دسته‌ها
اخبار

سایت های برتر دنیا کدامند و سایت شما در کجا رتبه بندی می کند؟


18 اکتبر 2018 | ارسال شده توسط Shay Harel

بنر 100 وب سایت برتر

برترین سایت های وب کدامند؟ کدام سایت‌ها بیشترین ترافیک را در ماه‌های مختلف دارند؟ رقابت با این سایت ها با استفاده از تبلیغات چقدر هزینه دارد؟ و البته، رتبه ترافیک سایت شما در بین قدرت ترافیک سایت 500 هزار سایت دیگر کجاست؟

به‌،وان یک مبتکر داده‌های سئو، هیجان‌زده و مفت،م که رتبه ۱۰۰ وب‌سایت برتر Rank Ranger را در وب اعلام کنم – A رایگان منبعی که به شما امکان می دهد هر ماه به 100 سایت برتر دسترسی داشته باشید و یک پایگاه داده قابل کاوش برای مشاهده رتبه ترافیک سایت شما!

رتبه وب سایت شما چقدر است؟

بدیهی است که رتبه بندی 100 وب سایت برتر Rank Ranger در وب به شما نشان می دهد … 100 سایت برتر رتبه بندی در وب را به شما نشان می دهد.

10 سایت برتر در وب

10 سایت برتر در وب برای اکتبر 2018

قبل از اینکه به آن بپردازیم، بیایید در مورد سایت شما صحبت کنیم.

سایت شما از نظر ارگ،ک چقدر قدرتمند است؟ جستجوی ارگ،ک در مقایسه با سایر سایت ها چه چیزی را برای سایت شما فراهم کرده است؟ (خب، نه همه دیگران، اما جهنم
مقدار زیادی از سایت ها!) نتایج کلی و مقایسه ای تلاش های سئوی شما نه در گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری، بلکه در کل وب چیست؟ چگونه با سایت های برتر وب مقایسه می شود؟

پرسید و جواب داد!

رتبه بندی وب هتل هیلتون


وب سایت هیلتون در رتبه 526 قرار دارد و در طول ماه گذشته 11 رتبه ارتقا یافته است زیرا این سایت 11 میلیون بازدیدکننده داشته و هزینه ترافیکی نزدیک به 500 هزار دلار دارد.

فقط دامنه خود را وارد کنید، دکمه جستجو را بزنید و ببینید:

  • رتبه کلی وب سایت شما
  • ترافیک ارگ،ک ماهانه
  • تغییر ترافیک ماهانه (افزایش/کاهش)
  • چقدر هزینه برای رقبای شما دارد که در همه SERP هایی که در آنها رتبه بندی می کنید تبلیغ کنند (ما آن را می نامیم هزینه ترافیک)

با قرار دادن این به “شرایط واقعی”، از طریق ابزار، یک نمایه سایت دریافت می کنید که صرفاً بر اساس عملکرد ارگ،ک است. شما می‌د،د که نسبت به سایر سایت‌های وب در چه جایگاهی قرار دارید، و می‌د،د که رقابت با بردهای شما چه هزینه‌ای برای رقبای شما دارد.

برای یک ابزار کاملا رایگان بد نیست.

رتبه بندی وب برای تحقیقات سایت شاخص

ابزاری مانند این خطر این را دارد که مانند جستجوی بیهوده باشد، واقعا جالب، شاید اعتیاد آور، اما مفید باشد؟

قطعا مفید است. جدا از اینکه به شما بینشی در مورد سایتتان می دهد (و بله، قطعاً یک ،صر بیهوده در آن وجود دارد، اما آیا این کار اشتباه است؟)، قابلیت جستجوی 100 وب سایت برتر رتبه بندی در گزارش وب راهی واقعاً قدرتمند برای تحقیق به شما می دهد. سایت های.

در اینجا چند روش برای استفاده از ابزار وجود دارد.

چگونه تشخیص دهیم که یک سایت قانونی است؟

من «درخواست‌های» زیادی از مردم برای «شریک شدن» دریافت می‌کنم و با هم برای پیشبرد علایق دیجیتال مارکتینگ متقابل خود کار می‌کنم. بسیاری از این “دسترسی ها” به طور کامل هر،مه هستند. با این حال، هر بار در ماه آبی درخواستی دریافت می کنم که باعث می شود م، کنم. معمولاً به این دلیل است که فقط چیزی کمی اساسی‌تر یا واقعی‌تر در مورد درخواست وجود دارد.

