دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ seo چیست؟ بهینه سازی سایت برای موتور جستجو

سئو برای من یعنی تلاش مستمر برای یافتن بهترین و سریعترین ابزارها و تکنیک ها و البته در کنار آن، اشتیاقی بی پایان برای یادگیری. سئو یعنی تصمیم گیری درست، براساس آمارها و تحلیل های گسترده از آخرین تغییرات گوگل و دستاوردهای سایت. به شما کمک میکند تا سوالاتی که مشتریان و مخاطبان دارند را شناسایی کرده و اگر قادر به پاسخ گویی هستید بهترین جواب را در اختیارشان قرار دهید.

  • همچنین در نظر داشته باشید که گوگل به واسطه الگوریتم سندباکس، تا چند ماهی به وب سایت هایی که در دامنه های جدید قرار می گیرند، بهای زیادی نمی دهد.
  • © ۱۴۰۱ تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه دیجیتال نردبانمی‌باشد و هر گونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد.
  • Cloaking یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه است که در آن محتوایی که به کرالر‌های موتور‌های جستجو نشان داده می‌شود با محتوایی که به کاربران نشان داده می‌شود متفاوت است.
  • از سیستم عامل اندروید تا سرویس ایمیل و ده‌ها سرویس دیگر مثل مرورگر کروم، گوگل آنالیتیکس و…
  • و چون فیل از آتش می ترسید، قرار شد تعدادی، در تاریکی بروند و بعد بیایند و به بقیه هم بگویند که فیل چیست و چون است.

عنوان و متا دیسکریپشن خوب صفحه موجب افزایش نرح کلیک خواهند شد. با اینکه تبلیغات، شبکه های اجتماعی و دیگر پلتفرم ها می توانند در ایجاد ترافیک برای وب سایت موثر باشند، اما منبع اصلی ترافیک سایت ها موتورهای جستجو هستند. این که موتورهای جستجو برای درامدزایی از تبلیغات استفاده می کنند چیز طبیعیست. هدف آنها ارائه پاسخ های بهتر به کاربران، بازگشت آنها به موتورهای جستجو در آینده و صرف زمان بیشتر کاربران در نتایج جستجو است.

الگوریتم رنک برین (RankBrain) گوگل (

البته دقت داشته باشید که استفاده از افزونه های سئو نیز نیاز به آگاهی وسیعی از مقوله سئو دارد. گوگل آنالیتیکس و اکثر ابزارهای ردیاب رتبه به شما امکان حاشیه‌نویسی می‌دهند تا اطلاعاتی را به داشبورد خود اضافه کنید. معیار Bounce rate درصد بازدیدکنندگانی را که وب سایت را بدون هیچ اقدامی ترک کرده اند را نشان می دهد. نرخ پرش بالا همیشه چیز بدی نیست، اما به طور کلی تقریبا میتوان گفت که نرخ پرش پایین همیشه بهتر است. علاوه بر مشاهده عملکرد صفحات خود، شناسایی منابع ترافیک سایت بسیار مهم است.

Content Marketing (بازاریابی محتوایی)چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

اما صفحات دینامیک، صفحاتی هستند که با زبان برنامه نویسی سمت سرور مثل PHP، Java، ASP و JSP نوشته می‌شوند. از آنجاییکه این کد‌ها مستقیما روی سرور اجرا می‌شوند، هر بار که صفحات دینامیک بارگذاری شوند، سرور امکان تولید محتوایی جدید را خواهد داشت. در‌نتیجه، محتوای این صفحات برای افراد مختلف، متفاوت نمایش داده خواهد شد. از صفحات دینامیک برای سایت‌های هواشناسی یا سایت‌های ارائه دهنده قیمت ارز و سهام که باید اطلاعات متفاوتی را در زمان‌های مختلف ارائه دهند، استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که زمان بیشتری طول می‌کشد تا صفحات دینامیک در مقایسه با صفحات استاتیک بارگذاری شوند.

۱۰- بهینه سازی محتوای سایت در سئو

محتوا‌ها می‌توانند در اشکال مختلف وجود داشته باشند؛ محتوا‌های متنی، صوتی، تصویری و ویدئویی. دلیل اینکه گفته می‌شود “محتوا پادشاه است” نیز همین اهمیت بی حد و مرزش است. موتورهای جستجو به دنبال ارائه بهترین خدمات به کاربرانشان هستند. به عبارتی موتورهای جستجو به دنبال ارائه نتایجی در صفحات جستجو هستند که علاوه بر داشتن بهترین کیفیت، مرتبط‌ترین محتوا به چیزی باشد که شخص جستجو کننده به دنبال آن است.