دسته‌ها
اخبار

سئو چیست سئو سایت و بهینه سازی وب سایت برای گوگل

تحقیق کلمات کلیدی امروزه مهمترین بخش سئو یک سایت را تشکیل میدهد و در مرحله تولید محتوا تمام قواعد بر اساس تحقیق کلمات کلیدی تعیین میشوند. در تحقیق کلمات کلیدی شما بیشترین کلماتی که در ارتباط با صنعت خود جستجو میشود را یافته و سپس براساس میزان ترافیک و میزان رقابت کلمات را رتبه بندی کرده و براساس آنها محتوای خود را ایجاد می کنید. اگر در کلمه ای رقابت سنگین و ترافیک کاربر هم زیاد باشد باید با کمک چنیدن محتوای مرتبط با آن کلمه کلیدی شانس خود را برای دریافت کلیک از سوی کاربر بیشتر کنید.

  • متاسفانه در چند ماه اخیر گوگل به شدت با مشکل ایندکس مواجه شده و گزارشات زیادی در این باره در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
  • در صورتی که محتوای منتشر شده در وبسایت مفید باشد سایر وبسایت‌ها به مطالب سایت ارجاع خواهند داد.
  • اما اسکیما مارک‌آپ استفاده و منافع بسیار بیشتری برای وب‌سایت دارد.
  • شما با ساخت Landing Page قصد دارید تا مخاطبانتان کاملا روی هدف متمرکز شوند و از حواس پرتی و احتمال کلیک بر روی لینک‌های دیگر جلوگیری شود.
  • کسانی که از سئوی کلاه سفید استفاده می کنند، در واقع متخصصانی هستند که تاکتیک های اخلاقی موجود و اصول تعیین شده توسط موتورهای جستجو پیروی می کنند.

قبل از اقدام به خرید حتما از اینکه هاست شما پروتکل HTTP/2 را پشتیبانی می‌کند اطمینان حاصل کنید. پشتیبانی از HTTP/2 تاثیر بسزایی در بارگذاری سریع‌تر سایت شما خواهد داشت. برای بررسی اینکه آیا هاست کنونی سایت شما از این پروتکل پشتیبانی می‌کند یا خیر به این لینک رفته و آدرس سایت خود را وارد کنید. در مرحله بعدی، صفحات موجود در فهرست گردآوری شده را با در نظر گرفتن صدها فاکتور رتبه دهی، رتبه‌بندی و تجزیه و تحلیل می‌کنند. حاصل این فرایند مشخص شدن رتبه صفحات مختلف از سایت‌های متفاوت برای یک کلیدواژه خواهد بود. هر کارگاه طی یک روز و در 4 ساعت برگزار میشود و فاصله میان برگزاری دو کارگاه حداقل یک هفته است.

نرخ تبدیل به مشتری بالا و هزینه سئو در مقایسه با همه روش های دیگر پایین تر است. به طور متوسط 41 درصد از هزینه های بازاریابی در شرکت های بزرگ در فضای آنلاین خرج میشود. سئو مفهومی به ظاهر ساده است ولی در بیان آن پیچیدگی های بسیاری وجود دارد. دانش سئو هر روز گسترده تر و عمیق تر از گذشته میشود و برای درک آن نیازمند مطالعه مداوم خواهیم بود. تیتربندی و متن مقالتون فوق‌العاده جذاب و مفید بود و علی رغم طولانی بودنش اصلاً خسته کننده نیست. اگر منظور شما محتوا هست براتون به ایمیلتون ارسال کردم pdfرا بررسی کنید.

نوع خاصی از ربات های پایشگر گوگل هستند که نتایج واقعی جستجو و کیفیت صفحات رتبه بندی شده را ارزیابی می کند. اگر در انتها تصمیم بهاستخدام متخصص سئوگرفتید، دقت داشته باشید که ارائه دهندگان خدمات سئو، دارای کیفیت کاری متفاوتی هستند. شناختنحوه انتخاب یک شرکت سئومی تواند موجب ذخیره زمان و منابع مالی شما شود، چرا که تکنیک های اشتباه سئو آسیب های جبران ناپذیری به سایت شما خواهند زد. لزوما نه، اگرچه بهترین و سریع ترین راه برای رسیدن به نتیجه استخدام فرد یا شرکتی برای برونسپاری سئو است. اما این کار هزینه هایی را برای کسب و کارها به همراه خواهد داشت. در هنگام تصمیم گیری برای صرف هزینه بر روی خدمات، همه چیز به بازگشت سرمایه ختم می شود.

