دسته‌ها
اخبار

سئو چیست کاربرد SEO چیست همه چیز درباره سئو سایت سون لرن

Link Farm یا مزرعه لینک، به یک وبسایت یا مجموعه‌ای از وبسایت‌ها گفته می‌شود که فقط به منظور لینک سازی ایجاد شده‌اند. هر وبسایت، به سایت یا سایت‌هایی که بخواهد لینک می‌دهد تا رتبه‌های بهتری در صفحات نتایج موتور‌های جستجو بگیرند. این یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه است که مشکلات بزرگی را بین شما و موتور‌های جستجو بوجود می‌آورد. همانطور که گفته شد، یکی از معیار‌های بهینه سازی موتور‌های جستجو ، تعداد بک لینک‌های یک وبسایت است.

  • این طرح همچنین شامل استراتژی‌ها و تاکتیک‌های مختلفی می‌شود که می‌تواند به شما کمک کند در موتورهای جستجو بالاتر از رقبای خود قرار بگیرید.
  • بنابراین رقابت‌پذیری بازار هدف شما نیز تأثیر زیادی بر رتبه‌بندی سایتتان دارد.
  • به بیان ساده تر استفاده از تکنیک های سئو برای بالا آمدن رتبه سایت شما بدون پرداخت هزینه همان سئو ارگانیک است.
  • دلیل این پیشی گرفتن گوگل نیز تمرکز بر روی رضایت مخاطبان خودش است.
  • در این مقاله ای که خودتون هم نوشته اید یه جورایی از تکنیک آسمان خراش استفاده کرده اید.

مشخص است که سئو سفید برای سایت شما مناسب‌تر است و درکل زمان بیشتری برای به نتیجه رسیدن به طول می‌انجامد. سئو خاکستری فرایندی مابین سئو سیاه‌وسفید است که صرفاً زمان بیشتری طول می‌کشد تا بعد از سئو گوگل متوجه شود که شما قوانین را دور زده‌اید. در مقاله آموزش سئو کلاه سیاه 25 تکنیک منقضی شده به علاوه 7 تکنیک که هنوز بازخورد مثبت دارند را آموزش دادم. قبلا در مقاله اسکیما چیست در مورد این مفهوم اطلاعاتی ارائه شد و سپس در مقاله آموزش اسکیما وردپرس آموزش دادم که چطور بدون نیاز به دانش تخصصی و به کمک افزونه ها، این کدها را به وب سایت خود اضافه کنید.

منظور از Technical Seo (سئوی فنی) بهبود جنبه‌های فنی و تکنیکی یک وب سایت بمنظور افزایش رتبه صفحات آن در موتورهای جستجو است. ارکان تکنیکال سئو، قابل فهم ساختن هرچه تمام‌تر محتوای یک وب سایت برای موتور جستجو و نیز سریع و آسان کردن فرآیند بررسی آن است. به بیان دیگر، با استفاده از سئوی تکنیکال، به موتورهای جستجو کمک می‌کنید تا راحت‌تر به وب سایت شما دسترسی پیدا کرده و آن را بررسی و تجزیه و تحلیل کنند.

از کجا و چطور سئو یاد بگیریم؟

کاربرد شگفت انگیز سئو سایت این است که شما و کسب و کارتان ر بولد میکند و از شما یک برند معتبر میسازد. برند سازی شما باعث میشود در ذهن ها ثبت شوید و همه شما را بشناسند. معرفی شما به عنوان یک برند معتبر باعث اعتبار بخشیدن به کسب و کارتان میشود.

سئو چیست؟ SEO یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

به عنوان مثال زمانی که می‌خواهید بدانید یک کلمه کلیدی چقدر بازدید و جستجوی ماهیانه دارد باید Impressin آن کلمه کلیدی را بررسی کنید. UX یک سایت، مشخص می‌کند که کاربران چطور با آن سایت تعامل می‌کنند. به عبارت دیگر، اینکه طراحی UI سایت علاوه بر جذابیت و زیبایی، طرز کاری آسان و قابل فهم برای کاربران داشته باشد را UX می‌نامند.

