دسته‌ها
اخبار

سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟

افرادی که نظرشان را برای شما ارسال کرده‌اند احتمال خیلی بیشتری دارد به صفحه‌ای بک‌لینک بدهند که نظرشان در آن وجود دارد. احتمال دریافت بک‌لینک با محتواهای متخصص محور بسیار بالا است. نویسندگان حرفه‌ای هنگامی که یک موضوعی را می‌خواهند توضیح دهند برای پر اهمیت جلوه دادن محتوایشان؛ احتیاج به آمارهای دقیقی دارند تا به آن استناد کنند. این نوع محتواها؛ پتانسیل بسیار بالایی برای دریافت بک‌لینک دارند. لطفا توجه داشته باشید هر وب‌سایتی با توجه به استراتژی که دارد می‌تواند از رپورتاژ‌آگهی استفاده کند. بنابراین من در ادامه مطلب حالت نرمال که برای اکثر وب‌سایت‌ها مفید است را توضیح داده‌ام.

جهت آشنایی کامل شما با نحوه بهینه سازی تصاویر، مطالعه مقاله “چگونه تصاویر سایت را سئو کنیم؟” را پیشنهاد می کنیم. نه تنها موجب کشف و ارتقای کسب و کار می‌شود، بلکه فرصت های ویژه‌ای برای درخشش برند فراهم می‌کند. هرچه نام تجاری شما بهتر تبلیغ و شناسانده شود، فرصت های بیشتری برای رشد خواهید داشت. بهترین کلمه ی کلیدی سئو اغلب مورد انتظار ترین کلمه در همان محور نخواهد بود. در مورد افزایش بازدید سایت, به موارد دیگر برای بهبود بخشیدن به سایت خود توجه کنید.

سپس در سال‌های بعد با واضح شدن صفحات مهم؛ برای تقویت آن صفحات رپورتاژ می‌گیریم. مثلا استراتژی یک تیم فوتبال که تازه به دسته بالاتر آمده است این است که در سال اول تیم را در لیگ حفظ کند و در سال‌های بعد به فکر وسط جدول باشد و مثلا در سال پنجم به فکر کسب سهمیه باشد. استراتژی شامل جزئیات نمی‌شود و بعضا کلمات استراتژی با تاکتیک به جای هم استفاده می‌شود. در آخر توجه داشته باشید برای موبایل معیار موبایل‌فرندلی بودن، گوشی‌های موبایل هوشمند است و تبلت نیست. البته توجه داشته باشید قبل از اینکه از این کد استفاده کنید مطمئن شوید آدرس‌های https روی سایت شما قابل دسترس است. فقط کافی است کد زیر را در فایل .htaccess سایتتان قرار دهید.

  • طبقه بندی محتوا سایت، مانند دسته بندی ها و برچسب ها ، به شما کمک می کند تا سایت خود را سازماندهی کنید و به کاربران و Google کمک می کند تا بفهمند محتوای شما درباره چیست.
  • معمولا متخصصین سئو خوشه‌سازی کلمات کلیدی را با فایل اکسل انجام می‌دهند.
  • این روش به صورت محسوس روی افزایش ترافیک از طریق جستجوی تصاویر گوگل تاثیر دارد.
  • در قدم بعدی به تمام آن آموزش‌ها مسلط شویم و نیز چند بار آن‌ها را بکار ببریم تا علاوه بر تسلط بر انجامشان، نتیجه را خود تجربه کنیم.
  • یکی از مهمترین مراحل انجام سئو انتخاب کلمات کلیدی مناسب می‌‌باشد اگر کلمات کلیدی مناسبی را برای صفحات هدفمند صحیح سئو کنید می‌‌‌توانید به راحتی اعضای سایت خود را افزایش دهید.

وظیفه گوگل فراهم آوردن مناسب‌ترین و مرتبط‌ترین نتایج جستجو برای کاربران است. از دیدگاه گوگل، هر سایتی که تلاش در دستکاری نتایج جستجو کند، انجام درست وظایف گوگل را مختل کرده است. Google Penalty یا همان پنالتی گوگل مجازاتی برای وب سایت‌هایی است که محتوا‌ی آن‌ها با شرایط استفاده از خدمات، شیوه نامه و روش‌های مارکتینگ گوگل در تضاد باشد.

