دسته‌ها
اخبار

سئو چیست کاربرد SEO چیست همه چیز درباره سئو سایت سون لرن

برای مثال، گوگل از یک سایت خبری خوب انتظار دارد بسیار زود تر از یک سایت آموزشی، یا فروشگاهی بروز شود. هوش مسنوعی گوگل، همیشه هدفش این است که مطالبی را به ما نشان دهد که واقعاً کاربردی باشد. معمولاً با شنیدن اصطلاح موتور جستجو یا Search Engine به یاد گوگل و یاهو می‌افتیم. خوب مشخص است که همه افراد وقتی برای خرید یک خدمت یا کالای خاص دست به دامن گوگل میشوند، به یکی از سه نتایج اول در گوگل بیشتر توجه میکنند. آنهایی که در صفحه اول گوگل هستند نیز، شامل ده نتیجه مختلف میشوند و افراد اغلب روی نتایج اول تا سوم از همان صفحه اول کیلیک میکنند.

  • به کلیه اقداماتی که در داخل وبسایت شما رخ می دهد تا رتبه شما را در گوگل بالاتر ببرند.
  • خدمات سئو شامل چندین فرآیند است که با بهینه سازی یک صفحه مرتبط است.
  • که به روش تبلیغات کلیکی آنها را به نمایش می گذارد و به ازای هر کلیک کسب در آمد می کند.
  • حال اگر جزء 3 لینک اول باشید، کاربران وارد سایت شما می‌شوند و این مسئله به افزایش ترافیک سایت کمک می‌کند.
  • در این صورت، گوگل این دو سایت را با هم مقایسه می‌کند و احتمالاً سایت A را بالاتر نشان می‌دهد اما چرا احتمالاً؟ چون سئو به فاکتورهای زیادی بستگی دارد و تنها این موارد برای رتبه‌بندی سایت‌ها کافی نیستند.

هنگامی که چنین کلمه کلیدی را پیدا کردید، به تب Pages بروید تا صفحه ای که برای آن رتبه کسب کرده اید را ببینید. در این گونه شرایط شاید تنها مقدار کمی بهینه سازی بتواند سایت شما را در صفحه اول گوگل قرار دهد. در فصل ششم از راهنمای سئو برای مبتدیان، به بک لینک ها، یکی از مهمترین جنبه های بهینه سازی برای موتورهای جستجو خواهیم پرداخت. برای انتخاب کلمه کلیدی هدف، باید از اصول جستجوی کلمات کلیدی که در فصل قبل به طور گسترده به آن پرداختیم پیروی کنید.

در فرآیند سئو، سایت شما با گوگل یکی میشود

وقتی یک صفحه در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود، ممکن است برچسب عنوان آن دیده شود. شما باید از آن در عناصر اصلی صفحه استفاده کنید، اما هرگز خود را مجبور به استفاده از آن نکنید. در صورت کسب نمره 100% از این آزمون، گواهینامه سئو برایتان ارسال می شود. به یاد داشته باشید که لازم نیست تمام معیارها را همیشه تجزیه و تحلیل کنید، اما خوب است که یک نمای کلی از معنای آنها داشته باشید تا از تفسیر نادرست داده ها دوری کنید. هر دو معیارهای از نظر دقت مشکلاتی دارند، بنابراین ما توصیه نمی‌کنیم که بر اساس این دو معیار نتیجه‌گیری بزرگی انجام دهید. می توانید انتخابگر محدوده زمانی را در سمت راست بالای هر گزارشی پیدا کنید.

فهرست مطالب

پروسه عملکرد موتورهای جستجو نیز بسیار ساده بود بدین شکل که صفحات Crawl شده توسط اسپایدرها بر روی همان سرور موتور جستجوگر دانلود و ذخیره می‌شد. پس بسیار مهم است که سئو را اصولی و حرفه‌ای یاد بگیرید و بتوانید کلمات کلیدی خودتان را به چنین جایگاه‌هایی برسانید و افزایش فروش باورنکردنی داشته باشید. توضیحات یا دسکریپشن نیز در جذب کاربر به کلیک بسیار اهمیت دارد.

Knowledge Graph گوگل چیست؟

به نظر من بهتره موضوعات رو دسته‌بندی کنید و از دسته‌های مهم‌تر و پرطرفدارتر که جستجوی بیشتری دارند تو لینک‌های قسمت فوتر استفاده کنید. برای این‌که توسط الگوریتم پنگوئن گوگل جریمه نشوید، همیشه از سایت‌های معتبر و مرتبط با موضوع سایت خودتان لینک بگیرید. اما اگر جریمه هم شدید یک راه بازگشت دارید؛ لینک سایتتان را از تمام صفحات اسپم و بی محتوا پاک کنید.