البته باید اضافه کنم که، حتماً خود سایت نیز باید یک سری خصوصیاتی را داشته باشد که موتورهای جستجو برای نشان دادنش علاقه پیدا کنند اما، این موارد خیلی زیاد نیست و محتوای ما در نهایت بسیار تعیین کننده تر است. اگر بخواهم دقیقتر به شما بگویم، سئوی خود سایت معنا ندارد، ما مقاله ها، محصولات و چیزهایی را که در سایت قرار میدهیم باید از نظر گوگل بهینه کنیم. فروش بیشتر مهم‌ترین مسئله برای هر کسب و کاری اعم از سنتی و آنلاین است. افزایش فروش اینترنتی نیز مثل هر کسب و کار دیگری، نیازمند دیده شدن یا اصطلاحا در چشم بودن است. اما سئو seo چه اهمیتی برای کسب و کار ما دارد؟ سوالیست که در ادامه به آن خواهم پرداخت. در واقع این نتایج شانسی به من و شما نشان داده نمی شود، معیارهایی وجود دارد که موتورهای جستجو آنها را بررسی کرده و در صورت تعیید، نمایش داده میشوند.

اما باید به خاطر داشته باشیم که توجه به سئو اگر به شیوه‌ای علمی و دقیق و تخصصی انجام شود، اتفاقاً راهکاری زمان‌بر، دشوار و گران‌قیمت است. پیشنهاد میکنم در دورهمی سئو که با نام کندو و به صورت ماهانه برگزار میشود شرکت کنید تا از نزدیک با متخصصین این حوزه آشنا شوید. متاسفانه این نگاه و تفکر در مورد شرکت ها و متخصصین حوزه سئو در جامعه وجود دارد و البته تا حدی نیز درست است. ولی نمیتوان با توجه به رفتار یا عملکرد برخی افراد تمام کسانی که در این زمینه زحمت میکشند را زیر سوال برد. به نظر بنده اونچه که از تعاریف متخصصین جالب تر بود ویدیویی بود که در این صفحه قرار داده شده.

انواع تکنیک‌های سئو

سلام، سعی کردم مطلب سئو به زبان ساده رو خیلی جامع بنویسم، تا واقعاً کاربردی باشه، در ادامه هم به روز رسانی خواهد شد. مثلا لینکی با عنوان “مدیر‌وب” به صفحه‌ای در سایت مدیر‌وب داده شود. ابزاری رایگان است که توسط گوگل توسعه داده شده و رابط بین سایت ما و گوگل است.

به عبارت دیگر، شما می‌توانید از صفحه والد برای پرداختن به یک مبحث گسترده و کلی (مثل همین صفحه) استفاده کنید و هر بخش آن را تک به تک با جزئیات بیشتری در قالب صفحات فرزند شرح دهید. همان HTTP است اما به حالت Secure شده است که گوگل به طور رسمی اعلام کرده است که این موضوع به بهینه سازی سایت شما کمک می‌کند. پس موتور‌های جستجو نمی‌توانند صفحات یتیم را توسط لینک‌ها پیدا کنند. در‌نتیجه، ایندکس نشده باقی می‌مانند و هرگز در صفحات نتایج موتور‌های جستجو نمایش داده نخواهند شد. به گونه‌ای که حتی اگر صفحات یتیم شما در نقشه سایتتان فهرست شده باشند، همچنان برای سئو یک مشکل بحساب می‌آیند. Orphan Page یا صفحه یتیم به صفحه‌ای اطلاق می‌شود که هیچ بک لینکی به آن داده نشده است.

بهترین شرکت های سئو با وب سایت شما طوری رفتار می کنند که گویی متعلق به خودشان است. این بدان معناست که آنها در تلاش برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه از طریق سئو سایت شما هستند. این شرکت همچنین از هر زاویه ای به سایت شما نگاه می کند تا مطمئن شود که از خدمات سئوی خود بیشترین بهره را می برید. سپس، ما فقط چند مورد از راه هایی که یک شرکت سئو می تواند به کسب و کار شما کمک کند را مورد بحث قرار می دهیم و چند نکته مهم برای انتخاب یک شرکت سئو معتبر را با شما در میان میزاریم. اسپم اسکور سایت فروشنده لینک چک کنید، و اگر حجم زیادی بک لینک‌ غیرمرتبط دارد، حتی با اسپم اسکور کم خریداری کنید. به طور کلی باید گفت که به کلیه ی اقداماتی که باعث می شود تا موتور جستجو سایت ما را به عنوان یک منبع مهم شناسایی کند و آن را در رتبه بالایی قرار دهد، سئو می گویند.