24 آگوست 2015 | ارسال شده توسط مایکل ،نر
وب سایت ها به ،وان ابزار بازاریابی، مخازن دانش و تجارت محصول وجود دارند. راه های زیادی برای بهینه سازی رتبه شما در گوگل وجود دارد که عمدتاً از طریق ایجاد محتوای عالی و در نتیجه تجربه کاربری عالی دستورالعمل های توسعه گوگل و ایجاد آگاهی طول، مدت از بازار که افراد را به وب سایت شما می آورد.
تبدیل ها یک عامل رتبه بندی گوگل نیستند
همانقدر که افزایش رتبهبندی ارگ،ک مهم است، متغیرهای زیادی در مورد اینکه چه ،ی و از چه منابعی به سایت شما میآید و وقتی به سایت شما میآیند چه میکنند وجود دارد. بنابراین، اگرچه رتبه ممکن است به تعاملات کاربر وابسته نباشد همانطور که جان مو، در Hangout اخیر وب مستر گفت: “فکر نمیکنم ما (جستجوی Google) ببینیم که افراد به طور خاص در وبسایت چه میکنند… چه در حال تبدیل، چه پر ، فرمها باشند. یا صرف زمان در وبلاگ. گوگل این تبدیلهای کوچک را به ،وان یک عامل رتبهبندی مستقیم در نظر نمیگیرد. با این حال، این نشانه خوبی است که مردم برای استفاده کامل از وبسایت شما اقداماتی را انجام میدهند. تبدیلها بهطور خودکار به ،وان یک مزیت در جستجو به حساب نمیآیند. این درست است، مطمئناً تبدیلها به م،ای واقعی کلمه هستند. بنابراین چگونه بین دو تلاش، SEO در جستجوی Google و تبدیل، تعادل ایجاد کنیم.
ردیابی ROI بازاریابی
ROI شما در نهایت بر اساس تکمیل بازدیدکنندگان شما خواهد بود، خواه منبع جلسه از جستجوی ارگ،ک باشد، PPC یا پیوند ارجاع، گرفتن آدرس ایمیل، شماره تلفن یا تراکنش تجارت الکترونیک نکته اصلی است. وب مستر تو، و گوگل آنالیتی، داده های خوبی را ارائه می کنند که بر اساس آن موفقیت تبدیل شما را پایه گذاری می کند.
==> این 5 KIP SEO را دنبال کنید تا ،ب و کار خود را افزایش دهید
بخش های گوگل آنالیتی،
یک لیست کامل از ساخته شده وجود دارد بخش ها در Google Analytics، و میتو،د این بخشها را سفارشی کنید و حتی بخشهای سفارشی خود را ایجاد کنید تا با جزئیات دریابید که جلسات از کجا شروع میشوند و چگونه ادامه میدهند. در اینجا لیست گسترده ای از بخش های داخلی آنالیتی، موجود است:
|
|
ردیابی تبدیل ها و اه،
برای ردیابی تبدیل ها و اه، خاص در وب سایت خود، به راحتی راه اندازی کنید اه، گوگل آنالیتی،. جنبه چالش برانگیز همه این داده ها درک م،ای آن است. شما تعدادی اعداد دارید، چگونه می تو،د در مورد اینکه دلارهای آینده را کجا قرار دهید، نتیجه گیری می کنید؟ ممکن است بپرسید، شماره های ردیاب تماس تلفنی من چگونه به نظر می رسد (وابسته به API برای پلت فرم تماس ردیابی تلفن شما و نحوه ادغام آن در Google Analytics)؟ یا چه ،ی بیشتر تمایل به ،ید یا تبدیل در وب سایت من دارد؟
KPI بازاریابی: تکمیل ترافیک موبایل و درآمد
یک سوال اساسی ممکن است این باشد که من چند کاربر موبایلی دارم که وارد سایت من می شوند و آیا درآمدزایی دارند؟
KPI بازاریابی: کاربران جدید در مقابل کاربران بازگشتی و تبدیل
آیا کاربران بازگشتی رفتارهای متفاوتی نسبت به کاربران ارگ،ک جدید دارند؟
این همبستگی ها را می توان در چندین گزارش Analytics در سیستم Rank Ranger کشف کرد، و به طور خاص گزارش تجزیه و تحلیل KPI بازاریابی در صفحه نمایش در این پست نشان داده شده است. با ادغام نمایه Google Analytics سایت با Rank Ranger، میتو،د بخشهای ساخته شده، بخشهای سفارشی، نتایج هدف و تراکنشهای خود را نمایش، مقایسه و فیلتر کنید.
KPI بازاریابی: ترافیک ارگ،ک در مقابل ترافیک ارجاعی و ترافیک مستقیم
همبستگی دادهها بین اه،، تراکنشها و بخشها به مدیریت سئو و بازاریابی دیجیتال اجازه میدهد تا عوامل حیاتی موفقیت آنلاین را آشکار کند. گزارش Rank Ranger Marketing KPI به شما این امکان را می دهد که معیارهایی را که می خواهید انتخاب کنید و آنها را با ماه های دیگر در طول ماه، سال به سال اندازه گیری کنید – ابزاری عالی برای تجزیه و تحلیل داده های ارزشمند.
با بهینه سازی بازگشت سرمایه خود به این روش، ممکن است سئوی خود را نیز به شدت افزایش دهید.
درباره نویسنده
مایکل در نظر دارد که یک پیشاهنگ رنک رنجر باشد. همیشه در جستجوی وب سایت عالی، جست و جوی جهان برای نکات سئو، بهینه سازی ع، ها، محتوا و لینک ها. هر چیزی که می تواند از یک صفحه نمایش LED نمایش داده شود، می تواند یک ابزار بازاریابی باشد.
مایکل معتقد است که Rank Ranger پناهگاه نهایی برای جنگجویان SEO است و مشتاق راهنمایی آنها برای یافتن بهترین راه برای استفاده از نرم افزار SEO ما – گزارش ها، نمودارها، ابزارها و ویژگی های بر،ب سفید – برای بهبود روش مدیریت SEO و بازاریابی دیجیتال است!
منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-ranking-factors-marketing-KPI