دسته‌ها
اخبار

صفحات فرود خود را ردیابی و بهینه کنید


27 ژوئن 2017 | ارسال شده توسط Rank Ranger

اینکه چگونه کاربران را به سمت هدف نهایی، ی،ی تبدیل هدایت می‌کنید، تا حد زیادی به توانایی شما در ارائه کافی صفحه فرود من، در زمان من، بستگی دارد. برای سایت های عمیق، با محتوای عمیق، این فرآیند بسیار پیچیده تر است. چنین سایت‌هایی یا هر سایتی با چندین صفحه، اغلب می‌توانند صفحات فرود مختلفی را برای هر کلمه کلیدی رتبه‌بندی کنند. با این حال، همه صفحات فرود همیشه در وظیفه هدایت فرآیند تبدیل برابر نیستند. از آنجایی که روند نوسانات در صنعت به دلیل افزایش به روز رس، الگوریتم گوگل است، ما می خواستیم مطمئن شویم که ابزار من، برای شغل من، در اختیار شماست. با آن، ما از انتشار عمیق ترین ابزار صفحه فرود تا به امروز، م،تور صفحه فرود، خبر می دهیم.

ابزار سئو م،تور صفحه فرود

صفحه فرود خود را با م،تور صفحه فرود کشف کنید

اولین قدم برای موفقیت در صفحه فرود، در واقع آگاهی از صفحات فرود است که موتورهای جستجو برای کلمه کلیدی خاصی که شما هدف قرار می دهید نشان می دهند. م،تور صفحه فرود، تمام صفحات فرود شما را که در 20 نتیجه برتر در SERP برای یک کلمه کلیدی نشان داده می شود، نشان می دهد. در حقیقت، لندینگ پیج م،تور خیلی بیشتر از اینکه صفحات فرود رتبه برتر شما را برای یک کلمه کلیدی نشان دهد، انجام می دهد. این ابزار از طریق نمودار بالایی خود، نوسانات صفحات فرود نمایش داده شده را نشان می دهد. به این م،ا که شما بینش‌های سریع و واضحی در مورد اینکه چگونه صفحات فرود شما در یک دوره زم، خاص نوسان کرده‌اند، دریافت می‌کنید.

با دیدن این نوسانات، نه تنها می‌تو،د به راحتی متوجه شوید که کدام صفحه بهترین عملکرد شماست، بلکه می‌تو،د نحوه عملکرد همه صفحات فرود رتبه‌بندی برتر شما در یک دوره زم، انتخابی سفارشی را مشخص کنید. ی،ی در یک دوره انتخابی، که صفحاتی به طور مداوم یا ناسازگار در SERP عمل کرده اند.

م،تور صفحه فرود - داده کامل

بینش و روندهای عمیق صفحه فرود در م،تور صفحه فرود که شامل رتبه، ترافیک، حجم جستجو و غیره است.

این بینش‌های قدرتمند نوسانات صفحه فرود با اطلاعات رتبه‌بندی خاص صفحه فرود تکمیل می‌شوند. ج، این ابزار هم رتبه فعلی هر یک از 20 صفحه فرود برتر شما را به همراه بالاترین رتبه ای که صفحه در دوره گزارش به آن رسیده است و هم داده های ترافیک و امتیازات ویژگی SERP را نشان می دهد. این داده‌های خاص صفحه بیشتر با داده‌های عمیق برای صفحه فرود با عملکرد برتر که شامل رتبه فعلی صفحه، ترافیک سایت، حجم جستجوی کلمه کلیدی و تعداد کل نتایج برای کلمه کلیدی مرتبط در زمان آ،ین تاریخ نشان‌داده شده است، برجسته می‌شود. اهمیت داشتن چنین مجموعه ای جامع از روندها و داده های نوسانات صفحه فرود، همانطور که توسط Landing Page Monitor ارائه شده است، این است که پایه و اساس توسعه یک استراتژی صفحه فرود و بهبود عملکرد صفحه است.

استفاده از م،تور صفحه فرود برای بهبود عملکرد صفحه فرود

همانطور که گفته شد، داشتن مجموعه ای پربار از داده های نوسانات صفحه فرود برای بهبود عملکرد در SERP ضروری است. م،تور صفحه فرود، با داده های عمیق خود، این فرآیند را با ارائه توانایی ایجاد یک استراتژی صفحه فرود تسهیل می کند. این ابزار شما را قادر می سازد تا نوسانات صفحه فرود را با تعداد معینی از رویدادهای داخلی یا خارجی مرتبط کنید. با مشاهده ارتباط بین رویدادی که ممکن است بر رتبه تأثیر بگذارد، می تو،د عوامل پشت نوسانات را در تلاش برای توسعه استراتژی صفحه فرود تعیین کنید.

تعیین اینکه چگونه یک به روز رس، Google بر صفحات فرود شما تأثیر گذاشته است

در محیطی که به‌روزرس،‌های الگوریتم بخشی از عملکرد Google SERP است، بسیار معمول است که ببینید یک صفحه فرود با رتبه‌بندی برجسته، برجستگی SERP خود را به نفع صفحه دیگری در سایت شما از دست می‌دهد. از آنجایی که گوگل دائماً معیارهایی را که برای رتبه‌بندی صفحات در SERP استفاده می‌کند به روز می‌کند، ردیابی نوسانات صفحه فرود شما می‌تواند بینش عمیقی با بازده بلندمدت به شما بدهد.

