دسته‌ها
اخبار

سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟

با استفاده از این گزارش کاربران می توانند بفهمند که صفحاتشان چقدر ترافیک دارد. بخش Performance علاوه بر نمایش کلمات کلیدی برتری که بیشتری ورودی را برای شما ایجاد می کنند، می تواند ابزاری برای کشف اطلاعات طلایی باشد. تنها چیزی که نیاز دارید یک ابزار تجزیه و تحلیل بک لینک (مانند LinkMiner) است که به شما کمک می کند بک لینک های رقبای خود را پیدا کنید. بک لینک با انکر تکست مرتبط با صفحه لینک شده از لینکی که دارای انکر تکست نامربوط یا عمومی است، ارزشمندتر است. یک لینک با کیفیت لینکی است که می تواند برای شما ترافیک نیز به ارمغان بیاورد. طبیعتا اگر بک لینک نزدیک به ابتدای صفحه باشد، احتمال کلیک بر روی آن افزایش می یابد.

  • سئوی خارجی یا OFF-PAGE یکی از مهم ترین مواردی است که در خدمات سئو بسیار به آن پرداخته می شود.
  • بله امکان ارسال یک متن به چند سایت هست ولی با این کار عملا همه رپورتاژهای شما محتوای کپی و تکراری خواهند داشت که از ارزش و اعتبار آنها کم میکند.
  • ببینید مهم اینه که UX دچار مشکل نشه، وگرنه به خودی خود از نظر تعداد لینک‌ها مشکلی پیش نمیاد.
  • مهم ترین نکاتی که باید در نظر بگیرید این است که لینک های دریافتی و یا ارسالی ممکن است سودمند و یا زیان آور باشد.
  • هر‌چه این جایجایی سهل‌تر و آسان‌تر باشد، گفته می‌شود که وبسایت پیمایش یا ناوبری خوبی دارد.

البته سئو تنها یک بار نیست و باید همیشه به آن رسیدگی کنید تا رتبه عالی خود را از دست ندهید. این ۳ مرحله جز اساسی‌ترین مراحل سئو می‌باشند و بهتر است که این مراحل به ترتیب انجام شوند. در ادامه به توضیح و معرفی این ۳ مرحله پرداخته‌ایم اما به عبارت ساده‌تر ابتدا باید سایت خود را از نظر فنی برای گوگل آماده کنید، سپس به سراغ سئو داخلی بروید و بعد از آن نیز سئو خارجی سایت خود را انجام دهید. بد نیست بدانید که سئو تکنیکال زیر مجموعه‌ی سئو داخلی است اما گستردگی این بخش باعث شده است تا بسیاری آن را به عنوان یک مرحله جدا معرفی کنند. ما هم در این مقاله برای اینکه اهمیت این بخش از سئو را به خوبی درک کنید، آن‌ها را از یکدیگر جدا کرده‌ایم.

ابزارها و سیستم‌های مختلفی در پیاده‌سازی استراتژی سئوی سفارشی‌سازی شده وجود دارد. وجود این ابزارها قبل از شروع به ایجاد تغییرات در سایت به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما قادر است هر مرحله از کمپین شما را تجسم کند. راه دیگری که یک شرکت سئو می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند، ارائه نتایج قابل اندازه گیری است.

سئو خارجی چیست؟

یک شرکت سئو خدمات بهینه سازی موتورهای جستجو یا همان سئو را به کسب و کارها ارائه می دهد تا به آنها کمک کند در فضای وب بیشتر دیده شوند. سئو، فرآیند ایجاد تغییرات در طراحی و محتوای وب سایت شما است تا سایت شما را برای کاربران و موتورهای جستجو جذاب تر کند. هر چه سایت شما برای موتورهای جستجو مانند گوگل بهینه تر باشد، احتمال اینکه سایت شما برای کلمات کلیدی مرتبط با محصول یا خدمات شما در صفحه اول گوگل قرار گیرد، بیشتر می شود.

شما با وارد کردن یکی از کلمات اصلی در ابزار تحقیق کلمه کلیدی KWFinder لیستی از کلمات مرتبط را دریافت خواهید کرد. برای مثال اگر شما به دنبال تولید محتوا و یا کسب رتبه برای کلمه «قهوه ساز» هستید باید کلمه قهوه ساز را در این ابزار وارد کنید. سرعت بارگذاری سایت شما یک فاکتور مهم در رنکینگ سایت در گوگل است.

