دسته‌ها
اخبار

سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟-دنی سالیوان | سئو

بنابراین، این وظیفه اصلی متخصص سئو است که اطمینان حاصل کند که مهم ترین کلمات کلیدی در عنوان و محتوای صفحه چه گلمه ای قرار داده شود. رتبه بندی جستجوی ارگانیک به شدت تحت تأثیر داده های رفتار کاربر است. اگر می خواهید در رتبه های اصلی موتورهای جستجو باقی بمانید و نام تجاری خود را به صورت آنلاین در گوگل زنده نگهدارید، باید کاربران خود را بشناسید و بر اساس سلیقه و نیازهای آن ها تولید محتوا انجام دهید. بهینه سازی محتوا، بهترین رویکرد برای جمع آوری و استفاده از داده های رفتار کاربر به منظور بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو است.

  • این یک توصیه مهم است، اما شگفت‌انگیز است که من با سایت های زیادی رو به رو می‌شوم که چنین استراتژی نامناسبی در آنها وجود دارد.
  • یک ابزار چند وجهی و البته کمی گران برای انجام کیورد ریسرچ، آنالیز بک‌لینک و بهینه‌سازی محتوا است.
  • برای مثال، اگر معیار تبدیل مد‌نظر شما خرید کردن باشد و از مجموع 100 بازدید کننده، 5 نفر از آن‌ها از سایت شما خرید کنند، نرخ تبدیل شما 5 درصد خواهد بود.

مخاطب خسته نمی‌شود و می‌تواند متن را تا به انتها همراهی کند. زمانی که برای اولین بار می‌خواهید یک متن را بخوانید، تنها چیزی که از آن مشاهده کنید، عنوان آن است. داشتن یک عنوان جذاب برای محتوا، می‌تواند سبب شود تا بیش از دیگر محتواهای مشابه دیده شود. عناوین سوال برانگیز و عجیب یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین انواع عناوینی هستند که برای مخاطبان می‌تواند جذاب باشد. در کنار این عناوین، عناوین دیگری که از اعداد در آن‌ها استفاده شده باشد یا عناوین جدید با کلمات متفاوت، می‌تواند نظر مخاطب را به خود جلب کند. شما باید چیزهای زیادی درباره‌ عناوین سئوی داخلی سایت، محتوا و لحنِ مرتبط یاد بگیرید.

پرسش‌های متداول درباره سئو

در ادامه چند روش را نام می‌برم و می‌گویم هر روش در کدام سبک سئو قرار می‌گیرد. برای بک‌لینک‌سازی روش‌های گوناگونی وجود دارد که در ۳ دسته لینک‌سازی کلاه‌سفید، کلاه‌سیاه و کلاه‌خاکستری تقسیم می‌شوند. اما با اوج گرفتن رقابت و در صورتی که متوجه شوید رقبا هزینه زیادی روی لینک‌سازی می‌کنند شاید نیاز باشد از خدمات تخصصی لینک‌سازی استفاده کنید. استراتژیست محتوا تحقیقات بازار را انجام می‌دهد تا بدانند مشتریان به چه موضوعاتی علاقه‌مند هستند و چه نوع سبک یا لحنی برای هر مشتری بهترین است.

گاهی اوقات بیش از شش ماه تا یکسال زمان لازم است تا بتوانید در زمینه کاری خود در گوگل به نتیجه برسید. این مدت زمان بسته به نوع استراتژی و میزان فعالیت و سرمایه گذاری هایی که رقبای شما در این زمینه انجام داده اند بستگی دارد. موتور های جستجو بزرگترین هدایت کننده ی ترافیک اینترنت به سمت وبسایت ها هستند. سئو چیست؟ عوامل و فاکتور های بسیار زیادی بر روی سئو یک سایت تاثیر می گذارد، از جمله این فاکتور ها می توان به لینک های داخلی سایت، کلمات کلیدی استفاده شده در محتوا، بهینه سازی آدرس سایت، عملکرد فنی سایت و …. یعنی محتوا ها و مواردی که در داخل سایت انجام می شود تا تجربه کاربری را بهتر کند.

سئوی محلی یا لوکال سئو چیست و نحوه پیاده سازی آن چگونه است؟

نرخ کلیک یا CTR یک معیار کلیدی و مهم در رتبه بندی موتور‌های جستجو بحساب می‌آید. یک صفحه والد، می‌تواند چندین صفحه فرزند داشته باشد اما صفحات فرزند، می‌توانند تنها یک صفحه والد داشته باشند. علاوه بر آن، یک صفحه فرزند می‌تواند صفحات خواهر و برادر نیز داشته باشد. برای مثال، صفحه “استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال” را بعنوان صفحه والد در نظر بگیرید. در اینصورت صفحات “بازاریابی ایمیلی”، “بازاریابی محتوایی” و “بازاریابی شبکه‌های اجتماعی”، صفحات فرزند شما خواهند بود. علاوه بر آن، این صفحات هر کدام خواهر و برادر یکدیگر محسوب می‌شوند.

اگر بخواهیم برای آشنایی بیشتر با سئو به سراغ اولین بارهای شکل گیری و استفاده از آن برویم، باید به دهه 90 میلادی بازگردیم. شروع دنیای سئو سایت را می‌توان مربوط به سال‌های 1990 و پس از آن دانست. زمانی که موتورهای جست‌وجو به مرور در بین مردم جای خود را باز کردند و بخشی از زندگی افراد را تشکیل دادند. با شکل گیری موتورهای جست‌وجو و رشد روزافزون آن، نیاز به رشد و بهبود وضعیت سایت‌ها نیز احساس شد. چنانچه به دنبال یک وبسایت موفق و کسب و کار مناسب هستید باید از اطلاعات کافی در مورد جزئیات این…

حالا که متوجه شدید پوگو استیکینگ یک رویداد منفی در سئو است بیایید ببینیم چه عواملی باعث پوگو استیکینگ می‌شود. بعضی از متخصصین معتقدند که فاکتور رتبه‌بندی است و بعضی مخالف این نظریه هستند. بریم در مورد محتوای تکراری صحبت کنیم که مورد بسیار مهمی است.

معمولا در یک صفحه از سایت H1 به عنوان عنوان یک صفحه نشانه‌گذاری می‌شود. گوگل برای یافتن صفحات و دسته‌بندی آنها، از 3مرحله استفاده می‌کند. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به کد سئو می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد .