دسته‌ها
اخبار

سئو چیست و چه تاثیری بر کسب و کارهای اینترنتی دارد؟ همیار آکادمی

بنابراین در انتخاب کلمه کلیدی بسیار دقت نمایید و این مورد می‌تواند به عنوان یکی از اهداف سئو و بهینه سازی در نظر گرفته شود. شاید در ابتدا فکر کسب رتبه اول در جستجوی گوگل ناممکن باشد اما، شما با کمی درایت می‌توانید به این نتیجه دست یابید. کسب رتبه اول و یا صفحه اول در جستجوی گوگل، زمانی ممکن خواهد شد که شما سایت خود را به طور مداوم، بهینه‌سازی نمایید. این بهینه‌سازی‌ها به نحوی می‌تواند به رشد و توسعه کسب و کار شما کمک کند و سایت شما را در بهترین و بالاترین رده‌های جستجوی گوگل، نگه دارد.

گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس از جمله ابزارهایی هستند که می‌توانند به شما در سئو فنی کمک کنند. الکسا یک سیستم رتبه بندی جهانی مبتنی بر داده های ترافیک سایت دارد (که البته اصلا دقیق نیست) اما می تواند به عنوان ابزار تجزیه و تحلیل آماری نیز استفاده شود. Alexa یک نرم افزار یا اپلیکیشن خاص نیست، بلکه یک سایت است که با توجه به معیارهای متفاوت، سایت های دیگر را رتبه بندی می کند. رتبه الکسا به شما امکان می دهد عملکرد سایت خود را نسبت به سایت های دیگر ارزیابی کنید.

  • اگر سئو تکنیکال را استانداردسازی سایت با معیارهای گوگل بدانیم؛ می‌توانیم بگوییم تمام سئو؛ سئو تکنیکال است.
  • با جستجوهایی مثل این می‌توانید افراد را پیدا کنید و باید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و درخواست خود را مطرح کنید.
  • دیدوگرام یک سرویس تبلیغاتی شبکه های اجتماعی است که اجازه تبلیغات کلیکی و بازدیدی در تلگرام را به کاربر می دهد.
  • این بدین معنی نیست که همون سایت رو مجددا توی دامنه دیگری تکثیر کنید.
  • در عوض میتوانید از عبارت “بالا رفتن مرد از کوه” هم استفاده کنید.

یافتن اصول حقیقی سئو و پرهیز از شایعات و افسانه‌های سئو می‌تواند در رسیدن کسب و کار‌ها به رتبه‌های برتر موتورهای جستجو تاثیر گذار باشد. برای کسب رتبه خوب در گوگل نیاز است که محتوای شما بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشند. اما با داشتن این پیش شرط نیز ضمانتی برای کسب رتبه های بالای گوگل وجود ندارد. چرا که محتوای رقبای شما نیز ممکن است در حد شما خوب و با کیفیت باشد. در چنین شرایطی بک لینک ها می توانند نقش پر رنگی بازی کرده و تفاوتی بین محتوای شما و سایر رقبا ایجاد کنند.

نظرات این دوستان را در قالب یک کتاب الکترونیکی نیز جمع آوری کرده ایم که در بخش کتاب های سئو به صورت رایگان در دسترس شما قرار دارد. وقتی داشتم نظرات کارشناس های سئو رو توی این صفحه میخوندم به نکته جالبی رسیدم. تقریباً نظرات متخصص های ایرانی خیلی بهتر، دقیق تر و جذاب تر از خارجی ها بود. خیلی خوشحالم که وبسیما تونسته این فرصت رو برای کارشناس های کشورمون فراهم کنه تا بیشتر خودشون رو نشون بدن. دوستی با مخاطب بهترین هدفیه که هر سایتی میتونه روی اون سرمایه گذاری کنه.

معمولا مدت زمانی طول می کشد تا یک موتور جستجو، نتایج وب سایت شما را نشان دهد. ما ببینند و به همین دلیل باید متن مناسبی برای تصویر قرار دهید تا موتورهای جستجو بتوانند آن را درک کنند. از کسب و کارهایی که به روش های سنتی و حضوری فعالیت می‌کنند با مشکلات زیادی روبرو شدند. فعال هستند که جهت دستیابی به کسب رتبه خوب در نتایج جستجو تلاش می کنند. به افزایش بازدید سایت شما کمک می کند اصلاح اشتباهات راهی برای ترافیک سایت شماست.

