دسته‌ها
اخبار

سئو چیست کاربرد SEO چیست همه چیز درباره سئو سایت سون لرن-دنی سالیوان | سئو

در آموزش مقدماتی ما مفاهیم، اصول و اصطلاحات سئو آشنا می شویم. پس از گذشت چند سال و با پیشرفت تکنولوژی و هوشمند سازی گوشی های همراه به مرور زمان، اکثریت افراد جامعه توانستند به اینترنت وصل شوند. ایران هاست، ارائه دهنده سرويس های ثبت دامنه، ميزباني وب، تجارت الکترونیک، میزبانی ایمیل، میزبانی اختصاصی، سرورهای مجازی و سرورهای اختصاصی مطابق با استانداردهای جهانی است. كليه سرورهای ايران هاست از نظر نرم افزار و سخت افزار از آخرين تکنولوژی روز بهره مند می باشند بنابراين شما با ما آنچه را که از وب سايت خود انتظار داريد درمي يابيد. قیمت سئو یک سایت چقدر است؟ در مقالات دیگر این موضوع را به طو رمفصل بررسی کرده ایم. و در نهایت سئو منجر به افزایش ورودی هر سایت خواهد شد که در نتیجه مزیت‌های دلخواهی را برای آن سایت به نسبت نوع تجارتی که دارد به همراه خواهد داشت.

  • به اقداماتی که در خارج از سایت برای بالا بردن جایگاه رتبه سایت در نتایج جستجو گوگل صورت می گیرد، سئو خارجی یا سئو برون صفحه می گویند.
  • این فرآیند شامل مواردی همچون؛ تولید محتوای باکیفیت، تحقیق کلمه کلیدی صحیح، لینک‌سازی و ارتباط بین صفحات و موارد ضروری دیگری خواهد شد که در ادامه با تمامی این موارد به طور کامل آشنا خواهیم شد.
  • استفاده از تکنیک‌های سئو درجهت رضایت مشتریان و پیروی از استانداردهای معرفی شده توسط گوگل برای رسیدن به جایگاه برتر در نتایج جستجو را سئو کلاه سفید می‌نامیم.
  • این کلمه انگلیسی زمانی ساخته شد که فرآیند رسیدن یک سایت به رتبه‌های اول گوگل تبدیل به عملیاتی شد که می‌توان با اجرای آن رتبه‌های خوبی در گوگل کسب کرد.

یعنی آدم‌ها نمی‌گذارند که موتور باشد و بر اساس فاکتورهای صرفا مکانیکی و ماشینی سایت‌ها را رتبه بندی کند. پس اگر سایت شما در صفحات سوم، چهارم (وبالاتر) نتایج جستجو باشد، به ندرت کسی می‌تواند شما را پیدا کند یا اصلاً از وجود وبسایت شما مطلع شود. در حقیقت شما ۸ هزار مشتری بالقوه که مستقیما به دنبال شما بوده‌اند را از دست داده‌اید. با ابزارهای مربوط به آمار جستجوی هر عبارت در گوگل متوجه می‌شویم مردم با عبارت‌های مختلفی روزانه حدود ۸ هزار بار برای «خرید موبایل» یا عبارت‌های مشابه جستجو می‌کنند. مثلا شما در SERP می‌بینید که لینک چهارم عنوان جذابی دارد و سریع روی آن کلیک می‌کنید و وقتی وارد لینک می‌شوید با یک محتوای عالی مواجه می‌شوید و مدت زمان زیادی در صفحه صرف بلعیدن تک‌تک واژه‌ها می‌کنید! Referring Domain به دامنه‌ای گفته می‌شود که بک لینک‌ها از آن داده شده‌اند.

قرار دهید. (برخی سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس به طور خودکار این کار را انجام می‌دهند)

ساخت بلاگ رایگان و لینک سازی دستی برای سایت میتواند در حفظ تعادل لینک های خارجی تاثیرگذار باشد ولی فاکتور تاثیرگذاری در بهبود رتبه نیست. شاید اگر این فعالیت‌ها را انجام نداده بودند همین حالا جایگاه بهتری داشتند. شما فرمودید که این دسته بندی در صفحه اول گوگل است ولی اعلام نکردید که برای چه عبارتی جایگاه کسب کرده است. با توضیحاتی که دادید به نظر نمیرسد ساختار سایت شما اشکالی داشته باشد، در این شرایط با لینک سازی های خارجی میتوانید هدف واقعی هر صفحه را به گوگل معرفی کنید. اگر از انتقال صحیح فرآیند مطمئن هستید و همه چیز به درستی انجام شده، بایستی صبر کنید.

Static Web Page چیست و چه تفاوتی با Dynamic Web Page دارد؟

مردم جهان روزانه بین ۶ تا ۷ میلیارد بار از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند (منبع). وقت بخیر تغییر قالب تا زمانیکه آدرس ها و محتویات صفحات عوض نشوند و از نظر سرعت و … در برخی مواقع که در هنگام تعویض قالب در سئو مشکل پیش می آید بدلیل رعایت نکردن موارد بالا است. شما می توانید ابتدا قالب جدید خود را در یک آدرس تستی بارگذاری نمایید و بعد از تست موارد سئو آن را جایگزین نمایید. استفاده از تاکتیک‌های سئو باعث دیده شدن بیشتر محصولات و خدمات سایت شده و اهمیت و قابل اعتماد بودن آنچه به مشتریان افزایش یافته و خرید آن محصولات و خدمات به تناسب افزایش می یابد. سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است.

Orphan Page یا صفحه یتیم چیست و چرا برای سئو مشکل ساز است؟

و Dwell Time معیار مهمی در تعیین آن است که کاربران در استفاده از یک صفحه چقدر رضایت دارند. بازاریابی سنتی با گذشت هر دقیقه بیشتر و بیشتر تاثیر خود را از دست می‌دهد. از نگاه یک بازاریاب خلاق، باید راه جایگزینی وجود داشته باشد و آن بازاریابی محتوایی است.