میتوان بدون بررسی سایت و رقبا در مورد عدم کسب جایگاه در نتایج گوگل اظهار نظر کرد. اگر منظور شما این است که صفحه دیگری جایگاه کسب کرده بهترین راه حل ریدایرکت کردن آدرس قبلی به صفحه هدف است. اگر تصمیم گرفتید که سئو سایت را خودتان انجام دهید یا تیم داخلی قدرتمندی داشته باشید؛ یادگیری سئو از مرجعی معتبر مثل وبسیما و شرکت در دورههای تخصصی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
عکسها، ویدئوها و سایر عناصر چندرسانهای میتواند نشانه کیفیت محتوا باشد پس سعی کنید در محتوا سایت تان این المان ها را به کار ببرید. در طول زمان، صفحه شما، چند وقت یکبار بهروزرسانی شده؟ روزانه، هفتگی یا هر ۵سال یکبار؟ تناوب بهروزرسانی صفحه در تازگی و بالا رفتن رتبه سئو آن بسیار تأثیرگذار است. افزونه ها و ماژول های زیادی وجود دارد که مقالات و محصولات مربوط به مقالت و محصولات را به صفحاتمرتبط سایت اضافه می کند. راستی ما در همیار آکادمی برای حفظ و حمایت از کسبوکارهای اینترنتی، یک راهکار فوقالعاده برای مدت محدود داریم که هم سایت شما رو راه اندازی میکنیم و هم یادمیگیرید چگونه سایتتون رو مدیریت کنید. برای استفاده از این پیشنهاد همین الان روی لینکhamyar.co/finalبزنید.
- حقیقت این است که به عنوان یک وب سایت جدید، به سادگی نمی توانید برای کلمات کلیدی پر جستجو و اصلی در زمینه کسب و کار خود، رتبه خوبی کسب کنید.
- آن زمان باید تنها نگرانی شما رساندن به موقع محصولات و یا خدمات به کاربرانتان باشد .
- از آنجا که ۱/۵ سایتهای دنیا و ایران با وردپرس ساخته شدهاند؛ تصمیم گرفتم سئو سایتهای وردپرسی را آموزش دهم.
- بهترین مسیر پیشنهادی ما برای یادگیری عمیق و کاربردی سئو در همان ویدیو “نقطه صفر سئو” به صورت کامل توضیح داده شده است.
شاید در نگاه اول اصطلاح تولید محتوا یک اصطلاح سئو محسوب نشود اما نقش بسیار بسیار مهمی در بهینه سازی سایت دارد. هر صفحه از سایت می بایست شامل محتوایی باشد تا به خوبی به کاربران معرفی شود. محصولات باید محتوا داشته باشند تا کاربران بتوانند آن را بشناسند و خریداری کنند.
دوره آموزش بازاریابی محتوا
پیشنهاد میکنم در دورهمی سئو که با نام کندو و به صورت ماهانه برگزار میشود شرکت کنید تا از نزدیک با متخصصین این حوزه آشنا شوید. متاسفانه این نگاه و تفکر در مورد شرکت ها و متخصصین حوزه سئو در جامعه وجود دارد و البته تا حدی نیز درست است. ولی نمیتوان با توجه به رفتار یا عملکرد برخی افراد تمام کسانی که در این زمینه زحمت میکشند را زیر سوال برد.
سئوی خارجی یا off page seo
این فاکتور بسیار حائز اهمیت است و گوگل تاریخ آخرین به روز رسانی را برای صفحات خاص نشان میدهد. بر مبنای مطالعات Moz ، تگ عنوانی که با کلمه کلیدی شروع میشود در مقایسه با تگ عنوانی که کلمه کلیدی در انتهای آن قرار دارد، از کارایی بهتری برخوردار است. مراحل سئو در یک سایت شامل سئو تکنیکال، سئو آن پیج و سئو آف پیج است که این مراحل در کنار هم می تواند رشد قابل توجهی برای سایت شما ایجاد کنند. تعداد افرادی که وبسایت شما را با جستجو در گوگل یا یاهو پیدا میکنند خیلی بیشتر از شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر و دیگر کانالهای رسانههای اجتماعی است. سئوی سایت ارزان است؛ درواقع اگر شما خودتان سئو سایتتان را به عهده داشته باشید هزینهی چندانی برای شما نخواهد داشت.