سئو کلاه سیاه چیست ؟ (Black Hat)

شما تا به اینجا مباحث عمومی سئو را تمام کردید و در فصل‌های بعد به صوت تخصصی‌تری و بر اساس نوع وب‌سایت به آموزش سئو خواهیم پرداخت. وارد این صفحات شوید و افزونه چک می‌کند آیا این صفحه لینک ۴۰۴ دارد یا خیر. در کیس‌استادی‌ها شما نیاز دارید که مرحله رسیدن به یک نتیجه را به صورت گام به گام توضیح دهید. مثلا روش کم کردن ۳ کیلو وزن در ۱ ماه را با استفاده از داروی گیاهی را تجربه کنید و سپس توضیح دهید. یعنی در سال اول تمام بک‌لینک‌های رپورتاژآگهی به صفحه اصلی داده شود. بنابراین حالت هوشمندانه این است که یک وب‌سایت در سال اول از رپورتاژآگهی برای تقویت دامنه خود استفاده کند و در سال‌های بعد روی تقویت صفحات مهم کار کند.

سئو یک مفهوم جامع و متنوع است

بعنوان مثال، همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، بدون بردن نام شخصیت یعنی “هالک”، گوگل متوجه شد منظور ما چه کسی است. Alexa Rank یا رتبه الکسا در‌حقیقت میزان محبوبیت یک وبسایت است و میلیون‌ها وبسایت را از این نظر رتبه بندی می‌کند. رتبه الکسا نحوه عملکرد یک سایت را نسبت به دیگر سایت‌ها نشان می‌دهد. در این روش، ترافیک و تعامل بازدید کنندگان با یک سایت در طول سه ماه گذشته سنجیده می‌شود.

در سئو یک سایت فروشگاهی شما می بایست ابتدا از دسته بندی های اصلی سایت خودمی بایست سئو را شروع نمایید سپس به سراغ محصولات سایت خود بروید. در کل اصول برای همه سایت ها یکسان می باشد ولی در یک سایت فروشگاهی به علت تعداد صفحات زیاد در دسته بندی ها و محصولات می بایست می بایست یک برنامه ریزی دقیق نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت سئوکار در ارتباط باشید. من همیشه سعی می کنم جهت بهینه سازی از ابزارهای موز استفاده کنم. ابزارهای موز یکی از بهترین ابزاهای سئو سایت است فقط به نظرم تنها ایرادی که این محصول دارد قیمت به نسبت بالا آن است.

نظر الکسا درباره سئو

به طور مشخص schema markup می‌تواند ۲ مزیت مهم برای سایت شما به همراه داشته باشد. اما اسکیما مارک‌آپ استفاده و منافع بسیار بیشتری برای وب‌سایت دارد. بنابراین توصیه می‌کنم تا زمانی که دقیقا نمی‌دانید چکار می‌کنید از این فایل استفاده نکنید. چنانچه می‌خواهید صفحه‌ای ایندکس نشود در خود صفحه از کد متا نوایندکس استفاده کنید. استفاده اشتباه و ناشیانه از فایل robots.txt می‌تواند خزش و ایندکس یک وب‌سایت را نابود کند.

و بر اساس روش های سئو کلاه سفید بنا شده است و قراردادهای سئو سایت در وب24 به صورت سالیانه منعقد می شود. ما در وب24 با توجه به منابع وب سایت شما و وضعیتی که در مقایسه با رقبا دارید، برای شما استراتژی مشخص می کنیم و بر همین اساس شما را به اهداف مناسب خواهیم رساند. بهبودسئوی سایتبرای افزایش رتبه و بازدید وب سایت و بالا آمدن در صفحه اول نتایج جستجو گوگل است. در مرحله توسعه وب سایت نیاز است که بهترین محتوا را برای کاربران فراهم کنید. طراحی وب سایت هم بایستی به گونه ای باشد که استفاده از محتوا آسان بوده و چشم نواز نیز باشد.