دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ SEO چگونه کار می کند؟ چه انواع و استراتژی هایی دارد؟ پارس‌پک-دنی سالیوان | سئو

موتور‌های جستجو نتایج بدست آمده را بر اساس الگوریتم‌هایی مخصوص، در قالب یک فهرست لیست می‌کنند. در حال حاضر، تعداد زیادی از این موتور‌های جستجو موجود هستند که شناخته شده‌ترین آن‌ها گوگل است. در کنار گوگل، بینگ و یاهو نیز نمونه‌هایی از محبوب‌ترین موتور‌های جستجو هستند.

  • البته جان مولر از گوگل سال‌ها پیش در وب‌مستر هنگ‌آوت، گفت فاکتور رتبه‌بندی نیست.
  • در پاسخ به این سوال پیشنهاد می کنیم که مطلب اهداف سئو را مطالعه فرمایید.
  • همچنین می‌توانید تجزیه و تحلیل خوبی از وضعیت لینک‌های داخلی سایتتان داشته باشید و می‌توانید ببینید کدام صفحاتتان بیشترین لینک‌های داخلی را دارند.
  • بعد از اینکه محتوایتان را تولید کردید کافی است نکات بالا را در صفحه انجام دهید تا صفحه شما برای کلمه کلیدی بهینه شود و قابلیت رتبه‌گیری را داشته باشد.

در صورتی که در مورد سئو سایت خود سوال دارید و پاسخ سوال خود را پیدا نکردید سوالتان را برای ما در قسمت نظرات بنویسید. کلیدواژه یا کلمه کلیدی، به کلمات یا عباراتی گفته می‌شود که کاربران اینترنت برای بدست آوردن اطلاعات مختلف در موتورهای جستجو وارد می‌کنند. کلمه کلیدی دروازه‌ای است که کاربران را به صفحه نتایج موتورهای جستجو و در نهایت وبسایت شما خواهد کشاند.

آموزش سئو چقدر زمان خواهد برد؟

توصیه میکنم به تمامی دوستان، که از هیچ صفحه ی این سایت نگذرن و همه صفحات رو ببینن و نت برداری کنن. برداشت شما از این موضوع کاملاً درست بوده و ما هم بخاطر این موضوع بود که تصمیم گرفتیم این صفحه رو درست کنیم. امیدواریم همه بتونن از این آشنایی به بهترین شکل استفاده کنن تا هر دو طرف (سایت ها و گوگل) بتونن رشد کنند. در نهایت اگر این ارتباط صمیمانه ادامه پیدا کند، اعتبار سایت شما نزد گوگل بیشتر و بیشتر و آشنایی سایت شما با گوگل به رفاقتی پایدار تبدیل خواهد شد.

✔️ ترافیک ورودی از گوگل

© ۱۴۰۱ تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه دیجیتال نردبانمی‌باشد و هر گونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. این بدین معنی نیست که همون سایت رو مجددا توی دامنه دیگری تکثیر کنید.

هرچه زمان بیشتری از شروع به کار سئو می‌گذرد و رشد بیشتری در دنیای مارکتینگ رقم می‌خورد، دیده شدن در گوگل سخت‌ و سخت‌تر می‌شود. با بیرون آمدن هر آپدیت جدید از سئوی سایت گوگل، رسیدن به برترین‌های این موتور جست‌وجوگر سخت‌تر می‌شود. از سال 2018 به بعد، آپدیت‌های جدید گوگل شکل جدیدی به خود گرفتند.

در کنار تمامی این موارد، توجه به دیگر آپدیت‌های جدید گوگل چون کلمات قابل فهم و ساده، جملات کوتاه و عبارات مرتبط نیز می‌تواند در سئوی 2021 تاثیر داشته باشد. هدینگ یا سرفصل در صفحات می‌تواند به کاربر و گوگل این سیگنال را برساند که پاراگراف پیش‌رو به چه موضوعی پرداخته شده است. هدینگ‌ها از اهمیت بالایی نزد موتورهای جستجو برخوردار هستند و گاهی این هدینگ‌ها را به عنوان تایتل به کاربر نمایش می‌دهند. همیشه سعی کنید باتوجه به حوزه فعالیت کسب و کار، از تعداد مناسبی تصویر و ویدیو در صفحه بهره ببرید. محتوای بصری روی ذهن کاربر اثرگذارتر بوده و از سوی دیگر، زمان ماندگاری کاربر در صفحه را افزایش می‌دهد.