دسته‌ها
اخبار

شیوع لینک سایت کاهش یافت، تبلیغات افزایش یافت


یک هفته دیگر در راه است که به این م،ی است که هفت روز دیگر از SERP در آرزوی بیان و تجزیه و تحلیل است. در آ،ین ع، فوری SERP خود برای آوریل 2016، شما را مستقیماً به این بخش می‌آورم

اگرچه هفته را به ،وان یک خیار خوب شروع کرد، اما شاخص ریسک رتبه نتوانست ماه را بدون پای، بزرگ پشت سر بگذارد. از 29 ام، هرچند 30 ام، ایند، بسیار مقرون به صرفه بود (“بسیار داغ” برای ،، که اسپ،ایی صحبت نمی کنند… باید ببخشید، من هنوز هم پس از کشف اخیر ما در مورد نمایان شدن قطعه های ویژه در اوج هستم. در سراسر جهان اسپ،ایی زبان). با این شاخص، تنها سوال این است که مقصر کیست؟ کدام ویژگی یا ویژگی‌های SERP پشت این افزایش ناگه، “SERPness” قرار دارد؟

جهش شاخص ریسک رتبه 29 تا 30 آوریل

جهش شاخص ریسک رتبه 29 تا 30 آوریل 2016

شکل 1. شاخص ریسک رتبه افزایشی را در نوسانات SERP بین 29 و 30 آوریل نشان می دهد.

یافتن ویژگی‌های خاص یا معدود خاص SERP که در ارتباط با افزایش شاخص ریسک رتبه‌بندی هستند، قبلاً در این مجموعه وبلاگ ذکر شده است. در اوایل ماه، من یک تغییر ناگه، داده در ویژگی‌های مختلف SERP ارائه کردم که احتمالاً با جهش شاخص 13 تا 16 آوریل مرتبط است، همانطور که در شکل 1 نشان داده شده است.

تبلیغات تبلیغات در همه جا و نه یک پیوند سایت برای ذخیره

اولین مانور من در حل مشاهده سنبله SERP، همانطور که در ایند، مشاهده می شود، جستجوی هرگونه حرکت ناگه، SERP بود، به ویژه در روزهای 29 تا 30. با استفاده از نمودار بینش، چند ویژگی SERP را ترسیم کردم تا زم، که الگویی ظاهر شد و مقصر شناسایی شد… تبلیغات. اگر اخبار منتشر شده از دنیای سئو را دنبال کرده باشید، ممکن است متوجه شده باشید که اخیراً تبلیغات بخش خوبی از کانون توجه را به خود اختصاص داده است. تبلیغات سبز … تبلیغات بنفش …. تبلیغات در بسته محلی… تبلیغات در همه جا. نکته جالب توجه این است که در هفته گذشته شاهد معرفی یک قالب آگهی جدید بودیم که به طور دقیق یک قالب تبلیغات طول، تر بود. هفته گذشته گزارش شد که گوگل از عدم وجود تبلیغات در سمت راست SERP استفاده کرده است تا طول تیترهای تبلیغات و خطوط توضیحات را دو برابر کند. با داشتن این دانش، متوجه ارتباط جالبی بین تبلیغات و پیوندهای سایت یا عدم وجود آنها شدم.

ارتباط آگهی و پیوندهای سایت 29 تا 30 آوریل

تبلیغات و پیوندهای سایت در مقابل تغییر داده ها

شکل 2. تبلیغات و پیوندهای سایت یک تغییر مع، را نشان می دهد که از 29 آوریل 2016 شروع شده است.

فضای بین (تبلیغات و پیوندهای سایت)

چیزی که من را در مورد جابه‌جایی مع، داده‌ها بین Ads و SiteLinks غلغلک داد، این تغییر فی‌نفسه نبود، بلکه چیزی بود که احتمالاً باعث آن شد. من را برای لحظه ای دنبال کنید… گوگل تبلیغات را به طرق مختلف آزمایش کرده است… که می تواند توضیح دهد که چرا تبلیغات افزایش یافته است. حالا دشمن فضایی طبیعی تبلیغات کیست (با فرض اینکه بخواهید نتایج ارگ،ک را بالا نگه دارید)… پیوندهای سایت! هر SiteLink می تواند معادل سه نتیجه ارگ،ک (از نظر فضا) باشد. این چند املاک و مستغلات قابل توجه است. اگر من گوگل هستم و می‌خواهم تبلیغات جدیدم را آزمایش کنم، SiteLinks، به‌ویژه SiteLinks که به ،وان اولین نتیجه نمایش داده می‌شود، اولین ویژگی خواهد بود. اگر متوجه شده باشید (شکل 2. را ببینید)، به نظر می رسد که زم، که SiteLinks به ،وان اولین نتیجه کودتا را در 26 ام آغاز کرد، این اتفاق افتاد… درست زم، که تبلیغات شروع به افزایش ،د…

ویژگی های SERP مصرف کننده فضا

در واقع، اگر به داده های نشان داده شده در نمودار بینش (شکل 3.) نگاه کنید، خواهید دید که SiteLinks تنها ویژگی SERP فضایی نیست که از فضل گوگل خارج شده است. با شروع از 29، و مطابق با افزایش شاخص ریسک رتبه، جعبه جستجو و همچنین پنل دانش وضعیت خوبی به خود گرفتند.

جعبه جستجو، پانل دانش، و پیوندهای سایت (نتیجه اول) افت

جعبه جستجو و پانل دانش کاهش یافت 29 آوریل 2016

شکل 3. تبلیغات از 29 آوریل افزایش می‌یابد در حالی که Search Box، پانل دانش، و SiteLinks 1st Result روند رو به پایین دارند.

در واقع، تقریباً برای کل هفته گذشته یک رابطه مع، بین تبلیغات از یک طرف و SiteLinks به ،وان اولین نتیجه، جعبه جستجو و پنل دانش از سوی دیگر وجود داشت. پانل دانش با توجه به افزایش کاراکتر در ،وان آگهی و طول توضیحات جالب است. شاید گوگل در طول آزمایش خود به این نتیجه رسید که طول قالب تبلیغات جدید با پنل دانش سازگار نیست …

در مسیر راست

چیزی که باعث می شود فکر کنم این مرگ ناگه، SiteLinks هدفمند بوده است، افزایش همزمان Breadc،bs است. همانطور که SiteLinks در 29th شروع به غواصی کرد، Breadc،bs شروع به ظاهر شدن کرد. به عبارت دیگر، اگر گوگل شاید SiteLinks را به نفع تبلیغات تخفیف می داد، بهترین راه برای جبران از دست دادن SiteLinks توسط کاربر ممکن است Breadc،bs باشد. ممکن است گوگل در حالی که با تبلیغات خود بازی می‌کرد و SiteLinks را از بازار خارج می‌کرد، سعی می‌کرد بهترین چیز بعدی را به ما ارائه دهد.

تجدید حیات مقالات عمیق

مقالات In-Depth هفته گذشته با اثبات اینکه زندگی پس از مرگ وجود دارد (حداقل در “Googleverse”) از مردگان بازگشتند. این ویژگی SERP با شروع وقفه خود در 10 آوریل، هفته گذشته در 26 آوریل به ما بازگردانده شد.

مقالات عمیق در ارتباط با نتایج در هر صفحه

مقالات عمیق دوباره ظاهر می شوند

شکل 4. در حالی که نتایج ارگ،ک در هر صفحه به طور همزمان افزایش می یابد، مقالات عمیق دوباره نمایش داده می شوند.

با ظهور مجدد این ویژگی، و کاملاً منطقی است (از آنجایی که مقالات در عمق به ،وان ارگ،ک در نظر گرفته می شوند)، نتایج ارگ،ک در هر صفحه به شدت شروع به افزایش کرد.

ویژگی های آوریل SERP: گرایش به سمت…

از آنجایی که این آ،ین تحلیل از روندهای SERP آوریل است، فکر کردم من، است نگاهی عمیق به نحوه عملکرد ویژگی های مختلف SERP در ایالات متحده در طول ماه بیندازم.

ویژگی های SERP روندهای کلی (ایالات متحده): آوریل 2016

روند کلی ویژگی SERP برای آوریل 2016

شکل 5. ویژگی هایی مانند جستجوی مرتبط و Breadc،bs به طور قابل توجهی افزایش می یابند، در حالی که مواردی مانند سوالات مرتبط روند نزولی دارند.

در بخش بهتری از ماه، SiteLinks و سوالات مرتبط روند نزولی داشتند، که دومی در 30 ام (به گمانم دیر بهتر از هرگز) احیا شد. همانطور که مطمئن هستم بلافاصله متوجه شدید، Related Search افزایش نسبتاً باورن،ی را نشان داد، از 6 آوریل شروع به افزایش کرد و هرگز به گذشته نگاه نکرد. Breadc،bs نیز خیلی ضعیف عمل نکرد و بین 21 و 22 آوریل افزایش یافت. انتخاب من در این روز خوب HTTPS است، که با پیروی از توصیه های آهسته و پیوسته لاک پشت ها برنده مسابقه است، تقریباً در تمام ماه به صعود ادامه داد.

شیرجه ای عمیق به دنیای HTTPS

به ،وان آ،ین پیشنهاد برای این ماه گرم و بهاری آوریل، اجازه دهید شما را به تور HTTPS در سراسر جهان ببرم. کدام کشورها و مناطق جلوتر از بازی سایت ایمن هستند، کدامیک تلاش می‌کنند تا بازی را جبران کنند، و به نظر نمی‌رسد که با فشار Google برای یک تجربه وب ایمن و ایمن کنار بیایند؟

نمایش کمی زندگی: HTTPS آسیا

برخی از الکتریکی ترین جنبش های HTTPS در ماه گذشته از آسیا بیرون آمده است. ژاپن که در سایت‌هایی که برای HTTPS در SERP نشان می‌داد بالاتر از هنگ کنگ بود، ماه را به ،وان برنده HTTPS منطقه به پایان رساند. هنگ کنگ که از رهبران منطقه عقب بود، بین 3 و 4 آوریل با یک افزایش چشمگیر پای خود را روی گاز HTTPS گذاشت. تا پایان ماه، هنگ کنگ خودش را از ناودان بیرون آورد و به وسط گروه رفت.

