دسته‌ها
اخبار

سئو چیست سئو سایت و بهینه سازی وب سایت برای گوگل

برای اینکه سایتتان در اختیار کاربران باشد نیاز به یک هاست با کیفیت هست که همیشه آپ تایپ باشد. یک قسمت مهم در سئو این است که کاربرانتان همیشه به سایت شما مراجعت کنند یعنی بازگشت کاربران سایت. بک لینک های سایتتان را بسازید و همچنین از انواع دیگر بک لینک ها در پروسه لینک بیلدینگ خود استفاده کنید. بک لینک هایی را که ایجاد می کنید با انکر تکست های متفاوت باشد. تلاش کنید از سایت هایی که اتوریتی بالایی برخور دارند بک لینک دریافت کنید.

  • هدف از ارائه پکیج سئو و قیمت گذاری های انجام شده ارائه خدمات تکنیک های سئو صرف زمان و هزینه تبلیغات برای هر سفارش است.
  • بیشتر کسب و کارهای کوچک بودجه های بازاریابی دیجیتال کمی دارند.
  • افراد عادت دارند به روش خاصی در وب سایت ها پیمایش کنند و شما باید این روند را تا حد امکان برای آنها آسان و واضح کنید.
  • همچنین شما را در انتخاب سایت‌های مناسب رپورتاژ و تولید متن رپورتاژ سئو شده راهنمایی خواهند کرد.
  • یکی از تکنیک های مدیران سایت های موفق به روز رسانی مداوم سایت است.

همان طور که گفته شد بدست آوردن رتبه‌بندي بالا براي کلمات کليدي خاص در اوايل کار خيلي راحتي نسبت به امروز بوده است. با بکار گيري روش‌هاي غير اخلاقي در آن زمان قرار گرفتن در بالاي ليست نتايج جستجو تضمين شده بود. خوش‌بختانه طی سال‌های اخیر، با بهبود الگوریتم‌های موتورهای جستجو و توسعه دانش هوش مصنوعی و تحلیل متن، باعث شده است که چنین مواردی کمتر و کم‌رنگ‌تر شوند. همان‌طور که می‌بینید موتورهای جستجوی Google و Yahoo و Bing برای کاربران بیشتر از سایر موتورهای جستجو شناخته شده هستند. آموزش‌های رایگان ما شامل مقالات، پادکست و فیلم‌های آموزش سئو است.

البته اگر سایت شما با آدرس https باز میشود به چهار حالت نیاز دارید در غیر اینصورت همان دو حالت مربوط به http کفایت میکند. 1-سایت من سایت بازی کامپیوتر هست و تا جایی که بشه در روز دارم پست جدید میزنم و پست های قدیمی مربوط به 2 سال پیش رو با بخش های جدید مثل متن و تصویر و ویدیو بروز رسانی میکنم. خوشحال میشوم جناب آقای اسماعیلی نظرشون رو درمورد این نوع بخش بندی بفرمایند. از url inspect تو وبمستر گوگل استفاده کرده اما فایده ای نداشت.

سئو منفی Negative SEO

سعی کنید در نسخه موبایل سایت تان تبلیغات و پاپ های تبلیغاتی زیادی که خارج از حوصله کاربر باشد استفاده نکنید. از دیگر انواع سئو که باید برای پیشرفت کسب و کار به آن توجه بیشتری داشت سئو موبایل میباشد. در واقع میتوان گفت سئو موبایل به خودی خود یک سئو محسوب نمیشود بلکه یک زیر مجموعه از سسو برای گوشی میباشد.

