دسته‌ها
اخبار

سئو SEO آموزش سئو سایت مطابق الگوریتم های گوگل همگام وب-دنی سالیوان | سئو

گوگل پیوسته الگوریتم های جستجو خود را بهبود میدهد و همیشه در حال به روز رسانی آنها است. کراولر ها، تمامیه محتویات صفحه سایت شما را به خوبی تشخیص میدهند، تصویر، ویدیو، یا صوت را به درستی شناسایی میکنند و کدهای استفاده شده را نیز می فهمند. بنابراین طبیعی است هر سایتی که محتوای کامل‌تر و درست‌تری داشته باشد را در رتبه‌های برتر نشان می‌دهند. معمولاً با شنیدن اصطلاح موتور جستجو یا Search Engine به یاد گوگل و یاهو می‌افتیم. یک خوش شویی با رسیدن به رتبه اول گوگل در این مثال 300 میلیون تومان سود می‌کند و اینگونه سئو می‌تواند یک مجموعه یا فرد را ثروتمند کند. خوب مشخص است که همه افراد وقتی برای خرید یک خدمت یا کالای خاص دست به دامن گوگل میشوند، به یکی از سه نتایج اول در گوگل بیشتر توجه میکنند.

  • اکثر افراد و شاید شما ممکن است با ظاهر این مسئله مشکل داشته باشید و بگویید در ایران؛ کسی بک‌لینک رایگان فالوو نمی‌دهد.
  • عنوان سئو همان عبارتی است که در صفحۀ نتایج گوگل نمایش داده می‌شود.
  • این موضوع را در ذهن داشته باشید که باتوجه به مقاله و محتوایی که درون آن قرار گرفتید، ممکن است سوالاتی پرسیده شود که مربوط به همین محتوا است.
  • Web 2.0 اصطلاحی است که برای توصیف نسل دوم شبکه جهانی وب بکار می‌رود.

به عنوان مثال؛ اگر محصول آیفون12 ناموجود شد، به جای ارجاع به صفحه اصلی، به صفحه مرتبط مثل آیفون13 منتقل کنیم تا از این طریق شانس خرید کاربر افزایش یابد. طراحی ریسپانسیو باعث می‌شود که وب‌سایت‌ها سریع‌تر، و رابط کاربری بهتری دارا باشند. و این نکته را در ذهن داشته باشید که رابط کاربری آسان، سبب می‌گردد که کاربر دوباره به سایت شما بازگردد و این بازگشت احتمال تعامل بیشتر و حتی خرید را افزایش می‌دهد. همچنین در ادامه، نقل قول جالبی نیز بیان شده است که طبق آن، گوگل به نسبت آدرس، برای محتوای صفحه ارزش بالاتری لحاظ خواهد کرد.

این فعالیت سئوی خارجی حساب شده و به بهبود رتبه سایتمان کمک میکند. کلمات کلیدی ما، یا کلید واژه ها، همان کلماتی هستند که کاربران ما با توجه به آنها، به دنبال ما میگردند. مانند لینک سازی داخلی که قواعد و قوانینخاصی دارد؛ وجود نقشه برای سایت و سرعت سایت که در مقالاتی جداگانه به بررسی آنها میپردازم. این مفهوم میانه در بهینه سازی را سئوی کلاه خاکستری میگویند، از این مدل با رعایت جانب احتیاط میتوانید استفاده کنید. منظور این هست که اغلب کاربران اصلاً به صفحات دیگر موتورهای جستجو نمیروند. وقتی کاربران زیادی روی اثر خاص کیلیک کنند و از سایتهای رتبه اول و دوم زود تر از سایت اثر خاص خارج شوند، خود این عمل به تنهایی باعث میشود رتبه سایت ما در این عبارت خاص بهبود داشته باشد.

برای این کار ابتدا وارد اکانت G-mail خود شوید و بر روی Add a property کلیک کنید. سپس آدرس دقیق وبسایت خود را وارد کنید و بر روی Continue کلیک نمایید. یک روش برای تایید وبسایت خود را انتخاب کنید، روش پیشنهادی گوگل، آپلود کردن یک فایل در هاست و صفحه اصلی سایت می باشد. باید توجه داشت که سئو یک کانال کشش دیجیتال برای افزایش فروش است. سئویی که باعث افزایش فروش یک شرکت، فروشگاه یا هر سایت دیگری نشود را نمی توان سئو دانست.

