دسته‌ها
اخبار

سئو چیست seo چیست معنای بهینه سازی سایت چیست؟

در آکادمی آموزش سئو سعی میکنیم بهترین مطالب کاربردی توسط متخصصان سئو در ویرگول رو جمع آوری کنیم تا از تخصص تمامی عزیزان استفاده کنیم. شما به ندرت میتوانید از طریق جستجوی شبکه های اجتماعی ترافیک جذب کنید. هر از گاهی باید از تبلیغات شبکه های اجتماعی برای ایجاد ترافیک استفاده کنید. در این مقاله سعی کردم به زبان ساده و به بهترین شکل ممکن مفهوم سئو را به شما آموزش داده و در مورد چیستی آن توضیح بدهم.

  • با توجه به تعداد زیاد محتوا در اینگونه سایت‌‌ها مهم است که نقشه سایت عالی داشته باشید تا صفحاتتان بهتر ایندکس شوند.
  • یک لینک nofollow به همان اندازه یک لینک استاندارد ارزشمند است.
  • طبیعی ترین تکنیک لینک سازی، ایجاد یک محتوای منحصر به فرد و ارزشمند است تا بک لینک ها را به سمت خود جذب کند.
  • شما سعی کنید حتما مقدمه قوی بنویسید و دیگر اطلاعات ارزشمند وارد کنید تا محتوای صفحه زیر ۱۰۰۰ کلمه نباشد.

چون درست مانند یک فروشگاه فیزیکی، به شما کمک میکند، کسب و کارتان بیشتر دیده شود. در واقع گوگل به یک مرجع تبدیل شده و موتورهای جستجو دیگر، خودشان را با او تتبیق میدهند. در نتیجه، به رعایت اصول و استراتژی هایی که ما را در دسته نتایج برتر در گوگل نشان میدهد، سئو یا به زبان انگلیسی seo میگوییم. در واقع تفاوت دیده شدن در نتایج اولیه موتورهای جستجو، فرقش از زمین است تا آسمان. از فرم صحیح آدرس دهی (SEO-Friendly URL) در سئو داخلی سایت خود بهره ببرید.

چگونه پست ها و صفحات وردپرس را بایگانی و آرشیو کنیم؟

علاوه بر آن، این صفحات هر کدام خواهر و برادر یکدیگر محسوب می‌شوند. Sitewide links لینک‌هایی هستند که در سر‌صفحه و پا‌نویس سایت و یا بسته به نوع قالب وبسایت، در نوار کناری سایت نیز وجود دارند. این لینک‌ها در اکثر یا تمام صفحات یک وب سایت دیده می‌شوند؛ و دلیل آن هم این است که نوار کناری، سر‌صفحه و پانویس یک وبسایت، در تمام صفحات آن وجود دارند. یک نمونه از این لینک‌ها، لینک سوالات متداول در پایین صفحات سایت است. مثلا، لینکی با عنوان “سئو” به صفحه‌ای با موضوع سئو داده شود.

فاکتورهای رتبه بندی

سئو چیست؟ امروزه همان سوالی است که در تمامی زیرشاخه های کسب و کارهای اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ، مطرح می شود. حالا قصد دارم یک سایت جدید با دامین جدید و همون مطالب سایت قبلی ایجاد کنم و با دات نت روش کار کنم تا همه موارد رو ریز یه ریز بتونم کنترل کنم برای سئو. برخی محتواها در نسخه موبایل پنهان می‌شوند و چون گوگل نسخه موبایل را یک نسخه کامل می‌داند، آن محتواها از چشم گوگل مخفی می‌ماند. نسخه موبایل محتوای شما باید به نحوی باشد که کاربر محتوا را با همان کیفیتی که در دسکتاپ می‌بیند، در موبایل هم ببیند.

مشخصات کلمات بذر

در حقیقت یک جور کد هستند که معنای صفحه را بیشتر برای رباتهای جستجو گر گوگل توضیح میدهند. اولین منبع، خود گوگل است، شما با ورود به لینک زیر، میتوانید با مفاهیم اولیه سئو مقداماتی آشنا شوید. به بیان بهتر، هر اقدامی که در خارج سایت ما انجام شود و رتبه ما را افزایش بدهد، off page به حساب میآید. استفاده از تگ های H4 تا H6 لزومی ندارد مگر اینکه تعداد مطالب سایت شما بسیار زیاد بوده و لازم باشد.