دسته‌ها
اخبار

شریک RankRanger و MajesticSEO


28 ژوئن 2012 | ارسال شده توسط Rank Ranger


سلام بچه ها من فقط می خواستم همه شما را در مورد یکی از پیشرفت های هیجان انگیز RankRanger – مشارکت ما با MajesticSEO – آگاه کنم.

MajesticSEO کیست؟

اگر هنوز نام آنها را نشنیده اید، در اینجا یک پس زمینه کوتاه در مورد MajesticSEO و آنچه که آنها به میز ارائه می دهند آورده شده است. MajesticSEO یکی از بزرگترین نام ها در صنعت اطلاعات لینک است. آن‌ها دائماً از اینترنت نقشه‌برداری می‌کنند و در چند سال گذشته، بزرگترین پایگاه اطلاعاتی اطلاعات پیوند تجاری در جهان را ایجاد کرده‌اند. نقشه لینک وب آنها توسط متخصصان سئو، متخصصان رسانه های جدید، مدیران وابسته و کارشناسان بازاریابی آنلاین برای انواع بازاریابی اینترنتی و استفاده های تحلیلی از جمله ساخت لینک، تجزیه و تحلیل رقبا، توسعه ترافیک وب سایت، مدیریت شهرت و نظارت بر اخبار استفاده می شود. MajesticSEO به طور معمول صفحات وب را بازبینی می کند و حدود یک میلیارد URL در روز می بیند. MajesticSEO در ،ستان مستقر است و پایگاه مشتریان جه، دارد.

مشارکت RankRanger/MajesticSEO چه سودی برای شما دارد؟
اکنون که می د،د MajesticSEO کیست، احتمالاً از خود می پرسید که همکاری RankRanger/MajesticSEO چه سودی برای شما خواهد داشت؟ پاسخ ساده است، حتی داده های بیشتری در دسترس شما خواهد بود. علاوه بر اطلاعات زیادی در مورد رتبه بندی موتورهای جستجو، حجم جستجو و سهم بازار که قبلاً از RankRanger دریافت کرده اید. همچنین به انبوهی از داده های مربوط به مشتریان خود (و رقبای آنها) دسترسی خواهید داشت.
وب سایت هاپروفایل های پیوند ی،ی شما می تو،د تعداد بک لینک ها، دامنه های خارجی، آدرس های IP، زیرشبکه های ک، c، gov و
edu (
acوب‌سایت‌ها بازدیدکنندگان را به دامنه‌های مشتریان شما (و رقبایشان) ارجاع می‌دهند – همه این‌ها از درون راحتی RankRanger UI دوستانه شما.

خط پایین
در نظر داشته باشید که داده‌های پیوند یک عامل کمک‌کننده مهم در رتبه‌بندی موتورهای جستجو هستند و درک نمایه‌های پیوند وب‌سایت‌ها می‌تواند درک کمی بهتر و تجزیه و تحلیل بهتر موقعیت‌یابی موتور جستجو را امکان‌پذیر کند – ادغام داده‌های پیوند از MajesticSEO در گزارش‌های RankRanger به این م،ی است که شما کار به ،وان یک متخصص سئو بسیار ساده تر شده است. دیگر خبری از ورق زدن از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر و دیگر ارجاع متقابل داده ها در پلتفرم ها نیست. همه داده هایی که نیاز دارید اکنون در یک مکان من، در دسترس شما هستند. علاوه بر این، داده‌های پیوند از MajesticSEO بدون هزینه اضافی در دسترس مشتریان RankRanger قرار می‌گیرد – این بدان م،است که شما به ،وان بخشی از سرویس RankRanger معمولی خود به داده‌های با کیفیت بالا از RankRanger و MajesticSEO دسترسی خواهید داشت.

و چیزهای بیشتری در راه است…
فقط در صورتی که این خبر کافی نبود، مژده را در آینده حفظ خواهیم کرد. علاوه بر ادغام داده‌های MajesticSEO در گزارش‌های فعلی RankRanger، توسعه‌دهندگان RankRanger در حال حاضر سخت در حال توسعه چندین گزارش جدید هیجان‌انگیز هستند که توسط همکاری RankRanger/MajesticSEO امکان‌پذیر شده است. همچنین در حال کار است – انواع ابزارهای مفید دیگر بازاریابی سئو به زودی راه اندازی می شود.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/rank-ranger-and-majesticseo-partner-up