نگاهی به استراتژی های بک لینک رقبا، نوع محتوای آن ها، کلمات کلیدی مورد نظر و… باعث می شود شما به خوبی بازار هدف را شناسایی نمایید و همیشه در وضعیت خوبی با رقبای خود قرار داشته باشید. موتورهای جستجو از الگوریتم های جستجوی پیچیده برای رتبه بندی صفحات وب استفاده می کنند. بازاریابان و متخصصین سئو به دلیل عدم انتشار این قوانین توسط گوگل ممکن است این الگوریتم ها را به طور کامل درک نکنند و از طرفی موتورهای جستجوی بزرگ هم از مزیت رقابتی خود صرف نظر نمی کنند. در حقیقت، بیش از 200 فاکتور رتبه بندی جستجو وجود دارد، اما همه آن‎ ها به تجربه کاربران اشاره می کنند. فرایند تولید محتوا با تحقیق درباره کلمات کلیدی آغاز می شود.

شرکت گردشگری آیشم

سایتی که محتوای پویا و مفید تولید می‌کند و مرتبا بروز رسانی می‌شود و لینک‌های مختلفی از سایت های مرتبط و مطرح دریافت می‌کند به مرور زمان در نظر گوگل معتبر می‌شود. به همین دلیل گوگل در تلاش است که محتوایی را به نمایش بگذارد که برای کاربر تولید شده اند، به همین جهت گوگل از منابع مختلفی برای تحلیل رفتار کاربران استفاده می کند. بسیاری از محصولات این شرکت در زندگی روزمره مردم استفاده می‌شوند و اطلاعات بسیاری از آن‌ها استخراج می‌شود. شاید این مورد یک مقدار برای شما گیج کننده باشد، بهینه سازی ساختار متن با استفاده از تگ های هدینگ انجام میگیرند. هرچه سرفصل مهم تر باشد از تگ بزرگتر استفاده می شود و هرچه اهمیت سرفصل کم شود از تگهای به مراتب کوچکتر استفاده می شود. حتی اگر برنامه نویس هستید به هیچ عنوان وقت خود را روی طراحی سیستم مدیریت محتوای اختصاصی تلف نکنید.

موارد مهم و ضروری در سئوی محتوا چیست؟

اگر هنوز هم سوالی در مورد seo و دیگر جزئیات آن دارید، سوال خودتان را در بخش نظرات مطرح کنید تا در کوتاه ترین زمان به آن پاسخ دهم. پیشنهاد میکنم مقاله دیگر ما درباره SEM چیست و چه تفاوتی با سئو دارد را هم بخوانید. این دوره ها به شکل تخصصی و کامل همه چیز را در مورد سئو به شما آموزش داده و عملا به یک سئوکار تبدیل تان میکنند.

سایر سایت هایی که از این سایت دیرتر استارت زدیم ایندکس شده. نقشه سایت رو هم خیلی وقت هست که معرفی کردیم و تعداد 277 عدد url رو شناخته. اگر مجموعه‌ای اهمیت سئو را به خوبی درک کرده و بودجه کافی برای تامین هزینه‌های آن را داشته باشد؛ برون‌سپاری پروژه به یک شخص یا شرکت معتبر به‌صرفه‌ترین روش برای موفقیت در سئو خواهد بود. هدف ما از تدوین استراتژی سئو این است که خطوط قرمز کسب و کار را مشخص کنیم تا زمان و سرمایه ارزشمند خود را بر عبارات و صفحاتی متمرکز کنیم که بیشترین ارزش را برای کسب و کارمان خلق می‌کنند.

استراتژی سئو اینگونه سایت‌ها جذب ترافیک از کیوردهای لانگ‌تیل است. البته بعضی از سایت‌های مجله‌ای قدیمی مثل searchenginland.com بخش متفاوتی در سایتشان راه‌اندازی کرده‌اند تا در کیوردهای رقابتی و کوتاه نیز رتبه کسب کنند. من تعجب می‌کنم بعضی از سایت‌های فروشگاهی بخش مقالات و وبلاگ ندارند! با کلیک روی هر بخش؛ در بخش پایین آن جزئیات به نمایش در می‌آید و با کلیک روی جزئیات می‌توانید صفحات را مشاهده نمایید.