دسته‌ها
اخبار

شرکت سئو چیست و چگونه بهترین آن را انتخاب کنیم؟

و از آنجا که چشم انداز جستجو دائما در‌حال تغییر است، مهم است تا از به روز بودن دانش سئو‌ی داخلی خود اطمینان حاصل کنید. برای آنکه به موضوعی مسلط شویم، لازم است تا ابتدا درک درستی از آن داشته باشیم. لازمه درک موضوعی به گستردگی On Page Seo دانستن مفاهیم و اصطلاحات رایج در آن است. به همین منظور ما فهرستی از این مفاهیم و اصطلاحات را برایتان تدارک دیده‌ایم. Search Engine یا موتور جستجو، ابزاری آنلاین است که بر اساس مطلب جستجو شده توسط کاربران، در پایگاه داده خود به دنبال نتایج مرتبط می‌گردد. این نتایج معمولا وب سایت‌هایی هستند که از نظر معنایی، با مطلب جستجو شده توسط کاربر مطابقت دارند.

خدمات سئو شامل چندین فرآیند است که با بهینه سازی یک صفحه مرتبط است. این خدمات توسط یک شرکت SEO برای مشتریان خود انجام می شود و با هدف کسب رتبه های بالا در صفحات نتایج موتورهای جستجو می باشد. آنها شامل ایجاد تغییراتی در وب سایت مشتری می شوند تا سایت در کلمات کلیدی خاص در موتورهای جست و جو رتبه بگیرد.

  • من در زیردامنه سایتم دارم ویدئوهایی از یوتیوب دانلود میکنم و انتقال میدم به هاست خودم.
  • همچنین میتوانید با کمک دکمه های اشتراک گذاری زیر، این مقاله را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
  • حضور این دو مورد در کنار هم میتواند قدرت بسیاری برای وب سایت شما ایجاد کند.
  • در عوض میتوانید از عبارت “بالا رفتن مرد از کوه” هم استفاده کنید.
  • موتور‌هاي جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي خود غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است.

لینک‌سازی یکی از عمده تکنیک‌هایی است که در بهینه سازی موتور‌های جستجو (سئو) بکار می‌رود. لینک‌ها برای موتور‌های جستجو، نشانه این هستند که سایت شما مرجع با ارزش و با کیفیتی در یک حیطه خاص است و مطالبی قابل استناد در خود دارد. به همین خاطر، سایت‌هایی با بک لینک‌های بیشتر، جایگاه‌های بهتری نیز بدست می‌آورند.

انواع تکنیک‌های سئو

در این مرحله می توانید با صاحبان وب سایت برای جایگزینی بک لینک رقیب خود (این کار به عنوان تکنیک آسمان خراش شناخته می شود) با بک لینک شما یا افزودن لینک شما به عنوان یک منبع اضافی مکاتبه کنید. هنگامی که برای محتواهای خوب خود بک لینک دریافت کردید، می توانید از طریق لینک های داخلی در آن صفحه، «link juice» را به صفحات دیگر خود (به عنوان مثال صفحات پول ساز خود) منتقل کنید. طبیعی ترین تکنیک لینک سازی، ایجاد یک محتوای منحصر به فرد و ارزشمند است تا بک لینک ها را به سمت خود جذب کند. یک استراتژی مستحکم لینک سازی باید همیشه شامل روش‌های مختلفی برای دریافت لینک باشد، backlink profile شما را تا حد امکان متنوع نگه دارد و از بک لینک ها را از سایت های مرتبط دریافت کند. دریافت بک لینک های با کیفیت بدون تلاش بیشتر از جانب شما بسیار سخت (حتی غیرممکن) است. در یک دنیای ایده آل، تنها چیزی که برای کسب بک لینک های با کیفیت نیاز دارید، ایجاد محتوای عالی است.

در سال ۲۰۱۴ گوگل رسما اعلام کرد که به سایت‌هایی که از اس اس ال استفاده می‌کنند رتبه بهتری خواهد داد. پیشنهاد ما به شما نصب گواهینامه SSL از ابتدای راه‌اندازی وبسایتتان است. تصاویر می‌توانند ارتباط و مناسب بودن نوشته‌هایتان را برای خزنده‌های موتورهای جستجو روشن سازند. گوگل برای پیدا کردن صفحات شما نیاز به لینک‌های داخلی دارد و صفحات بدون لینک داخلی عموما فهرست نمی‌شوند. در مرحله بعدی، صفحات موجود در فهرست گردآوری شده را با در نظر گرفتن صدها فاکتور رتبه دهی، رتبه‌بندی و تجزیه و تحلیل می‌کنند. حاصل این فرایند مشخص شدن رتبه صفحات مختلف از سایت‌های متفاوت برای یک کلیدواژه خواهد بود.

معیار اصلی جهت انتخاب بهترین شرکت سئو

استفاده بیش از اندازه از تکنیک‌های بهینه سازی سایت برای گرفتن رتبه بهتر در موتور‌های جستجو بطوریکه به کیفیت وب سایت لطمه بزند را اصطلاحا Over Optimization یا بهینه سازی بیش از حد می‌گویند. اما این رویه در سال 2013 با شروع به کار الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل تغییر کرد. از آن پس، بجای در نظر گرفتن کلمات کلیدی، گوگل موضوع کلی صفحه را درک می‌کند؛ آن هم به طریقی بسیار شبیه به انسان. البته این به معنای کمرنگ شدن اهمیت کلمات کلیدی نیست، اما گوگل دیگر فقط روی آن‌ها تکیه نمی‌کند. پس به جای اسکن صفحات به دنبال کلمات کلیدی، گوگل به دنبال موضوعاتی می‌گردد که آن کلمات کلیدی را پوشش می‌دهد.

به همین دلیل است که در تمامی تکنیک های این راهنما، صحبت از سئو برای گوگل به وسط می آید. در عین حال جالب است بدانید که اغلب تکنیک های سئو شکل عمومی دارند و بر روی همه موتورهای جستجو کار میکنند. تاریخچه سئو به دهه 90 برمیگردد، یعنی زمانی که موتورهای جستجو پا به عرصه اینترنت گذاشتند. امروزه سئو یکی از مهمترین استراتژی های بازاریابی و صنعتی رو به رشد محسوب می شود.

علاوه بر این، کسب رتبه برای کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا همیشه امکان پذیر نیست. بسیاری از آموزش ها درباره جستجوی کلمات کلیدی توصیه می کنند که بر روی کلمات کلیدی به اصطلاح طولانی تر تمرکز کنید، کلمات کلیدی که خاص تر هستند و معمولاً از تعداد کلمات بیشتری تشکیل شده اند. در گذشته، تولید کنندگان محتوا فقط برای یافتن کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا، اقدام به انجام فرایند “جستجوی کلمات کلیدی” میکردند. علاوه بر پیشنهادات کلمات کلیدی، ابزارهای حرفه ای معیارها و داده های مرتبط با سئو را برای ارزیابی کلمات کلیدی و انتخاب بهترین آنها ارائه می دهند.