این ابزار سئو برای تفکیک لینک های ارزشمند از لینک های قدیمی و ناکارآمد، آنالیز لینک های تخریب شده موجود در وب سایت و ارائه یک نمای کلی از صفحاتی که بیشترین بازده را دارند، نیز به کار می رود. تفاوت اصلی بین سئو و تبلیغات در گوگل در این است که سئوی ارگانیک در طول زمان رشد می کند ولی تبلیغات در گوگل به شرکت ها پیشنهاد می دهد که در صفحه اول یک جایگاه تبلیغی داشته باشند. اگر شرکت شما آنقدر خوب باشد که بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو در صفحه اول گوگل ظاهر شود، جایگاه شما رایگان خواهد بود و برای آن هزینه ای به گوگل پرداخت نمی کنید. البته گوگل به طور مرتب صفحه را اسکن می کند و اگر دیگر شما را شایسته نداند، جایگاه شما را تنزل خواهد داد. دستیابی به سئو ارگانیک یک فرایند طولانی مدت است و زمان زیادی لازم است تا اعتبار لازم برای ارتقای رتبه در گوگل را به دست بیاورید.
به عبارت بهتر، چون اصولی و درست به صفحه اول گوگل آمده اید، به راحتی نمیتوانند جای شما را در نتایج اول بگیرند. مثل سایتهای فروشگاهی، سایتهای خبری، سایتهای شرکتی، و سایتهای آموزشی مثل اثر خاص. البته که میدانید متوسط عملکرد کاربران همیشه ملاک تصمیم گیری برای گوگل است.
با اینکه ممکن است سئو کلاه سیاه موجب افزایش رتبه سایت گردد اما، ریسک پنالتی شدن و خارج شدن از نتایج جستجو را افزایش می دهد. این موضوع نیز دلیلی برای دقت بیشتر در هنگام انتخاب متخصص سئو می باشد. موتورهای جستجو انواع مختلفی از محتوا را اعم از متن، تصویر و ویدئو در نتایج جستجو نمایش می دهند و هر یک از این ها بر اساس میزان ارتباط با خواسته کاربر می توانند در نتایج جستجو ظاهر شوند. به صورت تئوری هر چه قدر رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو بالاتر باشد، ترافیک بیشتری برای وب سایت شما ایجاد خواهد شد و این موضع موجب رونق کسب و کارتان می گردد. سئو کلاه سیاه مجموعه ای از اقدامات نادرست با هدف افزایش رتبه وب سایت است. این تکنیک ها ممکن است که وب سایت شما را به رتبه های بالای نتایج جستجو برساند، اما موتورهای جستجو دیر یا زود متوجه این نوع اقدامات شده و وب سایت شما را با جریمه رو به رو می سازند.
افزایش فروش یک کسب و کار آنلاین چه به صورت غیرحضوری و آنلاین یا به روشهای دیگر مطرح شده در یک سایت فروشگاهی، یکی از مهمترین اثرات سئو وب سایت خواهد بود. سئو با افزایش بازدیدکنندگان سایت و هدایت ترافیک به سایتها یکی از دلایل این افزایش فروش خواهد بود. در نتیجه اغلب صاحبان وب سایت ها که در بازار رقابتی مایل به پیشرو بودن هستند از این ویژگی مهم استقبال میکنند و همواره برای بهبود جایگاه و سئوی سایت هزینه میکنند و برنامهای بلند مدت دارند. رقابت تنگاتنگ میان وب سایت ها، برای بیشتر دیده شدن و در نتیجه در لینک اول نتایج سرچ موتورهای جستجو قرار گرفتن است یکی از مهم ترین مواردی است که باعث اهمیت سئو می شود. تا سال ۱۹۹۷، طراحان موتورهای جستجو دریافتند که مدیران وبسایتها تلاش میکنند که در موتورهای جستجوی آنها رتبه بهتری داشته باشند.