دسته‌ها
اخبار

شرکت سئو چیست و چگونه بهترین آن را انتخاب کنیم؟

شما یک نمای کلی عالی از کلمات کلیدی “سخت” و بازیکنان “بزرگ” در کسب و کارتان دریافت خواهید کرد. در اکثر ابزارها، مقدار دشواری کلمه کلیدی در کسب رتبه در مقیاسی از 0 تا 100 نشان داده می‌شود. هر چه این عدد بزرگتر باشد، کسب رتبه یک گوگل برای آن کلمه کلیدی دشوارتر است.

  • اینجاست که سئو یا بهینه سازی موتور جستجوگر مطرح می‌شود و برای بسیاری از افراد این سوال پیش می‌آید که در واقع سئو چیست و چگونه انجام می‌شود.
  • در این صورت شما می‌توانید محصولات و خدمات خود را به آن‌ها پیشنهاد کنید.
  • بزرگترین مزیت لینک سازی داخلی؟ برخلاف لینک های خارجی، کنترل لینک های داخلی کاملا در دستان شماست.
  • مهم‌ترین فاکتورهای خارج از صفحه، تعداد و کیفیت لینک‌هایی است که به سایت شما اشاره می‌کنند.
  • به عنوان مثال، عبارت “سئو‌ی داخلی” یک کلمه کلیدی دم کوتاه و عبارت “راهنمای استفاده از تکنیک‌های سئوی داخلی” یک کلمه کلیدی دم دراز است که مشخص‌تر به آنچه کاربر به دنبالش است اشاره دارد.
  • منظور از طرفدار، مشتریانی هستند که دائما از سایت شما خرید میکنند.

طبق آمار ۶۳ درصد از جستجوهای گوگل در تلفن‌های همراه صورت می‌گیرد. در سال ۲۰۱۹ گوگل اعلام کرد که برای ایندکس کردن وبسایت‌ها، ربات گوگل نسخه موبایل سایت را مورد بررسی قرار می‌دهد. این تغییر اهمیت داشتن نسخه سازگار با موبایل را بیشتر کرده است.

شما فرمودید که این دسته بندی در صفحه اول گوگل است ولی اعلام نکردید که برای چه عبارتی جایگاه کسب کرده است. با توضیحاتی که دادید به نظر نمیرسد ساختار سایت شما اشکالی داشته باشد، در این شرایط با لینک سازی های خارجی میتوانید هدف واقعی هر صفحه را به گوگل معرفی کنید. فعالیت در شبکه های اجتماعی زمانی ارزشمند است که محتوای تولید شده برای کاربر مفید بوده و نسبت به آن واکنش نشان دهد. انتشار بی‌هدف محصولات در توئیتر و پینترست نتیجه‌ای جز هدر رفتن زمان شما نداشته و در درازمدت تاثیر مثبتی بر سئو سایت ندارد. به عنوان یک تعریف ساده میتوان گفت، سئو یعنی موتورهای جستجو را قانع کنیم تا سایت ما را در صفحه اول نتایج جستجو به کاربران نمایش دهند.

سئو چیست؟راهنمای سئو به زبان ساده

اصلی‌ترین هدف سئو، کمک به وب‌سایت‌های فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ است تا جایگاه مناسبی را در صفحه نتایج جستجوی طبیعی گوگل به دست آورند و به واسطه آن ارتباط خود با مخاطبان را افزایش دهند. قطعا برای هر کسب و کار اینترنتی سئو لازم است، چه در سطح مقدماتی و چه پیشرفته! اما در ابتدای کار برای افزایش بازدید وبسایت خود بهتر است در صورت توان مالی، از تبلیغات پولی استفاده نمائید. چرا که ارتقا رتبه صفحات سایت شما در گوگل یک شبه اتفاق نمی‌افتد و نیاز به زمان دارد. اگر سایت‌سازهای استانداردی چون وردپرس و پلاگین یواست استفاده می‌کنید خود این ابزار راهنمای خوبی برای شما خواهد بود. بعد از بهبود مشکلات تکنیکالی و همچنین سئو داخلی و بهینه کردن محتوا حالا نوبت آن است که با ساخت و یا خرید بک لینک محتوای خود را از نظر اعتبار قوی‌تر کرده تا بتوانیم نسبت به رقبا جایگاه بهتری کسب کنیم.

