دسته‌ها
اخبار

سئو S E.O راهنمای جامع سئو سایت-دنی سالیوان | سئو

در نتیجه میزان مشتریان و مقدار فروش محصولات یا ارائه خدمات شما افزایش می یابد. تعداد بالای بازدید از یک سایت، رتبه آن را در صفحه نتایج موتور جستجو بهبود می بخشد. سئو سایت به عنوان یک روش موثر تبلیغات به شمار می رود و با افزایش ترافیک، نقش مهمی در سودآوری برای کسب و کار ایفا می کند.

با داشتن یک لیست از کلمات کلیدی مورد هدف، راحتتر می توان در مسیر استراتژی صحیح حرکت کرد. بالاخره روزی را دیدیم که گوگل واقعاً به نوشتن خوب پاداش می‌دهد. همچنین ایده خوبی است که هنگام ایجاد کپی تحقیقات مربوط به ماهیت آن را انجام دهید.

  • در ارجاع دادن به سایر سایت‌ها و منابع معتبری که برای نگارش مقاله خود استفاده کرده‌اید خساست به خرج ندهید.
  • لطفا سوالتون رو واضح و با جزئیات و در ذیل درس آموزش سئو تکنیکال بپرسید تا بررسی بشه و پاسخ داده بشه.
  • همه این فاکتورها زمانی ارزشمند و اثربخش هستند که در راستای هدف بزرگتری به نام بهبود تجربه کاربری باشند.
  • این موتور جستجو میخواهد تمام اطلاعات موجود در فضای دیجیتال را به شیوه ای دسته بندی کند تا کاربری که به این اطلاعات نیاز دارد، به راحت ترین شیوه و با سریع ترین زمان، به آن برسد.
  • اگر فروشگاه آنلاین دارید یا یک شرکت هستید گزینه شرکت را بزنید و در غیر این صورت گزینه شخص را بزنید.

در نهایت به یاد داشته باشید شرط لازم و کافی برای اجرای مناسب یک پروژه‌ِی سئو، کسب بیشترین نسبت کلیک به بازدید در تمام عبارات کلیدی مرتبط با موضوع (و نه فقط یک عبارت کلیدی خاص) است. طراحی وب سایت هنر ساخت یک سایت زیبا و کاربردی برای کاربران است. این امکان وجود دارد که در صورت لینک دادن به سایت های بی ربط در ابعاد زیاد و همینطور سایت های جریمه شده، وب سایت شما نیز مورد جریمه قرار گیرد. گوگل همواره به وضعیت وب سایت لینک داده شده نگاه می کند و در صورتی که آن وب سایت سابقه خوبی نداشته باشد، ممکن است شما را با جرایمی رو به رو کند.

Spam Score چیست و چه کاربردی دارد؟

اهمیت رتبه الکسا ازین نظر میباشد که سایتی که دارای رتبه الکسا خوبی هست حتما دارای بازدید بالایی نیز میباشد. اما در واقعیت این منطق درستی نیست و موضوعات مختلف دارای کاربران مختلفی هستند . به عنوان مثال موضوعات تفریحی دارای میزان سرچ بالایی هستند که اکثر سایت های دارای این موضوعات دارای رتبه الکسا بسیار پایینی هستند اما رتبه گوگل کاملا مستقل از رتبه الکسا است.

۶. بهینه سازی تجربه کاربری

قبل از هر چیزی سعی کنید در صد کلمۀ اول محتوایتان از کلمات کلیدی هدف استفاده کنید. در ادامه هم کلمات کلیدی را طوری در متن توزیع کنید که هم گوگل منظور شما را بفهمد و هم اینکه لطمه‌ای به مفهوم مقاله وارد نشود. چون به هر حال جستجوی معنایی گوگل و الگوریتم مرغ مگس خوار در حال پیشرفت است و پر کردن متن با کلمات کلیدی بدون در نظر گرفتن بار معنایی آن‌ها نه تنها سودی ندارد بلکه به ضررتان هم خواهد بود. توصیه میکنم برای آشنایی بیشتر با بهینه سازی کلمات کلیدی در محتوا، مقالۀ «چگالی یا تراکم کلمات کلیدی چیست؟» را بخوانید.

معرفی بهترین منابع برای تولید محتوا

الزاما نه، به خصوص اگر یک وب سایت کوچک با چند صفحه به هم لینک شده دارید. هر بار که می‌خواهید یک پست جدید منتشر کنید، به سایر محتواهای وب سایت فکر کنید، مخصوصا آنهایی که برای خواننده ممکن است مفید باشد. در فصل قبل به تکنیک های سئو داخلی که مرتبط با محتوا بودند پرداختیم. مسئله این است که به عنوان یک نویسنده، نمی توانید بین 2000 تا 5000 کلمه در مورد موضوع خود چرت و پرت سر هم کنید. برای به دست آوردن رتبه‌های خوب از دید گوگل باید سه فاکتور تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن را همزمان داشته باشید.

اکثر وب‌سایت‌ها به ارورهای 404 اهمیتی نمی‌دهند و به راحتی از کنار این کاربران عبور می‌کنند. از سوی دیگر گوگل نیز به جریمه سایت‌هایی می‌پردازد که دارای تعداد زیادی صفحه 404 هستند. البته الگوریتم‌های گوگل به این صورت عمل نمی‌کنند که پس از مشاهده صفحه حذف شده، سریعا اقدام به جریمه سایت کنند. آدرس یا همان Url به کاربران شما اعلام می‌دارد که در کدام قسمت سایت قرار گرفته‌اند.

Google Analytics یک ابزار تجزیه و تحلیل است که توسط گوگل ارائه داده می‌شود. این ابزار اطلاعات مفیدی در‌خصوص ترافیک وبسایت شما در اختیارتان قرار می‌دهد. Google Analytics و Google Search Console ممکن است بنظر اطلاعات یکسان و مشابهی را در اختیار کاربران قرار دهند، اما بین این دو محصول گوگل تفاوت‌های کلیدی وجود دارد.