بررسی کنید تا متوجه شوید وب سایت شما از صفحه اول موتور جستجو چقدر فاصله دارد. سئو مناسب نه تنها باعث بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو بلکه باعث میشود که کاربران از بین ده ها سایت در نتایج جستجو از وب سایت شما به عنوان سایت انتخابی خود دیدن کنند. در این راستا باید سایت از لحاظ سئو خارجی (بک لینک ها) و فنی ساختاری مجدد بررسی شود و تمام اقدامات لازم در جهت بهبود و رفع مشکلات صورت گیرد. از لحاظ سئو داخلی نیز باید این صفحات مورد بازبینی مجدد قرار بگیرند.

در این میان موتورهای جستجو مانند گوگل نقش مهمی در کیفیت نتایج جست‌وجو و رساندن کاربر به هدف اصلی او دارد. موتور جستجوی گوگل با الگوریتم‌هایی که دارد همواره سعی می‌کند بهترین نتیجه را برای کاربر نمایش دهد. برای اینکه یک کسب و کار بتواند در اینترنت باشد می‌بایست با توجه به این الگوریتم‌ها بتواند کاری انجام دهد که در صفحه اول گوگل قرار گیرد و بیشترین میزان ورودی را جذب کند. از آنجایی که اینترنت در تمام لایه‌های زندگی ما نفوذ کرده و صنایع مختلف را تحت تأثیر قرار داده‌است، باید کسب‌وکارها برای کسب درآمد و افزایش فروش خود از ان استفاده کنند. شاید بتوان سئوی کلاه خاکستری را به روشی بین سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه سیاه به شمار آورد. استفاده از روش سئوی کلاه خاکستری معمولا به تکنیک‌هایی منتهی می‌شود که اجرای آن، در چهارچوب قوانین موتورهای جستجو نیست.

چرا گوگل برای ما در سئو اهمیت دارد

مهم‌ترین مباحث سئو تکنیکال مربوط به بهینه‌سازی سایت برای خزش و ایندکس گوگل است. گوگل امروز از کلمه کلیدی فقط برای این استفاده می‌کند تا متوجه شود صفحه برای کدام کلمه کلیدی بهینه شده است و استفاده زیاد از کلمه کلیدی هیچ تاثیری در رتبه‌گیری صفحه ندارد. هیچ وقت (حتی اگر مطمئن هستید هدف جستجوی یک کلمه کلیدی را می‌دانید) این مرحله را فاکتور نگیرید. با استفاده از ابزار کبوتر به راحتی و به سرعت می‌توانید این کار را انجام دهید.

Keyword Research یا تحقیق درباره کلمه کلیدی چیست و چرا از اهمیت بالایی برخوردار است؟

در زیر به تعدادی از سوالات متداول درباره سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو می‌پردازیم. در صورتی که در مورد سئو سایت خود سوال دارید و پاسخ سوال خود را پیدا نکردید سوالتان را برای ما در قسمت نظرات بنویسید. اولین قدم در سئوی سایت این است که بدانید روی چه کلماتی بهینه‌سازی انجام دهید.

ولی به قول معروف، همه چیز را همگان دانند، دوباره اومدم اطلاعات خودم رو بروز کنم و چیزهای بیشتری یاد بگیرم. حالا سئو تمام عملکردها و اتفاقات هاییه که تو همون خانواده میوفته و روی بچه تاثیر مستقیم یا غیر مستقیم داره. در نهایت اگر این ارتباط صمیمانه ادامه پیدا کند، اعتبار سایت شما نزد گوگل بیشتر و بیشتر و آشنایی سایت شما با گوگل به رفاقتی پایدار تبدیل خواهد شد.

پیمایش خوب یک وبسایت، برای بازدید کنندگان سایت و نیز کرالر‌ها، پیدا کردن چیزی که می‌خواهند را راحت و آسان می‌کند. کاربران و موتور‌های جستجو عاشق محتوا‌های پیدا‌شدنی و به خوبی طبقه بندی شده‌اند. هر صفحه وبی، مقدار مشخصی از کد و متن معمولی را در خود دارد. Text to HTML Ratio نشانگر درصد متن موجود در یک صفحه وب در مقایسه با درصد کد HTML موجود در آن صفحه است.