دسته‌ها
اخبار

سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟-دنی سالیوان | سئو

این مقالات شاید خیلی خوب بنظر برسند اما بروزرسانی مداوم است که می‌تواند این مقالات را در صدر نتایج جستجو حفظ کند. در قسمت زیر به چند تکنیک موثر، برای نوشتن توضیحات متا اشاره می‌کنیم که الگو گرفتن از آنها، نه تنها به بهینه‌سازی صفحه کمک می‌کند بلکه در افزایش نرخ کلیک کاربران نیز کمک شایانی به وب سایت خواهد کرد. اما آنها نمی‌دانند که در آینده‌ای نزدیک، نبود محتوای مناسب به رتبه و جایگاه سایت آنها آسیب جدی وارد می‌کند. اگرچه تاکید ما بر روی تولید محتوای متنی است؛ اما همانطور که در قسمت فوق بیان شد منظور دقیق از تولید محتوا، وجود متن، ویدئو، تصاویر و پادکست صوتی در صفحات سایت است.

  • Meta Description یا توضیحات متا، یکی از تگ‌های متا است که توصیفی درباره موضوع صفحه ارائه می‌دهد.
  • ✅ مدت زمانی که طول می‌کشد یک صفحه وب برای کاربر بارگذاری شود.
  • اما در این قسمت قصد داریم با یک مثال، قضیه را برای شما روشن کنیم.
  • در External Links یا لینک های خارجی نگرانی‌هایی وجود دارد ممکن است فکر کنید که برای سایت رقیب تبلیغ می‌کنید.
  • پیشنهاد می شود جهت اینکه کمترین آسیب به سئو شما وارد شود این تغییرات به مرور زمان انجام شود تا بتوانید بازخورد آن را مشاهده نمایید.

علاوه بر تبلیغ وب سایت برای دریافت لینک، باید روی تبلیغ نام تجاری خود نیز کار کنید و صحبت درباره آن را در شبکه ها و رسانه های اجتماعی ترویج دهید. گوگل می تواند این سیگنال ها را دریافت کند و به وب سایت هایی که مردم در مورد آن ها صحبت می کنند رتبه بهتری دهد. سئو بخش اساسی بازاریابی دیجیتال است زیرا افراد هر روزه برای یافتن محصولات و خدمات میلیون ها جستجو انجام می دهند. جستجوهای گوگل اغلب منبع اصلی ترافیک دیجیتال برای برندها و مکمل سایر کانال های بازاریابی است.

Knowledge Graph گوگل سیستمی از اطلاعات است که گوگل از آنها در جهت ارتقا کیفیت پاسخ دهی به کاربران بهره می برد. در این سیستم گوگل سعی می کند که پاسخ های خوبی به سوالات کاربران به نمالیش بگذارد. در بسیاری از مواقع با جستجوی عبارتی در گوگل به لیستی از وب سایت ها خواهید رسید. اما در بعضی مواقع مشاهده می کنید که گوگل بخشی از محتوای یک وب سایت شامل پاسخ به سوالتان را در صدر نتایج به نمایش گذاشته است.

انکر تکست باید مرتبط با موضوع صفحۀ لینک شده باشد.

اما این رویه در سال 2013 با شروع به کار الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل تغییر کرد. از آن پس، بجای در نظر گرفتن کلمات کلیدی، گوگل موضوع کلی صفحه را درک می‌کند؛ آن هم به طریقی بسیار شبیه به انسان. البته این به معنای کمرنگ شدن اهمیت کلمات کلیدی نیست، اما گوگل دیگر فقط روی آن‌ها تکیه نمی‌کند. پس به جای اسکن صفحات به دنبال کلمات کلیدی، گوگل به دنبال موضوعاتی می‌گردد که آن کلمات کلیدی را پوشش می‌دهد.

سرفصل‌های آموزش صفر تا صد سئو رایگان

اکثر سایت ها بعد از مدت طولانی درصورتی که دارای مطالب مفید و قابل ارجاعی باشند این لینک سازی به صورت طبیعی و در طول زمان برایشان ایجاد خواهد شد. روی دکمه New Request کلیک کرده و آدرس صفحه مدنظر را انتخاب کرده و روی دکمه Next کلیک کنید. باکس پیغامی برای اطمینان به شما نشان داده خواهد شد که فقط کافیست SUBMIT REQUEST انتخاب نمایید. پس از چند لحظه، صفحه مدنظر شما به لیست آدرس‌های حذف شده اضافه خواهد شد. برخی دیگر از متخصصان حوزه سئو، براین باور هستند که سئو داخلی و خارجی را می‌بایست بایکدیگر شروع و از فواید آنها استفاده کرد. از سوی دیگر زمانی که شما یک رپورتاژ آگهی، در یک وب‌سایت خبری منتشر می‌کنید و به صفحه‌ای از سایت لینک می‌دهید، لینک ارجاع داده‌شده در این بخش نمایش داده می‌شود.

اگر قادر به کدنویسی هستید خودتان در سایت اجرا کنید در غیر اینصورت به یک متخصص ارجاع دهید تا این کار را به درستی و متناسب با اهداف شما انجام دهد. با توجه به اینکه اگر یک تصویر در چندین سایت نمایش داده بشه گوگل فقط یکی رو نمایش میده. باید چیکار کرد که تصاویر جدید باشن برای گوگل ؟ بجز ساخت تصویر جدید. شما میتوانید این صفحه را پس از انقضای آن به عنوان یک صفحه 410 به گوگل معرفی کنید یا بر روی یک دسته بندی مرتبط ریدایرکت 301 کنید.

اگر شرکت شما آنقدر خوب باشد که بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو در صفحه اول گوگل ظاهر شود، جایگاه شما رایگان خواهد بود و برای آن هزینه ای به گوگل پرداخت نمی کنید. البته گوگل به طور مرتب صفحه را اسکن می کند و اگر دیگر شما را شایسته نداند، جایگاه شما را تنزل خواهد داد. دستیابی به سئو ارگانیک یک فرایند طولانی مدت است و زمان زیادی لازم است تا اعتبار لازم برای ارتقای رتبه در گوگل را به دست بیاورید.