دسته‌ها
اخبار

طراحی سایت دارکوب طراحی وب سایت-بهیدو

طراحی سایت دارکوب طراحی وب سایت-بهیدو

وقتی با ابزارهای طراحی سایتِ خود ، کار کردید، و همه چیز دستتان آمد ، و کار با سایت خودتان را یاد گرفتید، زمان شروع کار برای پروژه هایِ دیگران فرا رسیده شرکت بهیدو است. اولین کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید، آیا می خواهید به عنوان یک محقق کارکنید یا به عنوان یک طراح سایت، در یک سازمان یا بصورت آزاد یا به اصطلاح فریلنسری فعالیت نمایید. اگر شما می خواهید، در زمینه طراحی سایت فعالیت کنید و یک طراح سایت شوید، ولی نمی دانید از کجا شروع کنید، بهتر است که بگوییم نترسید! آنقدرها هم سخت به نظر نمی رسد، اما به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد. از طرف دیگر، کار با پرتال ساده تر از وردپرس است و راحت تر می توان آن را فرا گرفت.

  • هرچند در نگاه اول، فرایند طراحی سایت، سخت و طولانی به‌نظر می‌رسد و موفقیت در آن نیازمند فراگیری مهارت‌های خاصی است، اما زمانی که با شیرینی این کار آشنا شوید و با انگیزه به آن ادامه دهید، ظرف مدت کوتاهی به جایگاه قابل‌قبولی خواهید رسید.
  • طراحی سایت اختصاصیطراحی سایت اختصاصی وب رمز، بطور کاملا سفارشی بر اساس نیازمندی کارفرما انجام می‌شود و همزمان جهت برنامه رشد و توسعه کسب و کار آنلاین، مشاوره خدمات سئو سایت و تبلیغات گوگل بطور تخصصی ارائه می‌شود.
  • بدین منظور می‌توانید از سیستم‌های مدیریت سایت که از پیش طراحی شده‌اند، مانند وردپرس استفاده کنید و یا به وسیله زبان‌های برنامه نویسی یک فریم ورک اختصاصی را از صفر تا صد، طراحی نمایید.
  • اینترنت بستری محبوب برای کسب اطلاعات جدید و انتقال اطلاعات است.
  • بنابراین وقتی یک سایت روی هاست قرار می‌گیرد، از همه جا قابل دسترسی است.

دارکوب واحد بازاریابی خود را به صورت کامل حذف نموده است و سیاست جذب مشتری خود را بر اساس رضایت مندی مشتریان خود بنانهاده است و تمرکز اصلی خود را بر روی کیفیت وب سایت های طراحی شده و همچنین بازدهی بالای عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت قرار داده است. از جنبه سرعت عمل نیز حداکثر 24 ساعت پس از عقد قرار داد با دارکوب تیم مجری به کارفرما معرفی خواهد گردید و گزارش روند رشد پروژه به کارفرما داده خواهد شد. همچنین این مجموعه دارای تیم کنترل کیفیت می باشد که پس از تایید پروژه توسط کارفرما، وب سایت ها را از نظر کیفیت اجرا، سازگاری با مرورگرها و ابزارهای مختلف موبایلی، ایمنی، بهینه سازی برای موتورهای جستجو و کد نویسی کنترل می نماید.

طراحی وب سایت فروشگاهی

آمازون اولین شرکتی بود که فروش اینترنتی را با فروش بیست کتاب آغاز کرد و پس از آن توانست تحول عظیمی را در مدل کاری به وجود بیاورد. به همین دلیل، کسانی که می خواهند فروش اینترنتی را آغاز کنند به دنبال بهترین شرکت طراحی وب سایت هستند. اکنون سوال اینجاست که بهترین شرکت طراحی وب سایت چه ویژگی هایی دارد! در روند تحقیق برای روش مناسب طراحی سایت، حتما سایت‌های بسیاری را دیده‌اید که وعده طراحی سایت همیشه رایگان را به شما می‌دهند. احتمالا هم از خودتان پرسیدید که امکان دارد طراحی سایت کاملا رایگان باشد؟ طراحی سایت مراحل مختلفی دارد که هرکدام به خودی خود هزینه‌بر و وقت‌گیر هستند.

با جستجویی در وب هزاران قالب متناسب با سایت خود را خواهید یافت. هر کدام از این قالب ها را می توان به صورت دلخواه، شخصی سازی کرد و از امکانات آن بهره برد. از مزایای وردپرس می توان به بروزرسانی های مستمر و رایگان، انعطاف پذیری، نصب سریع و آسان، ابزار پیشرفته و کامل مدیریت محتوا، پشتیبانی از قالب های متنوع و پشتیبانی از هزاران افزونه اشاره کرد. هر شخص، سازمان و شرکت می تواند، سایت مخصوص به خود را داشته باشد و محدودیتی برای داشتن سایت وجود ندارد.

