دسته‌ها
اخبار

شار صفحه فرود: الگوریتم گوگل


4 ژوئن 2015 | ارسال شده توسط مایکل ،نر

اغلب نتایج جستجوی گوگل شامل پیوندها و توضیحاتی می شود که برای صفحه هدفی که شما می خواستید مخاطبان خود در نتیجه جستجو به آن دسترسی پیدا کنند، نیستند. آن صفحه فرود ممکن است برای تبدیل بهینه نشده باشد و بنابراین می تواند منجر به نرخ پرش بالاتر و زمان کمتری در سایت صرف شود که هر دو برای رتبه بندی مضر هستند.

کلمات کلیدی و عبارات کلیدی مانند “su، in London” یا “SUV” بازدیدکنندگان را به صفحه ای از نتایج SERP می برد. این نتایج منجر به صفحات فرود مختلف در وب سایت ها می شود، نه فقط su،.com یا ford.com، بیشتر شبیه su،.com/london-restaurant (به ،وان مثال) یا ford.com/suvs/explorer. صفحات وب تصادفی در سایت شما می توانند به راحتی در نتایج SERP ظاهر شوند. به خصوص هنگامی که کلمات کلیدی متمرکز، مارک یا موقعیت جغرافیایی نیستند، ممکن است کاربر به صفحه صحیح در وب سایت ارجاع داده نشود. این می تواند باعث شود بازدیدکنندگان از سایت شما خارج شوند و شما را بدون تبدیل موفقیت آمیز رها کند. و این نرخ پرش می تواند برای موقعیت و رتبه سایت SERP، برای آن کلمه کلیدی و برای سایر کلمات کلیدی شما بد باشد. این صفحه فرود، می تواند هر چیزی در سایت از طریق جستجوی ارگ،ک باشد.

داشبورد ردیاب رتبه ما، نمونه ای از آنچه را که ما شار صفحه فرود می نامیم، ارائه می دهد. در وب سایت Ford.com و کلمه کلیدی SUV، طی شش ماه گذشته، برای کلمه کلیدی suv، گوگل جلسات بازدیدکنندگان را به سه یا چهار صفحه مختلف داخلی ford.com هدایت کرده است.

شار صفحه فرود در جستجوی ارگ،ک گوگل برای Ford.com

شار صفحه فرود در جستجوی ارگ،ک گوگل

یکی از صفحات فرود برای کلمه کلیدی ماشین شاسی بلند، www.ford.com/expedition – یک هدر بزرگ با یک صفحه دقیق در مورد Expedition نشان می دهد. با این حال، اگر عمیق تر به صفحه نگاه کنید، کلمه کلیدی ماشین شاسی بلند فقط یک بار در صفحه، در محتویات یک برگه ناوبری و در URL ذکر شده است. اما پشت پرده ماشین شاسی بلند در کد منبع صفحه با بیش از 200 ذکر از suv بهینه شده است.

بهینه سازی کلمات کلیدی برای Ford.com

بهینه سازی کلمات کلیدی برای Ford.com

دومین صفحه فرود شما در SERP برای همان کلمه کلیدی Ford.com/suvs/explorer است. از نو ماشین شاسی بلند فقط یک بار در URL و به ،وان پیوند صفحه ذکر شده است. SEO در ford.com توجه کرده است، SUV حجم جستجوی عظیمی از 368000 جستجو در ماه دارد. صفحه فرود نتیجه فعلی، ford.com/new-suvs-crossovers/ دارای هشت مورد اشاره است. ماشین شاسی بلند در محتوای صفحه، از جمله تگ های ،وان h1 و h2. پس از شش ماه آزمایش Googlebot کد منبع، CTR و سایر معیارها، گوگل تصمیم گرفته است از این صفحه فرود در SERP ها در سه هفته گذشته استفاده کند.

شار صفحه فرود در صفحه فورد کراس اوور و خودروهای شاسی بلند مستقر شد

Google Landing Page Flux

گوگل حتی یک پست وبلاگ نامتعارف در مورد موتورهای چهارچرخ پیدا کرد که برای یک روز پست کرد. رتبه ها در حدود 20 تا 30 موقعیت، از موقعیت 40 به جایگاه 15 در SERPS افزایش می یابد.

در الگوریتمی که گوگل برای تطبیق پرس و جوهای کلیدواژه با صفحه فرود نتیجه SERP استفاده می کند، ما چهار صفحه فرود برای یک کلمه کلیدی، suv، در یک دوره 6 ماهه دیده ایم. این راهی نیست که ا،ر بازاریابان سئو احتمالاً مایلند مدیریت سایت خود را ببینند. اما گوگل بدون شک مسئول نتایج در google.com است. تنها صفحه ای که بیشتر برای SUV بهینه شده است، صفحه new-suv-crossover است، و اینجاست که گوگل ford.com/new-suv-crossover را بالاترین رتبه بندی کرده است.

