دسته‌ها
اخبار

سئو چیست و چه کاربردی دارد انواع سئو SEO چیست اهداف سئو چیست

بک لینک های وب سایت شما بایستی به گونه ای ایجاد شوند که حالتی طبیعی داشته باشند. متن انکرتکست های بایستی تنوع زیادی داشته و به گونه ای جلوه کند که گوگل به غیر طبیعی بودن آنها شک نکند. وجود انکرتکست های یکسان و غیر طبیعی به واسطه الگویتم پنگوئن، موجب جریمه وب سایت شما خواهد شد. سئو یکی از تنها روش های بازاریابیست که در صورت پیاده سازی صحیح، تاثیر آن در طول زمان افزایش نیز می یابد.

  • نگه داشتن بازدیدکننده و جلب رضایت یعنی که ما زمان میذاریم و این تعداد سوال رو بصورت رایگان در روز جواب میدیم.
  • وبلاگ نویسی در واقع یک خیابان دو طرفه است همانطور که میتوانید یک پست مهمان میتواند به شما کمک کند.
  • هر بخشی که اینجا علامت بزنید در نقشه سایتتان به نمایش در می‌آید.

بسیاری از سئوکاران و وبسمتران به اشتباه به این باورند که ارجاع دادن به سایت‌های دیگر منجر به ترک سایت توسط کاربر خواهد شد و تاثیر منفی بر سئو سایت و اسپم اسکور سایت دارد. اما حقیقت این است که از نقطه نظر سئو ارجاع به منابع با کیفیت تاثیر مثبت بر سئوی سایت شما خواهد داشت. شناخت حوزه کاری اهمیت بسیاری در به نتیجه رسیدن فرایند تحقیق کلمات کلیدی دارد. لازمه موفقیت فرآیند تحقیق کلمات کلیدی درک کامل از کسب و کار و حوزه کاری است. همانگونه که در ابتدای مقاله اشاره شد ربات گوگل دائماً در فضای وب جستجو می‌کند، در صفحات جدید و بروز شده می‌چرخد و رفتار کاربران را شبیه‌سازی می‌کند.

سئوی تکنیکال(Technical SEO)

شاید شما با این کار افزایش رتبه موقتی را مشاهده کنید، اما از دید گوگل بک لینک هایی تاثیر گذار هستند که به صورت طبیعی و تنها با هدف ایجاد ارتباط بین محتواهای مشابه ایجاد شده باشند. متن جایگزین توصیفی از تصویر در هنگام عدم بارگذاری آن را به نمایش می گذارد. همچنین متن جایگزین موجب نمایش بهتر وب سایت در نتایج جستجوی تصویری می گردد.

سئو خارجی چیست؟

پنالتی گوگل می‌تواند در اثر بروز رسانی الگوریتم‌های گوگل و یا استفاده از تکنیک‌های سئو‌ی کلاه سیاه باشد. از آنجاییکه همه ما برای دریافت ترافیک متکی به موتور‌های جستجو هستیم، با‌خبر بودن از آخرین بروز رسانی‌های الگوریتم‌های موتور‌های جستجو، برایمان یک الزام است. هنگامی که یک وبسایت برای بار اول در فضای اینترنت ایجاد می‌شود، گوگل ممکن است برای مدتی به آن رتبه بالا‌یی در صفحات نتایج جستجو‌ی خود بدهد. به این مدت اصطلاحا Google Honeymoon یا ماه عسل گوگل می‌گویند.

سئو یعنی رفع نیاز جستجوگر

این اطمینان را داشته باشید که اگر مقالاتی با طول بالای 3000 کلمه تولید کنید گوگل رتبه بسیار خوبی به آنها میدهد. محتوایی که در سایت خود قرار می دهید باید سئو باشد را با محتوایی که برای مخاطبانتان تولید می کنید اشتباه نگیرید. زمانی که سایت شما دارای محتوای خوبی نباشد دلیلی بر اینکه بازدیدکننده در سایت شما بماند ، وجود ندارد. زمانی که سایت شما دارای محتوای خوبی نداشته باشد سئو کردن ان واقعا امری اشتباه است. در واقع سئو درون صفحه می تواند اساس کار شما در این زمنیه باشد.