دسته‌ها
اخبار

سئو چیست SEO چیست آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو متمم-دنی سالیوان | سئو

با نظر شما موافقیم و بسیار خوشحالیم که این صفحه و اطلاعات آن از نظر شما مفید بوده است. الگوریتم های گوگل هر روز در حال پیشرفت و ارتقا هستند و فریب آنها امروز کار دشواری محسوب میشود. اینکه شما تونستید با خوندن این مقاله به نیازهای خودتون پاسخ بدید بهترین خبر برای ماست. اگر این صفحه براتون جذاب بوده، میتونید با مراجعه به صفحه آمورش تولید محتوا ایده هایی که تو این صفحه دیدید رو در عمل ببینید. با توجه به تحریم های گوگل برای ایران، امکان تایید مالکیت برای یک موقعیت در نقشه گوگل وجود ندارد.

  • یکی از راه های مهم ایجاد اعتماد در سایت، ارائه گواهی SSL است.
  • On Page Seo (سئوی داخل صفحات) فرآیند بهینه سازی محتوای صفحات وب هم برای موتورهای جستجو و هم برای کاربران است.
  • آنها مجبور نیستند برای یادگیری کامل در مورد یک موضوع خاص از وب سایت های دیگر بازدید کنند.
  • گوگل (و دیگر موتورهای جستجو) به لینک های سایت های دیگر به عنوان «رای اعتماد» نگاه می کنند.
  • این ابزار سئو برای تفکیک لینک های ارزشمند از لینک های قدیمی و ناکارآمد، آنالیز لینک های تخریب شده موجود در وب سایت و ارائه یک نمای کلی از صفحاتی که بیشترین بازده را دارند، نیز به کار می رود.

اطلاعات درباره کاربران فقط برای کمک به ایجاد محصولاتی که آنها می خواهند نیست. این اطلاعات بخش مهمی از استراتژی سئویی و بازاریابی محتوا را متاثر می کنند. برای موفقیت در SEO، باید محتوایی پیرامون موضوعاتی ایجاد کنید که کاربران شما جستجو می کنند.

تعریف سئو از زبان بزرگان سئو جهان

یکی از عوامل موثر در سئو سایت تاثیرگذار است از نقشه سایت برای گوگل و سایر موتورهای جستجو می‌باشد. نقشه سایت یا به اصطلاح سایت مپ، خزش ربات‌ها در سایت را آسان‌تر می‌کند. به مرور زمان علم کاربران برای جستجو افزایش یافته و به همین دلیل الگوریتم‌های گوگل به خوبی عملکرد کاربران را زیر نظر گرفته و آنها را تحلیل می‌کنند. این نکته را بخاطر داشته باشید که ممکن است کاربران محتوای صفحه را فراموش کنند ولی هرگز حس خوب یا بدی که از خواندن یک صفحه بدست آمده است را هرگز فراموش نمی‌کنند. در هنگام بهینه‌سازی صفحات، شما می‌بایست علاوه بر کاربران، نیم نگاهی به قوانین و دستورات الگوریتم‌های گوگل داشته باشید. الگوریتم‌ها تمایل ندارند که سایت‌ها، خارج از چارچوب تعریف شده فعالیت کنند و به همین دلیل درصورت مشاهده هرگونه تخلف سریعا به بررسی آن می‌پردازند و در صورت لزوم جرایم سبک و سنگینی برای آن صفحه لحاظ می‌کنند.

Above the Fold چیست و چرا اهمیت دارد؟

سئو یعنی فرآیند کمک به ربات ها و الگوریتم های گوگل برای دسترسی بهتر و درک درست از محتوای صفحه با این هدف که بهترین گزینه برای نمایش به کاربر براساس عبارت جستجو شده باشد. از نظر من سئو به تنهایی کارآمد نیست و باید با بهینه سازی تجربه کاربر و افزایش نرخ تبدیل به مشتری همراه باشد. ورود کاربر به سایت اولین هدف ما از کسب موفقیت در سئو است ولی مهمتر از آن تبدیل همین کاربر به مشتری خواهد بود. سئو تفاوت یک سایت موفق که جایگاه خوبی در نتایج جستجو کسب کرده و بازدیدکننده زیادی را جذب میکند را با سایر رقبا مشخص میکند. و مفهوم سئو دقیقا همین است؛ کسب رتبه مناسب و جذب بازدیدکننده.

با توجه به اینکه اگر یک تصویر در چندین سایت نمایش داده بشه گوگل فقط یکی رو نمایش میده. باید چیکار کرد که تصاویر جدید باشن برای گوگل ؟ بجز ساخت تصویر جدید. شما میتوانید این صفحه را پس از انقضای آن به عنوان یک صفحه 410 به گوگل معرفی کنید یا بر روی یک دسته بندی مرتبط ریدایرکت 301 کنید. متاسفانه امکان بررسی سایت ها و اعلام مشکلات آنها را نداریم چرا که این کار زمان و انرژی زیادی میطلبد. پیشنهاد میکنم مقالات و کتاب های تخصصی سایت را به دقت مطالعه کرده و موارد آموزش داده شده را در سایت خود رعایت کنید. ارائه خدمات طراحی سایت از نقطه پذیرش پروژه تا تحویل نهایی به 7 مرحله اصلی تقسیم میشود.

لینک دهی به سایر مطالب یا محصولات وب‌سایت خودتان

از هر ۱۰ نفر ۸ نفر از مصرف‌کنندگانی که محتوا روی موبایل آن‌ها به خوبی نمایش داده نشود، با محتوا ارتباط برقرار نمی‌کنند و سایت را می‌بندند. در واقع بیشتر افراد، هنگام بارگیری نسخه‌ی دسکتاپ در تلفن همراه دکمه‌ برگشت را می‌زنند. هر وقت در گوگل سرچ می کنید، بالای صفحه تبلیغات پولی و پایین صفحه نتایج رایگان مشاهده می کنید. تشکر از مقالات خوبی که جدیدا در سایت میذارید و چه خوب میشد اگه مقالات مثل قبلا به صورت دوره ای بود یعنی مثلا یه دوره مقالات در زمینه سئو .