روند HTTPS آوریل در سراسر آسیا

روند HTTPS آوریل در آسیا

شکل 6. HTTPS در تایلند در 27 آوریل به 0 نسبی سقوط می کند، در حالی که هنگ کنگ ماه را به طور قابل توجهی بالاتر از ابتدای ماه به پایان می رساند.

شوکه کننده واقعی در آسیا تایلند بود که ماه را همتراز با دیگر بهترین های منطقه آغاز کرد. با این حال، در 26 آوریل، کف زیر پای HTTPS آن افتاد و تا روز بعد، تایلند میانگین روی صفحه تقریباً هیچ سایت HTTPS را نشان نمی داد. بین روزهای 27 و 30، کشور کمی رشد کرد، اما هنوز به شکوه سایت امن قبلی خود نزدیک نشده بود.

HTTPS در اروپا: ایمن و سالم؟

با حرکت به سمت غرب، و با گسترش دانش خود در مورد روندهای HTTPS در سراسر جهان، به اروپا و بریت،ا می رسیم. در بیشتر موارد، بریت،ا و کشورهای اروپایی با نتایج زیادی که سایت‌های HTTPS هستند، عملکرد بسیار خوبی داشتند. بریت،ا و اروپا (به ،وان یک قاعده) در واقع از عملکرد آمریکا با آلمان بالاتر از رقابت پیشی گرفتند. از سوی دیگر، فرانسه ، سیاه خانواده اروپایی است، زیرا در مقایسه با آن، علیرغم یک روند صعودی خفیف تا پایان ماه، عملکرد ضعیفی داشت.

روند HTTPS آوریل در سراسر بریت،ا و اروپا

روند HTTPS ،ستان و اروپا برای آوریل 2016

شکل 7. HTTPS در فرانسه کمتر از بریت،ا و آلمان است که با فرکانس HTTPS بیشتر از ایالات متحده نمایش می‌دهند.

HTTPS قاره آمریکا: نه آنچه شما ممکن است فکر کنید

با بازگشت کامل به ایالات متحده، نتایج جالبی را می بینیم. ایالات متحده در راس ک، HTTPS نیست، در واقع از بین کشورهایی که من در آمریکای شمالی و ج،ی نظارت کردم، ایالات متحده فقط از برزیل و مکزیک جلوتر بود.

روند HTTPS آوریل در سراسر آمریکای شمالی و ج،ی

روندهای HTTPS آمریکای شمالی و ج،ی برای آوریل 2016
شکل 8. روند کلی HTTPS برای آمریکای شمالی و ج،ی، با پرو با وجود افت شدید بین 6 و 7 آوریل، اوج عملکرد را نشان می دهد.

پادشاه قلعه HTTPS: کدام منطقه در نتایج HTTPS برتر بود؟

آینه، آینه روی دیوار چه ،ی بیشترین تعداد سایت های ایمن نمایش داده شده در SERP را در آوریل 2016 داشت؟ با در نظر گرفتن مجری پیشرو در مناطق/گروه های تحلیل شده، به یک مقایسه جه، موقت رسیدم. به‌خاطر توجه به مفاهیم پیشینی، ایالات متحده را به‌،وان معیاری در نزاع قرار دادم.

روند HTTPS آوریل در سراسر جهان

روندهای جه، HTTPS برای آوریل 2016

شکل 9. نمایش جه، نتایج HTTPS در مقایسه با ایالات متحده آمریکا

هنگام مقایسه داده‌ها به این روش، عملکرد پیشرو در بریت،ا و اروپا (ی،ی آلمان) نتایج HTTPS بیشتری را در میانگین SERP نسبت به ایالات متحده نشان داد، همچنین پرو و ​​اندونزی (به ترتیب در آمریکای شمالی/ج،ی و آسیا به‌ترتیب عملکردهای پیشرو در آمریکای شمالی/ج،ی هستند). . عملکرد آسیا در مقایسه با همتایان منطقه‌ای آن، در مقایسه رهبران هر گروه، بسیار مهم‌تر است. اگرچه آسیا منحصر به فردترین روندهای HTTPS ماه را داشت، تفاوت قابل توجهی بین عملکرد رهبر آسیا در مقایسه با “بقیه جهان” وجود دارد. در تئوری، این می تواند بر این کشورهای آسیایی در هنگام رقابت آنلاین در یک بازار جه، تأثیر بگذارد.

درخواست مشارکت در SERP

چگونه تغییرات در SERP در ماه آوریل بر شما تأثیر گذاشت؟

آیا بازگشت مقالات عمیق برای شما اهمیتی دارد (غیر از نوستالژی)؟

چه روندها و ال،ای دیگری را در هفته (یا ماه) گذشته مشاهده کرده اید؟

طبق علامت معمول و دوستانه… اشتراک گذاری کنید، برای ارسال و دریافت خواهم کرد!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/serp-snaps،t-may-02-2016