با این حال، من نمی دانم این افراد چه ،، هستند. از کجا بفهمم که قانونی هستند؟ اولین کاری که انجام می دهم این است که به سایت سر بزنم، و اگر آن حس اسپم را داشته باشد… خداحافظ. هر چند مواقعی وجود دارد که سایت‌ها به نظر می‌رسند که به خوبی می‌تواند معامله واقعی باشد.

حالا چی؟

اکنون فیلد جستجو در رتبه بندی 100 وب سایت برتر در وب است که شامل امکان مقایسه چندین سایت بر اساس رتبه وب سایت و ترافیک سایت است.

کادر جستجوی 100 وب سایت برتر

برخی از راه‌های مشخص برای تعیین قانونی بودن سایت عبارتند از:

  • رتبه وب سایت را تعیین کنید
  • ببینید هر ماه چند بازدیدکننده به سایت مراجعه می کنند
  • درک کنید که برای رقابت با قدرت ارگ،ک سایت چقدر دلار تبلیغات لازم است

اگر ببینم سایتی دارای رتبه وب من،ی است و حجم خوبی از ترافیک ارگ،ک را به خود جذب می کند – که آن را کمی به یک نیروی رقابتی تبدیل می کند – قانونی است (همه چیزها برابر هستند).

شناسایی سایت های تأثیرگذار در یک طاقچه خاص

ما در اینجا در Rank Ranger جنبه های مختلف بازاریابی دیجیتال را لمس می کنیم. این بدان م،است که من اغلب سعی می‌کنم تعیین کنم کدام سایت‌ها ممکن است شریک من،ی برای آزمایش یک ابزار جدید یا همکاری با آنها برای تحقیقات و غیره باشند. دنیای دیجیتال مارکتینگ من آن را پس می گیرم، غیرممکن است.

من معمولاً در نهایت به این می پردازم که اعضای برجسته (چه در سطح فردی و چه در سطح برند) یک صنعت خاص چه ،، هستند و همچنین چه سایت هایی برای پوشش اخبار آن صنعت وجود دارد. این تعهد شامل همه چیز و همه چیز است، از جستجوی شما در آسیاب گوگل تا بررسی حضور و رفتار یک سایت در رسانه های اجتماعی.

حتی با این وجود، ورود به یک صنعت جدید و فهمیدن اینکه چه ،ی چه ،ی است، سخت است. اینطور نیست که معیارهای عینی برای کمک به مرتب ، مسائل وجود داشته باشد یا وجود دارد؟ برای اینکه نگاه دقیق‌تری به صنعت جدید داشته باشم، سایت‌هایی را که پیدا می‌کنم برای تعیین رتبه وب آنها اجرا می‌کنم. من ،وماً به این که یک سایت به خودی خود چقدر ترافیک دریافت می کند یا رتبه آنها چقدر است اهمیتی نمی دهم، بلکه به این موضوع اهمیت نمی دهم که یک سایت در مقایسه با سایر سایت هایی که در حال بررسی آنها هستم چگونه است.

اگر می‌خواهم تعیین کنم که کدام سایت‌ها در صنعتی که در غیر این صورت با آن‌ها آشنا نیستم، قدرتمند و قابل توجه هستند… مقایسه رتبه‌بندی وب و ترافیک آن‌ها یک راه ساده برای به دست آوردن بینش عینی است.

رتبه بندی وب مسابقه چگونه است؟

راه واضح برای استفاده از رتبه بندی وب سایت به نفع شما این است که در تحلیل رقابتی بسیار جالب شرکت کنید. ما معمولاً به رقابت از درون محدوده های عمودی خاص نگاه می کنیم (به ،وان مثال، چه ،ی در SERP بالاتر از من قرار دارد؟ من با چه تبلیغاتی رقابت می کنم؟). ردیابی رتبه‌بندی وب رقبا راهی برای دریافت یک نگاه جه،‌تر به محل زندگی‌تان در صنعت خودتان است (مخصوصاً که این معیار صرفاً بر ترافیک ارگ،ک متکی است).