تفاوت بین لینک داخلی، خارجی و بک لینک چیست؟

آکادمی وبسیما با طراحی دوره جامع سئو این فرصت را برای شما عزیزان فراهم کرده است که فرآیند یادگیری را در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملا حرفه‌ای به پایان برسانید. کتاب‌های الکترونیکی بسیاری هستند که مفاهیم اولیه و عمومی سئو را به شما آموزش می‌دهند. مطالعه کتاب به شما کمک می‌کند که خیلی سریع با اصطلاحات رایج این حوزه آشنا شوید و مسیر صحیح برای شروع سئو را پیدا کنید. این کار شما را از دغدغه‌های مربوط به جذب و نگهداشت نیرو، تامین امکانات و فضای کاری و از همه مهمتر آزمون و خطا برای رسیدن به نتیجه مطلوب راحت خواهد کرد.

حالا وقت آن است که از تقویم محتوا یک خروجی اکسل بگیریم و بر اساس آن صفحات را درست کنیم. بنابراین شما هم باید یکی از دسته‌بندی‌هایتان را برای کیورد خرید لپ تاپ بهینه کنید. شما تا اینجا صدها ساعت جلو افتادید اما هنوز کارهای دیگری نیز نیاز است انجام دهید. اگر نکاتی که تا اینجا مطرح شد را به درستی متوجه نشدید لطفا وارد فصل ۱ شوید و فصل اول را مطالعه بفرمایید.

سئو، یک مسابقه بوکس به داوریِ موتور جستجوگر!

این باعث می شود که سایت شما بیشتر مورد توجه گوگل نسبت به رقبا قرار گرفته و راحت تر به نتایج برتر گوگل برسد. گاهی اوقات اعتبار اجتماعی شما هم بر روی رتبه بندی سایتتان تاثیر دارد. این یعنی موتورهای جستجو، تعداد دنبال کنندگان و میزان مشارکت و تعمال آن ها را با صفحات شبکه های اجتماعی شما، برای رتبه بندی در نظر می گیرند. سپس آن ها از این اطلاعات استفاده می کنند تا رتبه بندی برند شما را در نتایج جستجو، مشخص کنند. Crawling فرآیندی است که طی آن، موتور‌های جستجو تیمی از ربات‌ها را، که معروف به خزنده و عنکبوت هستند، برای یافتن محتوای جدید و بروز‌رسانی شده وبسایت‌ها، ارسال می‌کنند. محتوا‌ی سایت می‌تواند شامل متن، تصویر، صوت، ویدئو، فایل‌هایی مثل PDF و غیره باشد؛ اما صرف نظر از قالب و فرمت، محتوا‌‌ها از طریق لینک‌ها پیدا می‌شوند.

بررسی، رشد و دوباره بررسی

خوشبختانه مدیران سایت‌های فروشگاه اینترنتی خیلی بیشتر به فکر سئو وبسایتشان هستند. ایجاد لینک در وردپرس به این صورت است که یک بخش متن را انتخاب می‌کنید. سپس با شرت‌کات CTRL+K یا با کلیک روی تصویر سنجاق یک کادر برای شما باز می‌شود.

خوشحالیم که این بخش مورد توجه شما قرار گرفته و تلاش میکنیم که با جمع آوری نظرات بیشتر ارزش و کارایی آن را تا حد امکان افزایش دهیم. خوشحالیم که محتوای این صفحه از نظر شما مفید و کاربردی بوده است. ما تلاش کردیم که نقطه نظرات افراد مختلفی را جمع آوری کنیم و همچنان در حال تکمیل و به روزرسانی این صفحه هستیم.

صفحات آماده نمایش باشند یا به اصطلاح کد وضعیت ۲۰۰ برگردانند. برای از بین بردن ارورهای بخش coverage کارهای زیادی باید صورت گیرد. ۴ معیار بالا بر اساس بازه زمانی که شما تعریف می‌کنید نمایش داده می‌شوند.