ردیابی تغییرات در عملکرد صفحه فرود شما در ارتباط با به‌روزرس،‌های Google می‌تواند به جداسازی کیفیت صفحه مورد علاقه Google کمک کند. به این م،ا که توجه به این که صفحات فرود با ،اصر یا کیفیت های مش، اکنون در Google SERP مورد توجه قرار می گیرند، در حالی که قبلا (ی،ی قبل از یک به روز رس، داده شده) چنین نبود، بینش ارزشمندی است. اگر بتو،د چنین همبستگی را در بین کلمات کلیدی متعدد جدا کنید، این امر به ویژه درست خواهد بود. نتیجه، توانایی شکل‌دهی یک استراتژی صفحه فرود جامع است که با معیارهای الگوریتمی فعلی و اصلاح‌شده گوگل مطابقت دارد، که قطعاً یک مزیت رقابتی جدی است.

م،تور صفحه فرود در داشبورد بازاریابی

م،تور صفحه فرود که به‌روزرس، Google و نوسانات بعدی صفحه همراه با آن را نشان می‌دهد، همانطور که در داشبورد بازاریابی با بر،ب سفید نشان داده شده است.

برای ارائه چنین توانایی تحلیلی، م،تور صفحه فرود شامل گزینه هایی برای نشان دادن زمان به روز رس، الگوریتم گوگل است. با به‌روزرس، که مستقیماً در نمودار روند نشان داده شده است، می‌تو،د به راحتی هر گونه ارتباط بین به‌روزرس، Google و نوسانات صفحه فرود را جدا کنید.

ردیابی تأثیر بهینه سازی صفحه فرود

داده های موجود در م،تور صفحه فرود، ردیابی تأثیر سئوی تغییراتی که در صفحات فرود ایجاد کرده اید را ساده و ساده می کند. این ابزار به شما امکان اضافه ، رویدادهای سفارشی را می دهد که مستقیماً در نمودار خطی ابزار نمایش داده می شوند. ی،ی می‌تو،د هر تغییر یا فرآیند بهینه‌سازی را که اجرا کرده‌اید نشان دهید و با نظارت بر نوسانات صفحه فرود، تأثیر آن را به صورت بصری دنبال کنید.

نوسانات صفحه فرود در بهینه سازی SEO

تاثیر رتبه بندی تغییرات ایجاد شده در صفحات فرود را با درج یادداشت ها/رویدادها در نمودار نوسانات م،تور صفحه فرود تعیین کنید.

به این ترتیب، Landing Page Monitor ابزاری عالی برای تست A/B است. به این م،ا که اگر در یک صفحه فرود که برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی می شود، تغییر ایجاد کنید، اما نه به دیگری، با م،تور صفحه فرود می تو،د به راحتی تأثیر رتبه بندی را که توسط این تغییر ایجاد می شود تعیین کنید. در نتیجه، می تو،د به طور موثری ارزش واقعی استراتژی صفحه فرود فعلی خود را تعیین کنید.

امتیازهای ویژگی SERP صفحه فرود را نظارت کنید

م،تور صفحه فرود علاوه بر ارائه توانایی ایجاد یک استراتژی صفحه فرود موثرتر، درک جه، از قدرت صفحات فرود شما را در اختیار شما قرار می دهد. با نشان دادن ویژگی های SERP که هر یک از 20 صفحه فرود رتبه بندی برتر شما امتیاز می دهند، می تو،د قدرت کلی صفحات فرود خود را تعیین کنید.

به ،وان مثال سناریویی را در نظر بگیرید که در آن شما یک صفحه فرود با عملکرد ناسازگار دارید که وقتی در بین 10 صفحه برتر ظاهر می شود، یک قطعه ویژه را به دست می آورد. چنین اطلاعاتی در تعیین محل تخصیص منابع محدود سئو بسیار ارزشمند است. مطمئناً پتانسیل امتیاز دهی مداوم به Featured Snippet یک پیروزی بزرگ خواهد بود و ممکن است مستحق توجه کامل شما و منابع سئو برای حرکت صفحه به سمت یک رتبه بندی منسجم 10 برتر باشد. سناریویی مانند این تنها یکی از راه‌هایی است که می‌تو،د از افشای ویژگی SERP که در م،تور صفحه فرود یافت می‌شود، استفاده کنید.

امتیازدهی ویژگی SERP - م،تور صفحه فرود

ببینید کدام SERP دارای امتیاز صفحات فرود رتبه برتر شما در SERP است

فرودهای صاف در اختیار شماست

صفحات فرود در نوسان تقریباً یک امر است زیرا به‌روزرس،‌های الگوریتم Google در حد قابل توجهی به نظر می‌رسد هنجار جدیدی باشد. در چنین محیطی، نظارت بر عملکرد صفحه فرود شما از اهمیت بیشتری برخوردار است. به هر حال، آ،ین جایی که می‌خواهید به آن برسید، تکیه بر یک صفحه فرود خاص برای انجام آن تبدیل است، زم، که Google آن را با صفحه دیگری در سایت شما جایگزین کرده است که بهتر با آ،ین به‌روزرس، هماهنگ باشد. اگر بتو،د عوامل محرک پشت مطلوب صفحه Google را در نظر بگیرید، حفظ اولویت‌های الگوریتمی نوسان می‌تواند منجر به بازدهی بزرگی شود.

م،تور صفحه فرود به شما مزیت رقابتی را می دهد که می تو،د انواع صفحاتی را که گوگل ترجیح می دهد جدا کنید. صفحه فرود م،تور چه در پاسخ به یک به روز رس، گوگل باشد، چه حتی فقط برای بهبود صفحات شما، حدس و گمان را از توسعه یک استراتژی صفحه فرود صحیح حذف می کند. اجازه ندهید صفحات فرود در نوسان شانس شما را برای به ثمر رساندن تبدیل از بین ببرد، از صفحه نمایش فرود استفاده کنید و فرودهای صاف را در اختیار خود قرار دهید.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه شده با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/landing-page-monitor-pro-tracking