مقایسه رتبه بندی وب تجارت الکترونیک

اگر می‌خواهید ذهن خود را حول محبوبیت سایت‌ها و نحوه مقایسه‌تان با رقبا بچرخ،د، نه برای کلمات کلیدی که ردیابی می‌کنید یا هر معیار محدود دیگری با نقطه‌ی برتری محدود، رتبه‌بندی وب بر اساس ترافیک ارگ،ک راه آس، است. بنابراین.

100 رتبه بندی وب سایت برتر رایگان – آنچه می تو،د بیاموزید

همانطور که اشاره کردم، گزارش رتبه بندی 100 وب سایت برتر در وب، 100 وب سایت برتر رتبه بندی شده در وب را به شما می گوید (بدیهی است). یک کنجکاوی طبیعی وجود دارد که این نوع داده ها را برآورده می کند و چیزی در آن وجود دارد. با این حال، دلایل ملموس تری برای استفاده از این مجموعه داده وجود دارد. اجازه دهید چند روش را به شما معرفی کنم که می تو،د از دسترسی به 100 وب سایت برتر در وب استفاده کنید.

پرطرفدار در وب چیست؟

باور کنید یا نه، می‌تو،د از گزارش رتبه‌بندی 100 وب‌سایت برتر در وب استفاده کنید تا ببینید چه چیزی در این ماه داغ و چه چیزی حتی داغ‌تر است. اجازه بده تا نشان دهم

محبوبیت اغلب فصلی است. محبوبیت فصلی واقعاً بر سایت‌های برتر وب تأثیر می‌گذارد، چیزی که ممکن است فکرش را هم نمی‌کردید.

رعایت کنید.

سه سایت برای لیگ های ورزشی وجود دارد که در حال حاضر (تا زمان نگارش این مقاله) در بین 100 سایت برتر وب قرار دارند. آنها
هستند: nba.com (بسکتبال ایالات متحده)، mlb.com (بیس بال ایالات متحده)، و nfl.com (فوتبال آمریکایی ایالات متحده).

من این پست را در اوایل اکتبر سال جاری می نویسم
از 2018. این بدان م،است که داده‌هایی که من استفاده می‌کنم بر اساس ماه کامل سپتامبر است. سپتامبر یک ماه بزرگ برای ورزش در ایالات متحده است. فصل فوتبال آمریکا چند هفته پیش آغاز شد (ی،ی nfl.com) در حالی که این ماه همچنین نشان دهنده پایان فصل عادی بیسبال (mlb.com) با شروع پلی آف است.

این قطعاً توضیح می‌دهد که چرا هم nfl.com و هم mlb.com شاهد افزایش قابل توجهی در ترافیک ارگ،ک بودند (زیرا این ابزار هم رتبه و هم سود و زیان ترافیک را ماه به ماه دنبال می‌کند).

رتبه بندی وب لیگ ورزشی

از گزارش رتبه بندی 100 وب سایت برتر در وب برای ردیابی چگونگی تأثیر تغییرات بازار بر ترافیک سایت برای سایت های برتر در یک صنعت استفاده کنید.

شما می‌تو،د این تحلیل را یک قدم جلوتر ببرید و بپرسید کدام یک برای هر یک از سایت‌های لیگ تاثیرگذارتر است، شروع فصل فوتبال آمریکا یا آغاز پلی‌آف بیسبال؟

خوب، این آسان است. رقابت بیسبال برای رسیدن به مرحله پلی آف باعث افزایش ترافیک mlb.com 1.51٪ شد در حالی که افتتاحیه فصل فوتبال 2018 باعث شد nfl.com 4.31٪ افزایش یابد. من می توانم بگویم کاملاً واضح است که کدام پایگاه هواداران بیشتر تحت تأثیر قرار گرفته است! افزایش nfl.com باعث شد این سایت در بین 100 سایت برتر جهش 4 پله ای داشته باشد، در حالی که افزایش 1.51% برای mlb.com برای متوقف ، سقوط دو موقعیت کافی نبود.

اما کار ما تمام نشده است، زیرا اگر من nba.com باشم، به دقت متوجه می‌شوم که بازی‌های پلی‌آف بیسبال و شروع فصل فوتبال چه تأثیری بر من می‌گذارند. همانطور که واضح است، زم، که مسابقه پلی آف در اوج خود است و فوتبال در حال شروع است، کاربران علاقه کمتری به دیدن آنچه NBA دارد (همانطور که با کاهش 1 درصدی ترافیک نشان می‌دهد) ندارند.