در جستجوهای تلفن همراه، Google صفحات فرود را برای دستگاه‌های تلفن همراه، در حال حاضر suvs/explorer و یک هفته قبل از /new-suvs-crossovers/ در جهت مخالفی که جستجوهای دسک‌تاپ طی کرده‌اند، آزمایش کرده است. خلاصه موتور جستجوی Rank Ranger را در زیر برای SE Google Mobile ببینید.

نتایج جستجوی صفحه فرود موبایل

نتایج موتور جستجوی موبایل بر اساس صفحه فرود

در مقایسه ت،یم روزانه بین رتبه Organic و Mobile در پایین‌تر توجه کنید که ارگ،ک و موبایل صفحات فرود مختلفی را در روزهای زیادی برای یک کلمه کلیدی ارائه می‌دهند و زم، که صفحه ی،ان است، رتبه‌بندی می‌تواند متفاوت باشد.

مقایسه رتبه ارگ،ک و موبایل برای صفحات فرود

مقایسه پیشرفت رتبه روزانه رتبه ارگ،ک و موبایل

جان مو، از گوگل در Hangout مرکزی وب مستر خود در 2 ژوئن اشاره کرد که صفحات فرود که در SERP ظاهر می شوند “به نوعی بستگی به جستجویی” دارند که در جستجو وارد شده است. وی اظهار داشت که “زمینه” مهمترین موضوع تعیین کننده یک صفحه فرود است، که پرس و جو در مورد آنچه افراد جستجو می کنند با زمینه اطلاعات صفحه مطابقت دارد. به طور خاص، جان در مورد صفحه ای صحبت می کرد که دارای یک ع، جاسازی شده با URL متفاوت از کل صفحه وب است. چه آدرس اینترنتی در جستجو ظاهر می شود؟ نش، اینترنتی ع، در فلیکر یا پیکاسا یا نش، اینترنتی سایت. جان گفت اگر اطلاعات موجود در صفحه وب زمینه بهتری را برای پرس و جوی جستجو فراهم کند، این یک شاخص مهم است که صفحه سایت، نه صفحه تصویر در SERP ها نمایش داده می شود.

ابزار Rank Ranger’s On-Page Keyword Optimization در مورد ،اصر بافت بر اساس کلمه کلیدی (معادل یک عبارت جستجو) گزارش می دهد. این ابزار جنبه های مختلف کلمه کلیدی را برای URL صفحه فرود در حال اجرا بر روی ،اصر بسیاری بر اساس بهترین روش ها با توجه به الگوریتم گوگل تجزیه و تحلیل می کند، از جمله: امتیاز صفحه، پیش نمایش SERP، URL صفحه، ،وان صفحه، توضیحات متا، کلمات کلیدی متا، ،وان H1 ، ساختار صفحه و کلمات کلیدی صفحه و همچنین آمار محتوا، خوانایی، دسترسی به موتورهای جستجو، سرعت پاسخ صفحه، بهینه سازی تصویر، بر،ب های متعارف، پیوندهای صفحه و سازگاری با موبایل.

با توجه به الگوریتم، جان مو، اشاره کرد که “مشخص نیست الگوریتم چگونه کار می کند. برای ی،ان ، چیزهای خوب و بد (در سایت) کار می کند، الگوریتم با متعادل ، تصویر کلی سایت کار می کند. گوگل نمی تواند این کار را انجام دهد. بگویید دو کلمه کلیدی را اینجا اضافه کنید و یک کلمه کلیدی را حذف کنید و رتبه شما را بهبود می بخشد. بنابراین یک رویکرد متمرکز به هر صفحه در وب سایت شما مهم است، زیرا هر صفحه می تواند یک صفحه فرود باشد. “زمینه” از نقطه نظر الگوریتم گوگل حاوی ،اصری از محتوا، مک،ک صفحه و جزئیات کد منبع است.

درباره نویسنده

مایکل ،نر

مایکل در نظر دارد که یک پیشاهنگ رنک رنجر باشد. همیشه در جستجوی وب سایت عالی، جست و جوی جهان برای نکات سئو، بهینه سازی ع، ها، محتوا و لینک ها. هر چیزی که می تواند از یک صفحه نمایش LED نمایش داده شود، می تواند یک ابزار بازاریابی باشد.

مایکل معتقد است که Rank Ranger پناهگاه نهایی برای جنگجویان SEO است و مشتاق راهنمایی آنها برای یافتن بهترین راه برای استفاده از نرم افزار SEO ما – گزارش ها، نمودارها، ابزارها و ویژگی های بر،ب سفید – برای بهبود روش مدیریت SEO و بازاریابی دیجیتال است!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-algorithm-landing-page-flux