دلیل نیاز موتور های جسنجو به سئو

برای تست این مورد ابتدا فایل robots.txt سایت خود را بررسی کنید و یا از بخش Blocked Resources گوگل وبمستر تولز اگر بخشی از سایت شما برای خزنده‌های گوگل محدود شده بود را پیدا کنید و نسبت به رفع آن سریعاً اقدام کنید. تحلیل‌های بسیار بی‌نظیر و حرفه‌ای با این ابزار می‌توان انجام داد که حتی استراتژی‌های مخفی شرکت‌ها و سایت‌های بزرگ را به صورت کاملاً دقیق می‌توان کشف کرد و از آن به سود خود استفاده نمود. نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری و صرف هزینه برای سئو در مقایسه با تمامی روش‌های دیگر دیجیتال مارکتینگ بسیار پایین و قابل‌توجه‌تر است. در حدود ۵۰ درصد از جستجوها در گوگل به کسب‌وکارهای محلی اختصاص دارند. دومین برنامه‌ای که توسط Search Engine به کار گرفته می‌شد indexr بود که وظیفه آن طبقه‌بندی اطلاعات و اولویت‌بندی آن‌ها برای عملیات Crawl مجدد بود. حالا با در نظر گرفتن اینکه ممکن است روزانه بیش از صدها نفر بدین شکل گوشی موبایل بخرند چه سودی نصیب کسانی می‌شود که در صفحه اول و بین رتبه‌های یک تا سه هستند.

انواع تکنیک‌های سئو

برای مثال وقتی که در گوگل جستجو کنید کافه‌های نزدیک من، فقط کافه‌هایی که در مناطق نزدیک به شما نشان داده می‌شود. همکار خوبم بابک به خوبی این الگوریتم را در مقاله «الگوریتم کبوتر گوگل چیست و چه تاثیری روی رتبه سایت شما دارد؟» بررسی کرده است. سئو داخلی یا آن پیج به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که درون سایت صورت می‌گیرد تا بتوانیم به محبوبیت بیشتری نزد موتورهای جستجو دست پیدا کنیم. از مهم‌ترین مواردی که در مبحث سئوی آن پیج قرار می‌گیرد، می‌توان به مباحث فنی، تولید محتوا و البته رابط کاربری و ظاهر سایت اشاره کرد.

این طرح همچنین شامل استراتژی‌ها و تاکتیک‌های مختلفی می‌شود که می‌تواند به شما کمک کند در موتورهای جستجو بالاتر از رقبای خود قرار بگیرید. طراحی سایت، به افزایش شانس شما برای کسب رتبه بالاتر در صفحه نتایج موتور جستجو کمک می کند. هرچه محتوای شما برای کلمات کلیدی و عبارات مهم رتبه بالاتری داشته باشد، درآمد سایت شما نیز افزایش خواهد یافت. یک شرکت با تجربه سئو می تواند به وب سایت شرکت شما کمک کند تا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد.

طبق گفته کلید واژه گوگل ، ۱۱۰،۰۰۰ نفر هر ماه “وسایل مهمانی” را جستجو می کنند. ما در این مقاله راجع به سئو که نوشته ایم قصد داریم همه چیز درباره سئو را به شما توضیح دهیم و به صورت کلی یک دید آگاهانه و روشن در این زمینه به شما بدهیم. توی بخش اعضای پلاتینیوم، سعی میکنم ساختن لینک در سایتهای معتبر رو آموزش بدم که اگر دوست داشتی میتونی اونجا عضو بشی. توی لینکدین مقاله بنویس و لینک بده به مبدع مشخصی که داری، و توی توییتر هم لینک مطلب منتشر کن، قدرت بسیار زیادی دارند.