ از زمان طراحی سایت هم زیاد گذشته وسایت های دیگه ای که همزمان یا دیرتر از این سایت طراحی کردم ایندکس شدن.

  • ارجاع به سایت‌های خارجی و دادن بک لینک به سایت‌های معتبر برای کاربران ارزش افزوده ایجاد خواهد کرد و بر اعتبار و سندیت مقاله شما نزد خوانندگان خواهد افزود.
  • هرکس بهتر حرف دل کاربر و نیاز اصلیش رو بفهمه و اون رو به بهترین شکل ممکن برطرف کنه، برنده مسابقه است.
  • تنها کافیست که محتواها رو در سایت جدید قرار داده و آدرس های قبلی رو به آدرس های جدید ریدایرکت 301 کنید.
  • در گذشته، تولید کنندگان محتوا فقط برای یافتن کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا، اقدام به انجام فرایند “جستجوی کلمات کلیدی” میکردند.
  • این موضوع علاوه بر اینکه باعث افزایش علاقه کاربر به شما میشود، به شدت بر بهبود سئو سایت شما هم تاثیرگذار است.
  • بک لینک ها، شامل لینک هایی میشوند که سایر وبسایتها به یک صفحه از سایت ما میدهند.

Landing Page صفحه‌ای است که کاربر پس از کلیک بر روی لینک موجود در تبلیغات گوگل، در یک ایمیل، یوتیوب، اینستاگرام، توییتر و یا مکان‌های مشابه در فضای وب، وارد آن می‌شود. UX یک سایت، مشخص می‌کند که کاربران چطور با آن سایت تعامل می‌کنند. به عبارت دیگر، اینکه طراحی UI سایت علاوه بر جذابیت و زیبایی، طرز کاری آسان و قابل فهم برای کاربران داشته باشد را UX می‌نامند. SERP به صفحه‌ای اطلاق می‌شود که نتایج مربوط به عبارتی که کاربر جستجو کرده، در آن نمایش داده می‌شوند.

انتخاب کلمات کلیدی چه نکاتی دارد؟

Permalink، URL کاملی است که برای هر صفحه وب یا پست در نوار آدرس می‌بینید و از آن استفاده می‌کنید. از این جهت که یک لینک دائمی است، نام آن را Permalink (گرفته شده از Permanent Link به معنی لینک دائمی) گذاشته‌اند. حتی اگر محتوای یک صفحه را بروز‌رسانی کنید، این لینک‌ها بی‌تغییر باقی خواهند ماند. مثلا لینکی با عنوان “مدیر‌وب” به صفحه‌ای در سایت مدیر‌وب داده شود.

تکنیک های سئو کلاه سیاه در برابر سئو کلاه سفید

برای طراحی سایت پزشکی در جهت افزایش بیماران مطب، یک سری نکات وجود دارد که به سایت پزشکی شما کمک… زمانی که صحبت از سئو می‌شود، روش‌ها و تکنیک‌های بسیاری به عنوان مهم‌ترین موارد آن بیان می‌شود. بودن یک سایت در صفحه اول گوگل یکی از آیتم‌هایی است که باعث ورود مخاطبان بیشتر به سایت شما می‌شود…. سئو و دیجیتال مارکتینگ یکی از نیازهای امروز هر کسب و کاری است. اگر به سئو علاقه داشته باشید، یا برای بهبود کسب و کار خود به دنبال یادگیری سئو باشید، احتمالاً می… کلمات کلیدی چه کلماتی هستند؟ هنگامی‌که در اینترنت به دنبال اطلاعاتی درباره یک مطلب هستید، آن را با چه کلمات…

هرچه صفحه لینک دهنده معتبرتر باشد، بک لینک از آن ارزش بیشتری برای شما به همراه دارد. بهترین روش این است که کلیدواژه هدف را نزدیک به ابتدای تگ عنوان قرار دهید. هرچند این کار، اجباری نیست و نباید خود را ملزم به انجام آن کنید. بارگذاری تنبل یک فرآیند ساده است که در آن محتوایی که در بالای صفحه قابل مشاهده است در اولویت قرار می گیرد و بقیه کمی دیرتر بارگذاری می شوند.

تمام نکاتی که در این صفحه آموختید روی تمام این سیستم‌ها نیز باید پیاده‌سازی شود. من در این صفحه سعی کردم آموزش رایگان و صفر تا صد سئو را از مبتدی تا پیشرفته ارائه دهم. برای مصاحبه نیازی نیست حتما دفتر بزرگ و دکور مناسب داشته باشید (البته اگر داشته باشید بهتر است).

این به آن معنا است که با حذف کردن و یا بروز رسانی کردن و به دنبال آن بهینه سازی کردن زامبی پیج‌ها، می‌توانید رتبه‌های بهتری کسب کرده و ترافیک سایت خود را افزایش دهید. برای آنکه هنگام جستجو‌ی مطلب، مفید‌ترین و مرتبط‌ترین اطلاعات برای شما فراهم شود، این الگوریتم‌ها فاکتور‌ها و معیار‌های بسیاری را مد‌نظر قرار می‌دهند. معیار‌هایی مثل کلماتی که در مطلب خود جستجو کردید، مربوط بودن و قابلیت استفاده صفحات، تخصص منابع، موقعیت مکانی و تنظیمات شما.

در این حالت بهترین روش استفاده از ابزارهای آنلاین ساخت اسکیما است. سایتتان کوچک است و نمی‌خواهید خیلی آن را توسعه دهید و شاید سالی ۱۰ صفحه به صفحاتتان اضافه می‌شود. برای کدنویسی افزونه‌ اسکیما می‌توانید یک برنامه نویس پیدا کنید و دوره اسکیما مارک‌آپ سایت سفینه را تهیه کنید و به او بدهید تا ببیند و به اسکیما مسلط شود. برای استفاده صحیح و مناسب از اسکیما مارک‌آپ ابتدا باید توجه کنید از چه پلتفرمی برای سایتتان استفاده می‌کنید.