دسته‌ها
اخبار

علی شعیبی ? کارشناس و مشاور سئو و دیجیتال مارکتینگ-دنی سالیوان | سئو

این وعده‌ها بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و برای جذب مخاطب بکار برده می‌شوند و البته کلاهبرداری بیش نیست. تنها ضمانت سابقه و تجربه شرکت یا سئو کار است که در ادامه بیان می کنیم. در روش سئو کلمات کلیدی قراردادی تنظیم می‌شود که با توجه به آن، سایت شما در کلمات کلیدی مشخصی بالا خواهد آمد و تمام تمرکز سئوکار بر روی همان کلمات کلیدی خواهد بود. میزان هزینه سئو در سئو کلمات کلیدی به سختی کلمه و میزان رقابت بر سر آن بستگی دارد. این روش برای انواع کسب‌وکارهایی است که قصد دارند به بهینه سازی یا سئو وب‌سایت خود بپردازند و در نظر دارند محتوای صفحات مختلف سایت را برای ویرایش، به دست سئوکار حرفه‌ای بسپارند مناسب می باشد.

  • برای بالا بردن زمان ماندگاری یک کاربر در یک وبسایت، لینک‌های داخلی گزینه بسیار خوبی هستند.
  • روزانه تعداد زیادی از کاربران وارد همین صفحه می‌شوند و با سرچ کلیدواژه قیمت سئو یا هزینه سئو ما را پیدا می‌کنند.
  • بخش بزرگی از کار گوگل صرفاً صرف تلاش برای فهمیدن اینکه محتوای شما “چیست” است.
  • من داشتم چند وز از آموزش های شما استفاده می کردم و واقعا باید بگم حیرت کردم هم از مهارت تدریس تون و هم تسلط تون به مبحثی که ارائه میدید.

هیچ زمان دقیقی برای کسب رتبه بالاتر در موتورهای جستجو وجود ندارد و فاکتورهای مانند قدرت دامنه و رقابت بر سر کلمات کلیدی و…تاثیرگذار است، هر چه رقابت بیشتر فعالیت بیشتر و هزینه سئو هم بیشتر می‌شود. وبسایت گوگل سان از سال 98 در زمینه خدمات سئو و طراحی سایت آغاز به کار کرد و در مدت زمان کمی توانست بهترین و با کیفیت ترین وبسایت ها و خدمات را به کاربران ارائه دهد. برای سفارش سئو سایت و کسب اطلاعات بیشتر می‌تونین با شماره هایی که در وب سایت گذاشتیم تماس بگیرین تا از مشاوره‌ی رایگان همکارانمون استفاده کنید. 1.قبل از هر کاری بهتره، بدونید که اصلا سایت شما به سئو نیاز داره یا نه، اینکه با هزینه و سفارش سئو سایت، سود شما بیشتر میشه یا نه، بنابراین سعی کنین یه لیست از خواسته هاتون از سئو کار تهیه کنید.

آن را تازه نگه دارید: پیوندها، محتوا و جذابیت

درسته که کسب رتبه‌ی یک گوگل برای سایت شما، باعث افزایش بازدید و مهم تر از همه باعث کسب درآمد بیشتر میشه و نشون میده که سفارش سئو سایت با موفقیت همراه بوده، اما حتی گوگل هم نمی‌تونه ضامن رتبه‌ی یک برای شما باشه. چون گوگل در تایم های گوناگون با توجه به کشور کاربران، سابقه‌ی همه‌ی جستجوها و فعالیت وب سایت در شبکه‌های اجتماعی، رتبه های مختلفی رو در نظر می‌گیره. برای همینه که نمیشه برای هر کلمه‌ی کلیدی یه نتیجه‌ی ثابت در نظر گرفت. سئوی بعضی از کلمات که رقبای سرسخت و زیادی دارن، خیلی سخته در کنارش بعضی از کلمات راحت سئو میشن. بطور کلی سه تکنیک برای بهینه سازی و افزایش رتبه سایت وجود دارد که شامل سئو تکنیکال، داخلیon-page و سئو خارجی off-pageمی‌شود. چون صاحبین سایت و افراد معمولی هیچ اطلاعی از سئو و دانش انجام این کار رو ندارن، بهتره که این کار رو فرد سئو کار انجام بده و به یه شرکت معتبر، سفارش سئو سایت بدیم.

ایجاد ارزش برای مخاطب

تصور کنید گوگل 50٪ از پیوندهای شما را نادیده می گیرد و فقط 50٪ پیوندهای شما خوب است. در واقع، ما نمی دانیم Google چند پیوند را نادیده می گیرد، اما بدون در نظر گرفتن این موضوع، خوب است که این موضوع را بپذیریم. صفحات دسته بندی معمولاً در سلسله مراتب معماری سایت بالاتر قرار می گیرند. سرانجام، پس از ایجاد صفحه جدید و پیوند دادن به صفحات دیگر در سایت خود، یک قدم دیگر پیش رو دارید. اکنون وقت آن است که صفحات قدیمی خود را با پیوندهایی به صفحه جدید خود به روز کنید.

چرا سئو تا این اندازه مهم هست ؟

ایجاد لیست ها معمولاً با استفاده از ترکیبی از ابزار Google و کلمات کلیدی (رایگان یا پولی) برای یافتن تمام کلمات کلیدی مرتبط با بذر کلمات کلیدی شما انجام می شود. برای شروع، شما می خواهید “کلمات کلیدی دانه” خود را کشف کنید تا موضوع کلمه کلیدی خود را رشد دهید. 2- با یک بذر توانا شروع کنید (کلمه کلیدی بارور)به طور معمول سه مکان خوب برای یافتن بذر کلمات کلیدی وجود دارد. 100 فاکتور برای رتبه بندی یک صفحه در Google وجود دارد، از به اشتراک گذاری ساده مقاله در توییتر، تا به دست آوردن پیوند از نیویورک تایمز. برای کمک به ما، به یک چک لیست گام به گام برای رتبه بندی یک صفحه با شروع یک ایده، تا ریختن ترافیک به حساب گوگل آنالیتیکس شما، نیاز داریم.

این بدان معناست که شما می‌توانید مشتری بیشتر داشته و به درآمد بالاتری برسید. موتورهای جستجو به سایت‌هایی که تجربه عالی برای کاربر ایجاد می‌کنند پاداش می‌دهد. به جهت کسب اطمینان از اینکه افراد می‌تونن اطلاعات مورد نیازشان را در سایت شما پیدا کنند، شما هدایت مستقیم کاربران را به کار بگیرید. به جای درهم ریختن پیمایش با لینک‌ها، تنها به مهم ترین صفحات لینک ایجاد کنید.

مخصوصا اگه فرد معروفی باشه، شانس شما برای کسب جایگاه برتر خیلی کم میشه. بهتره یه اسم مستعار یا یه پسوند برای نام خانوادگی‌تون قرار بدین. با استفاده از سئو می توانید ترافیک ارگانیک را به سمت سایت خودتان هدایت کنید و مشتریان جدیدی را بدست آورید. ممکن است سایت شما قبلا هم تعداد بازدیدکنندگان خوبی داشته باشد اما به وسیله انجام خدمات سئو این تعداد می تواند هزاران برابر شود. همچنین سئو با تاثیر در برندینگ باعث میگردد که خریدار و فروشنده به یکدیگر تعهد پیدا کنند. لذا سئو می تواند به عنوان ابزار بازاریابی به کار رود که مشتریان کنونی را حفظ می کند و همینطور به عنوان ابزاری باشد که مشتریان جدیدی را به ارمغان آورد.