من آ،ین بینش کوچک را دارم، و این برای SEM و افراد تبلیغاتی ما است.

آیا نایک با کمپین تبلیغاتی جنجالی خود به درستی عمل کرد؟

در سپتامبر 2018 نایک یک کمپین تبلیغاتی بحث‌برانگیز با حضور کالین کپرنیک، م،ع سابق NFL راه‌اندازی کرد. من قصد ندارم وارد جزئیات کمپین و تمام تئاتر سیاسی قبل از آن شوم. تنها چیزی که به شما خواهم گفت این است که کمپین یک راه‌انداز بود (در صورتی که قبلاً این را نمی‌دانستید). بسیاری گمانه زنی می ،د که این کمپین به نایک آسیب می زند، در حالی که نیمی دیگر از جهان معتقد بودند که این کار باعث افزایش قیمت نهایی برند می شود.

پس کدام است؟ آیا کمپین یک پیروزی است یا یک چرخش اشتباه؟ من حدس می‌زنم که باید منتظر بم،م تا وضعیت مالی نایک منتشر شود و از قدرت ،ر ما برای حدس‌زنی اینکه چگونه و آیا این کمپین بر درآمد تأثیر می‌گذارد استفاده کنیم.

ما می‌تو،م این کار را انجام دهیم یا می‌تو،م ببینیم که آیا کمپین تبلیغاتی تأثیر منفی بر کاربران و تمایل آنها به بازدید از سایت نایک داشته است یا خیر.

نگاهی به شماره 91 در لیست ما برای اکتبر 2018 بیندازید:

رتبه بندی وب نایک

رتبه بندی وب Nike.com دچار تز،ل نشد و ترافیک آن ها کمی بیش از 1 درصد رشد کرد. هر نتیجه ای که می خواهید بگیرید. نکته این است که با توجه به داده‌هایی که واکنش فوری کاربران را نسبت به تلاش‌های برند منع، می‌کنند، این بینش کاملاً ملموسی است.

بدیهی است که این نمونه ها در حال ساخت هستند بسیار استفاده خلاقانه از دسترسی به 100 سایت برتر در وب (من واقعاً در مورد این ابزار هیجان زده هستم!). در بیشتر موارد، فهرست‌ها روندهای کلی را به شما نشان می‌دهند و به شما اطلاع می‌دهند که چه ،ی در وب است. استفاده بیش از حد یا نه… حرف من خوب است (البته به نظر من)… داشتن لیستی از 100 سایت برتر در وب، داده های “بیهوده” نیست – می تو،د از آن به خوبی استفاده کنید!

بینش رتبه بندی وب رایگان برای گرفتن

علامت را باز کنید

امیدوارم از این تلاش کوچک برای آنچه که می تو،د با بینش رتبه بندی وب انجام دهید لذت برده باشید. یک چیز در این مرحله باید واضح باشد، رتبه بندی وب چیزی بیش از یک معیار غرور است، بلکه چیزی بیش از راهی برای ارضای کنجکاوی است، اما روشی پر از مواد برای انجام تحقیقات بازار از همه نوع است. آنچه من در اینجا به شما نشان دادم فقط نوک کوه یخ است. راه‌های بی‌پای، وجود دارد که می‌تو،د از بینش‌های رتبه‌بندی (رایگان) وب که با گزارش رتبه‌بندی ۱۰۰ وب‌سایت برتر در گزارش وب ارائه می‌دهیم، استفاده کنید.

بینش شما چیست؟

درباره نویسنده

شای هارل

Shay Harel مدیر عامل Rank Ranger، یک پلتفرم ابتکاری و جامع SEO و بازاریابی دیجیتال Saas است. علاوه بر نظارت بر رشد شرکت، Shay را می‌توان یافت که روی صفحه‌کلید خود ضربه می‌زند و گزارش‌های داده‌های SEO جدید و منحصربه‌فرد را تهیه می‌کند.

زم، که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانواده‌اش، نواختن گیتار، کاوش در مکان‌های عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت می‌برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/top-100-sites