دسترسی سریع

به دست آوردن رتبه بندی بالا در کلمات کلیدی خاص و خوب ، به کمی زمان و صبر نیاز دارد تا به مرور زمان و اثبات خودتون در گوگل رتبه بگیرید. به مرور زمان و محبوبیت گوشی های موبایل در بین مردم و افزایش امکانات موبایل، میزان جستجو در اینترنت بوسیله گوشی های همراه بسیار بیشتر شده و افراد اکثرا نیازهای خود را از طریق موبایلشان برطرف میکنند. برای سرعت بخشیدن به روند ایندکس شدن صفحات وبسایت خود، آدرس های صفحات موجود را در فایل نقشه سایت تهیه و در اختیار ابزار گوگل قرار دهید. اگر سایت شما بر بستر وردپرس قرار گرفته است میتوانید از افزونه هایی مانند Yoast SEO برای ساخت این فایل استفاده کنید. همچنین در فایل Robot.txt میتوانید تعیین کنید که ربات های گوگل برای ایندکس کردن صفحات، به وبسایت شما وارد شوند یا نه. اگر از مرحله طراحی سایت گذشته اید حتما این تنظیمات را به درستی انجام دهید.

بسیار ممنونم از تیم نوین بابت تولید این محتوای ارزشمند واقعا تحسین بر انگیز و عالی بود. بیشتر منابع دست اول سئو مثل تحلیل‌های منتشر شده در اینترنت یا کتاب‌ها به زبان انگلیسی هستند؛ پس بدون مهارت خواندن زبان انگلیسی یادگیری سئو سخت می‌شود. برای شناخت کدهای اسکیما و طرز استفاده از آن‌ها مقاله اسکیما و روش استفاده از آن را بخوانید. پس شاید چند روزی جایگاه اول گوگل را کسب کنید، اما ممکن است به همان زودی هم لو بروید و از صحنۀ وب محو شوید. جواب دادن به سوال سئو چیست آسان است اما بدون اطلاع از نکات و روش‌های آن، سئو را در ذهن شما به یک افسانه تبدیل شود. در واقع سئو اصول و تکنیک‌هایی است که هرکسی می‌تواند یاد بگیرد.

چیزی که قابل اندازه‌گیری نباشد را نمی‌توان بهبود داد.این جمله خود به تنهایی اهمیت تجزیه و تحلیل داده‌ها و استفاده از یک ابزار مناسب مثل گوگل آنالیتیکس را برای بررسی وضعیت بازدید و سئو سایت مشخص می‌کند. لینک سایت شما در سایت‌های دیگر همانند یک رای اعتماد به سایت شماست. توسعه‌دهندگان موتورهای جستجو به این باور رسیدند که اگر صفحات معتبری در اینترنت درباره یک موضوع به یک صفحه خاص ارجاع بدهند، این بدان معنی است که آن صفحه ارزشمند و دارای اعتبار است. شناخت حوزه کاری اهمیت بسیاری در به نتیجه رسیدن فرایند تحقیق کلمات کلیدی دارد. لازمه موفقیت فرآیند تحقیق کلمات کلیدی درک کامل از کسب و کار و حوزه کاری است. همانگونه که در ابتدای مقاله اشاره شد ربات گوگل دائماً در فضای وب جستجو می‌کند، در صفحات جدید و بروز شده می‌چرخد و رفتار کاربران را شبیه‌سازی می‌کند.

آیا می خواهید رتبه سایت خود را در گوگل بهبود بخشید؟ این 23 استراتژی می تواند به شما کمک کند ترافیک ارگانیک را افزایش دهید. بله، به عنوان یک کسب و کار، بهتر است یک آژانس SEO به شما کمک کند. برای برآورده کردن این نیازها، بهتر است یک شرکت حرفه ای SEO به شما کمک کند. برای شرکت ما یعنی وب وان، یکی از ستون های نگه دارنده ی شرکت، رزومه و نمونه کار های عالی شرکت است. در نتیجه اگر می خواهید یک شرکت سئو موفق را انتخاب کنید، حتما نمونه کارهای شرکت را بررسی نمایید. کاملا شفاف و واضح است و معمولا همه ی شرکت های سئو، نمونه کار های خود را در اختیار شما قرار میدهند.