دسته‌ها
اخبار

صادرات رتبه کمپین قابلیت های جدیدی دریافت می کند


9 ژوئن 2016 | ارسال شده توسط Rank Ranger

در تلاش برای ارائه توانایی های گسترده صادرات داده، ما خوشحالیم که اعلام می کنیم که ما ابزار صادرات رتبه کمپین برای ارائه مجموعه ای پرکار از گزینه ها و قابلیت های جدید به روز شده است.

صادرات رتبه کمپین اصلی

CSV صادرات کمپین استاندارد

شکل 1. یک CSV دانلود شده از طریق ابزار Campaign Export که ستون های نمایش موجود در Rank Snaps،t را قبل از به روز رس، ابزار نشان می دهد.

CSV برای همه (کمپین ها)!

هیجان انگیزترین و پویاترین به روز رس، برای ما ابزار صادرات رتبه کمپین توانایی اضافه ، چند کمپین به یک CSV است. مثل همیشه، این ابزار دو گزینه داده را در اختیار شما قرار می دهد، ع، فوری رتبه و سنجه های دامنه. قبلاً، این ابزار فقط یک کمپین را فعال می کرد که به ازای هر CSV صادر شود. با این حال، پس از به روز رس، اخیر، این ابزار اکنون به شما این امکان را می دهد که چندین کمپین را در یک CSV ادغام کنید.

صادرات کمپین: کمپین های متعدد

ابزار صادرات کمپین: کمپین های متعدد

شکل 2. یک CSV صادر شده که داده های سه کمپین را نشان می دهد

از تجمیع صادرات کمپین سرمایه گذاری کنید

زیبایی اضافه ، کمپین های متعدد به یک صادرات CSV در قابلیت مقایسه نهفته است. این سناریوی بسیار محتمل را در نظر بگیرید که کمپین های متعددی برای ردیابی عملکرد یک سایت در مکان های مختلف راه اندازی کرده اید. با صادرات داده ها از هر یک از کمپین های بومی سازی شده خود، می تو،د در مقایسه مکان به مکان شرکت کنید. با افزودن چندین کمپین به یک CSV، اساساً هر کمپین جداگانه را ،یب کرده‌اید و یک کمپین متا را تشکیل داده‌اید. ت،یم بندی داده های شما امکان مقایسه آسان داده ها را بین مکان های مختلفی که ردیابی می کنید را فراهم می کند.

به روز رس، به ابزار صادرات رتبه کمپین برای هر شکلی از ت،یم بندی یک سایت به کمپین های متعدد مهم است. به ،وان مثال، اگر عملکرد یک سایت بر اساس نوع محصول ت،یم شود، با قرار دادن هر شکل از محصول در کمپین خاص خود، قابلیت کمپین چندگانه جدید اضافه شده به ،وان راهی برای اتحاد مجدد محصولات مختلف زیر یک سقف عمل می کند. همین امر در هنگام مدیریت سئوی یک شرکت مادر و ویژگی های مختلف آن صادق است. می تو،د داده ها را در همه کمپین های خود از طریق ابزار صادرات کمپین جمع آوری کنید یک CSV برای همه کمپین ها گزینه.

ابزار صادرات کمپین – گزینه های فایل

ابزار صادرات کمپین: گزینه یک CSV برای همه کمپین ها

شکل 3. گزینه های فایل در ابزار صادرات کمپین برای نمایش چندین کمپین در یک CSV انتخاب شده است.

رتبه بندی ستون های نمایش ع، فوری

همچنین جدید به ابزار صادرات کمپین مجموعه ای از اطلاعات گزارش اضافی است. قابل اجرا برای ع، فوری رتبه گزینه داده مجموعه ای از ستون های نمایش جدید هستند. این ستون ها عبارتند از:

  • مدیر کمپین
  • شناسه مرجع کمپین
  • بر،ب های کلمه کلیدی
  • حجم جستجو
  • مجموع نتایج
  • رتبه متوسط

ستون های جدیدی به گزینه Rank Snaps،t Data اضافه شده است

ستون های جدید در ابزار صادرات کمپین

شکل 4. در یک فایل صادر شده، ستون‌های جدید اضافه شده که بخشی از Rank Snaps،t هستند مشخص شده‌اند.

به روشی بسیار م،ادار، افزودن این داده ها اجازه می دهد تا نگاه عمیق تری به داده های شما در کمپین های متعدد داشته باشید. ی،ی به‌روزرس،‌های جدید به شما این امکان را می‌دهند که نه تنها مجموعه‌ای عمیق‌تر از داده‌ها را مشاهده کنید حجم جستجو، مجموع نتایج، رتبه متوسطو غیره، اما برای ارجاع آسان به این معیارها در چندین کمپین مرتبط، به سادگی با اسکرول ، صفحه گسترده به پایین.

جمع قو،ن رتبه متوسط

با رتبه متوسط ستون نمایش انتخاب شده، به تازگی به روز شده است ابزار صادرات کمپین به شما امکان فعال ، را می دهد قو،ن رتبه متوسط. اگر بخواهید مح،ه کنید رتبه متوسط متفاوت از میانگین رتبه واقعی همه کلمات کلیدی خود، می تو،د a را وارد کنید آستانه رتبه عدد. انجام این کار به شما امکان می دهد هر کلمه کلیدی بالاتر از آن را مح،ه کنید آستانه رتبه در یک خاص ارزش رتبه.

قو،ن میانگین رتبه سفارشی

قو،ن رتبه متوسط ​​در آستانه و ارزش رتبه سفارشی

شکل 5. قو،ن رتبه متوسط ​​با آستانه رتبه کمتر یا مساوی با موقعیت رتبه 100 با ارزش رتبه 101 تنظیم شده است.

برای مثال، باید الف رتبه آستانه کمتر یا مساوی 100 وارد شود، هر کلمه کلیدی بالاتر از 100 را می توان تنظیم کرد که مطابقت داشته باشد ارزش رتبه به روز شده است ابزار صادرات کمپین به شما امکان می دهد یک سفارشی تنظیم کنید ارزش رتبه. اگر یک ارزش رتبه از 101 وارد شدند (و همراه با الف آستانه رتبه کمتر یا مساوی 100)، هر کلمه کلیدی با رتبه بالاتر از 100 با ارزش رتبه از 101.

چندگانگی صادراتی

اجازه ندهید که کمپین های مرتبط شما به صورت گروهی از شخصیت های دوگانه باقی بمانند. از به روز رس، های جدید استفاده کنید ابزار صادرات رتبه کمپین تبدیل کمپین ها از شخصیت های متعدد به کل های هماهنگ. از مزیت استفاده کنید یک CSV برای همه کمپین ها گزینه ای برای ایجاد یک نقاشی داده یکپارچه، که اکنون شامل می شود حجم جستجو، مجموع نتایج، رتبه متوسطو غیره. بیشتر از همه، دیدگاه خود را با متحد ، مجدد کل خانواده کمپین زیر یک سقف گزارش تغییر دهید!

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/campaign-export-tool-update