دسته‌ها
اخبار

فیس بوک معیارهای ویدئویی را اصلاح می کند


28 مارس 2016 | ارسال شده توسط Shay Harel

فیسبوک در ت، برای جذب تبلیغات ویدیویی بیشتر، اخیراً معیارهای نظارت بر ویدئوی خود را اصلاح کرده و بهبود داده است. با 100 میلیون ساعت تماشای ویدیو در هر روز در سایت، جای تعجب نیست که فیس بوک تصمیم گرفته است تا قابلیت های آنالیز ویدیویی خود را تقویت کند. اگر در تبلیغات فیس بوک سرمایه گذاری می کنید، عاقلانه است که با فیس بوک آنالیتی، معیار، ردیابی و بینش عملکرد را به دست آورید.

خارج با قدیمی…

ویدیوی داشبورد متریک قدیمی فیس بوک

نظارت بر عملکرد قبلی فیس بوک مجموعه ای از معیارها را ارائه می کرد که یک تصویر تحلیلی کلی، اگر نگوییم مبهم ارائه می کرد. به ،وان مثال، در ساختار قبلی خود، فیس بوک فقط تعداد بینندگ، که ویدیو را دیده اند را مشخص می کند. اگر می خواستید میانگین طول هر نما را بد،د، مطمئناً خوش شانس نبودید. تا زم، که بیننده بیش از سه ث،ه از محتوا را تماشا کند، معیار فیس بوک آن را یک “نما” در نظر می گیرد. تنها امید به درک بهتر برای عملکرد یک ویدیو با مخاطبان، مقایسه کل بازدیدها با آن بازدیدها 30 ث،ه یا بیشتر بود.

کودک مشکل

همانطور که نشان داده شد، مشکل اصلی متریک در واجد شرایط بودن دیدگاه ها بود. استفاده از یک استاندارد سه ث،ه ای، درک دقیق نحوه عملکرد یک ویدیو را دشوار می کرد. شاید مهمتر از آن، هیچ راهی برای دانستن مدت زم، که به طور متوسط ​​ویدیو مشاهده شده است، وجود نداشت، که تعیین اثربخشی آن را تقریباً غیرممکن می کرد.

با جدید…

ویدیوی جدید داشبورد متریک فیس بوک

اگرچه فیس بوک معیار اصلی خود را حفظ کرده است، اما اکنون به سازندگان محتوا اجازه می دهد تا کمی بیشتر به آن توجه کنند. یکی از ویژگی های جدید این است که قانون سه ث،ه با حداقل ده ث،ه جایگزین شده است. یکی دیگر از تجزیه و تحلیل های جدید، میانگین مدت زمان نمایش مشخص شده است. برخلاف قبل، سازندگان محتوا اکنون به طور متوسط ​​می دانند که چند درصد از ویدیو قبل از اینکه کاربر از محتوا جدا شود، تکمیل شده است.

قطع صدا!

با ذخیره بهترین ها برای آ،ین بار، فیس بوک اکنون بخش قابل توجهی از داده، صدا را ارائه می دهد. سازندگان محتوا اکنون می توانند تعیین کنند که چه تعداد بازدید بدون صدا اجرا شده است. اهمیت این است که نماهای بدون صدا نشان دهنده غیبت بیننده است.

همه به چه م،است

با کنار هم گذاشتن همه اینها، معیار جدید فیس بوک بسته ای جذاب برای سازندگان محتوا است که به دنبال افزایش بازاریابی ویدیویی خود در سایت هستند. اطلاعاتی مانند امکان دیدن میانگین مدت زمان مشاهده یا دانستن تعداد بازدیدها حداقل ده ث،ه، نام بازی را از “چه” به “چگونه” تغییر می دهد. با معیار جدید، توسعه دهندگان محتوا می توانند نه تنها تماشای ویدیوی آنها، بلکه نحوه تماشای آن را نیز ببینند. معیار جدید درک چگونگی طنین انداز محتوا با بینندگان را امکان پذیر می کند. با چنین اطلاعاتی، سازندگان محتوا دیگر در تاریکی و تلاش برای کشف اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند، دست و پا نمی زند. تلاش برای کشف اینکه چه چیزی با بینندگان طنین انداز می شود دیگر یک بازی حدس زدن نیست، اما اکنون می توان آن را در نظر گرفت. صورت ارزش.

برای نگاهی دقیق تر به معیار جدید، به اوج خود نگاه کنید صفحه رسانه ای به روز شده فیس بوک.

اندازه گیری عملکرد پست

معیارهای ویدیوی فیس بوک را در گزارش تحلیل اجتماعی Rank Ranger به همراه پست، جمعیت شناسی مخاطب و عملکرد صفحه پیدا خواهید کرد.

درباره نویسنده

شای هارل

Shay Harel مدیر عامل Rank Ranger، یک پلتفرم ابتکاری و جامع SEO و بازاریابی دیجیتال Saas است. علاوه بر نظارت بر رشد شرکت، شی را می‌توان یافت که روی صفحه‌کلید خود ضربه می‌زند و گزارش‌های داده‌های سئوی جدید و منحصربه‌فرد را تهیه می‌کند.

زم، که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانواده‌اش، نواختن گیتار، کاوش در مکان‌های عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت می‌برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/facebook-video-metrics