طبق آمار منتشر شده که در تصویر زیر می‌بینید ۷۵.۱٪ کلیک کاربران گوگل فقط روی ۳ نتیجه اول گوگل انجام می‌شود. هر ماه، باتوجه به نیازی که در فاز طراحی و تحلیل استراتژی سئو استخراج شد، تعدادی رپورتاژ از سایت شما در سایت‌های مناسب و معتبر منتشر می‌شود تا از این طریق بک‌لینک‌های دائمی و موثر داشته باشید. متن رپورتاژ شما از نظر نگارش و اصول سئو مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در صورت نیاز اصلاحات لازم را روی آن انجام دهیم. مطمئن می‌شویم که کلمات کلیدی اصلی و فرعی، در وب سایت شما مورد استفاده قرار گرفته و بر روی آنها تاکید شده است. متن لینک تفاوتی جزئی با کلمه کلیدی صفحه‌ای که به آن لینک داده شده است، داشته باشد.

برای مثال می‌توان به هدرها ، فوترها و سایت‌بار اشاره کرد که تاثیر خاصی در سئوی یک وب سایت نخواهند داشت. Below the Fold محتوایی است که در ابتدا که سایت بارگذاری می‌شود برای کاربران قابل مشاهده نیست و برای مشاهده آن، کاربر باید صفحه را به پایین اسکرول کند. قرار دادن مطالب در Below the Fold یک صفحه، برعکس قسمت Above the Fold آن، می‌تواند احتمال دیده شدن آن مطالب را تا حد زیادی کاهش دهد.

از نمونه نتایج طبیعی جستجو پویا می توان به بخش هایی با عنوان Answr Box، People Also Ask، اسلاید تصاویر، و بسیاری از دیگر موارد اشاره کرد. این ویژگی ها با توجه به چیزی که کاربران به دنبال آن هستند در حال ارتقا و تغییر هستند. گوگل آنالیتیکس محبوب ترین ابزار برای کسب آمارهای ابتدایی و نظارت بر روی ترافیک وب سایت است. با این کار شما می توانید عملکرد وب سایت خود در دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه را مقایسه کنید و در مورد بهینه سازی بیشتر سایت خود، گام های مناسبی بردارید. در این مرحله می توانید با صاحبان وب سایت برای جایگزینی بک لینک رقیب خود (این کار به عنوان تکنیک آسمان خراش شناخته می شود) با بک لینک شما یا افزودن لینک شما به عنوان یک منبع اضافی مکاتبه کنید.

ابزارهای سئو داخلی چیست

بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو، مقوله جدیدی نیست و بیش از دو دهه است که در سراسر جهان به آن پرداخته می شود، اما در چند سال اخیر به عنوان یک حرفه پرطرفدار شناخته شده و پیشرفت های زیادی کرده است. مسلماً انتشار محتوای خبری، تضمین کننده رتبه بالای سایت در گوگل یا جذب ترافیک بیشتر برای سایت نیست. در ادامه، با چند فاکتور کلیدی که باید هنگام برنامه ریزی استراتژی سئو، برای وب سایت های خبری در نظر داشته باشیم آشنا می شویم.

سئو کلاه سیاه مجموعه ای از کارهایی است خارج از قوانین موتورهای جستجو، برای کسب رتبه بهتر است. این تکنیک ها بر خلاف قوانین تایید شده است و می تواند منجر به پنالتی سایت شود. از نظر گوگل و بقیه موتورهای جستجو، اگر شما واقعا یک وب سایت معتبر، با محتوای مفید و کاربرپسند باشید، در وب دوستداران و طرفداران زیادی دارید. پس در این حالت باید دائما در سطح وب، به سایت شما لینک هایی داده شده و از شما به عنوان یک وب سایت خوب صحبت شود.

نیازی به جلوگیری از این بازدیدها نیست و تاثیری در سئو سایت شما ندارد. ممکن است این فرآیند تا مدت ها طول بکشد برای آنکه سریعتر از ایندکس گوگل خارج شوند پیشنهاد میکنیم از ابزار Remove URLs در گوگل سرچ کنسول استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر به مقاله حذف کلی سایت از گوگل مراجعه کنید. حضور این صفحات هم در زیردامنه و هم دامنه اصلی موجب ایجاد محتوای تکراری شده و هردو نسخه توسط گوگل ایندکس خواهد شد.