وب‌رمز خدمات خرید هاست و دامین حرفه ای و پرسرعت را به صورت رایگان به همراه پروژه‌های طراحی سایت ارائه می‌دهد و در صورت تمدید قرارداد پشتیبانی سایت، خدمات رایگان هاستینگ پرسرعت نیز تمدید می‌گردد. این خدمات ویژه وب‌رمز باعث می‌شود هزینه طراحی وب و نگهداری و پشتیبانی سایت برای صاحبان کسب و کار مناسب و مقرون به صرفه‌ باشد. در حال حاضر داشتن وبسایت برای شرکت ها و کسب و کارهای مختلف از جایگاه ویژه ای برخوردار است و به عنوان یکی از دغدغه های اصلی آنها تبدیل شده است. همین موضوع باعث شده تا طراحی وب سایت و تولید سایت اثرگذار نیازمند دانش و تخصص بالا باشد. پس نتیجه میگریم طراحی سایت کاملا تخصصی بوده و با نگاه سطحی نمی توان در دنیای امروز رقابت کرد.

مرحله سوم: کدنویسی و برنامه نویسی

اما اگر بخواهم کمی دقیق تر بوده و شما را با جزئیات آشنا کنم باید بگویم که شغل طراحی وب سایت ویژگی هایی دارد که آن را می توان از دیگر شغل ها متمایز کرد. این ویژگی ها به قدری وسوسه کننده خواهند بود که بتوانند شما را جذب این حرفه کنند. برای تعریف یک پروژه طراحی وب سایت، وجود هردوی آن ها اجباری نیست.بلکه به انتخاب متقاضی و توسعه دهنده وب، میتوان از یکی از این دو مدل طراحی استفاده کرد. مهرماه 1392 بود که جرقه تشکیل یک برند فعال در زمینه فناوری اطلاعات به ذهن بچه های تیم تارینوتک رسید.

طراحی وبسایت مهمترین گام برای ورود به دنیای پر رقابت کسب و کارهای اینترنتی است. طراحی وبسایت های مختلف به کمک هنر و خلاقیت، دانش فنی و برخورداری از عناصر دیداری و چیدمان مهندسی این موارد در کنار هم انجام می شود. زمانی که طراحی وب سایت براساس اصول و قواعد خاص انجام شود مخاطب و کاربران بیشتری را به خود جذب می کند. امروزه طراحی وب سایت به یکی از اولویت های اصلی شرکت ها و مجموعه های فعال در فضای مجازی تبدیل شده است. بسیاری از مدیران و صاحبان مشاغل از افزایش تعداد کاربران اینترنت خبر دارند و می دانند که طراحی و بهینه سازی سایت چه تاثیری در کسب و کار آن ها خواهد داشت.

اینکه تو صفحه اصلی چه چیز هایی باید قرار بگیره.

سلام، به نظر من اگر سمت بکند قبلا کار نکردید به هیچ‌وجه خودتون PHP کد نزنید، به این دلیل که کلی مسئله‌ی امنیتی وجود داره که باید مد نظر قرار بدید وگرنه کل پروژه ممکنه به خطر بیفته. برای اینکه طراحی دستی یک سایت رو انجام بدیم چطور باید جای درست المان ها عکس ها و یا غیره رو بدونیم که طراحی رو انجام بدیم . قراردادن المان ها قوانین خاصی نداره ؟ اینکه تو صفحه اصلی چه چیز هایی باید قرار بگیره. البته اگر قصد ایجاد یک سایت منحصربه‌فرد را دارید استفاده از فریم‌ورک‌ها چندان توصیه نمی‌شود، چراکه افراد زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند و همین موضوع باعث ایجاد سایت‌هایی با ظاهر یکنواخت و تکراری در فضای وب شده است. هم آموزش کار با سایت به صورت حضوری داده میشه و هم یک فیلم آموزشی جهت کسب اطلاعات بیشتر بهتون داده خواهد شد. ما پس از اتمام و تحویل تمام پروژه ها از کارفرمایان عزیز تقاضای تکمیل فرم نظرسنجی را داریم تا از رضایت آنها اطمینان خاطر داشته باشیم و این میزان از رضایت مشتریان را بزرگترین افتخار خود میدانیم.

با مراجعه به آدرس می توانید نسخه فارسی دروپال را دانلود و با کمک آن اقدام به ساخت سایت خود کنید. اپن سورس بودن جوملا این امکان را به کاربران می دهد، تا به کمک برنامه نویسان، تغییرات دلخواه را در سیستم مدیریت محتوا، ایجاد کنند و آنرا به هر صورت که می خواهند شخصی سازی کنند. برای آنکه در بستر وب و در دسترس کاربران قرار گیرد، نیاز به یک وب سرور دارد، که در اصطلاح به این مرحله هاستینگ نیز گفته می شود. در نهایت ارتباط بین دامنه و هاست از طریق این سرور انجام می گیرد و از طریق اینترنت برای کاربران قابل مشاهده خواهد بود. وب سایت های دینامیک یا پویا نیز از لحاظ فنی به صورت کلی به دو دسته تقسیم می شوند. با آموزش برنامه نویسی و یادگیری زبان های php ، پایتون ، css و html و جاوا اسکریپت و…

از خواندن یک خبر گرفته تا خرید های اینترنتی که با چند کلیک انجام می شوند، همگی را مدیون وب سایت ها و شبکه جهانی اینترنت هستیم. در این نوشته سعی شده تا به تمام سوالاتی که در مورد ساخت سایت، ذهن کاربران را به خود مشغول داشته پاسخ داده شود. طراحی هر نوع سایتی نیازمند امکانات پیشرفته و همینطور دانش کدنویسی است.