دسته‌ها
اخبار

فیلتر جستجوی محلی Google بازنشسته شد


7 دسامبر 2015 | ارسال شده توسط مایکل ،نر

گوگل هفته گذشته فیلتر جستجوی محلی را از رابط کاربری گرافیکی خود حذف کرد و به این ترتیب کاربران را از بررسی دستی رتبه برای مک، غیر از مکان خود جلوگیری کرد. قبلاً در جستجوی Google یک تنظیمات جستجوی سفارشی وجود داشت که به شما امکان می داد نتایج جستجو را بر اساس یک منطقه خاص فیلتر کنید. این تنظیم ویژگی اکنون در ا،ر کشورها وجود ندارد. بری شوارتز گزارش داد یکی از سخنگویان گوگل به او گفت که این ویژگی هفته گذشته عمدا حذف شد زیرا استفاده بسیار کمی از آن می شد.

مجموعه داده‌های Rank Ranger پایدار و دقیق باقی می‌ماند، این به ویژگی مرورگری که Google بازنشسته کرده است وابسته نیست. RangerBot به ردیابی و ارائه نتایج برای کلمات کلیدی و وب سایت ها ادامه می دهد و گزینه هایی را برای انجام جستجوی گسترده ایالتی (مانند فلوریدا)، هدف قرار دادن یک شهر (به ،وان مثال، کانتون، OH) یا شهرستان (به ،وان مثال، اورنج کانتی، کالیفرنیا) یا موتور جستجوی دقیق ارائه می دهد. تنظیمات یک کد پستی (مثلاً 90210) برای یک تجارت یا صنعت محلی.

تنظیمات موتور جستجوی مکان سفارشی

بازاریابان آنلاین که برای ردیابی نتایج محلی به فیلتر مکان مرورگر وابسته بودند، می‌توانند از تنظیمات مکان سفارشی Rank Ranger برای تعیین مکان استفاده کنند. همچنین می‌تو،د انتخاب کنید که نتایج Local Pack لحاظ شود و نام صفحه ،ب و کار Google و URL برای ردیابی زم، که Google آدرس وب‌سایت را در نتایج بسته محلی ارائه نمی‌کند، تنظیم کنید. برای نتایج جامع‌تر نقشه، می‌تو،د از موتور جستجوی Google Maps ما استفاده کنید و آن نتایج نقشه را در ج، یا نمودار جداگانه مشاهده کنید.

تنظیمات بسته محلی

وقتی کلمه کلیدی شما در نتایج بسته محلی ارگ،ک رتبه بندی می شود، Rank Ranger نماد “محلی” را نمایش می دهد. نماد serp نقشه های محلی نشان می دهد که نتایج جستجو شامل دامنه اصلی کمپین در نتایج بسته محلی برای آن کلمه کلیدی است.

در این مثال ما “بستنی در نشویل” را ردیابی می کنیم و سایت Jeni’s Splendid Ice Creams در جایگاه اول بسته محلی قرار دارد.

بسته محلی

همانطور که در این داشبورد ردیاب رتبه مشاهده می کنید، برای جستجوی ارگ،ک در کنار URL “jenis.com” نماد محلی است. نماد serp نقشه های محلی نشان دهنده SERP محلی است که در بالا می بینیم.

می‌تو،د روی نماد «صفحه» در آ،ین ستون کلیک کنید و پنجره‌ای باز می‌شود که ع، فوری SERP و آنچه مست،م آن است را نشان می‌دهد. بسته محلی، جایی که Jeni’s Splendid Ice Creams رتبه اول را دارد و پس از آن Mike’s Ice Cream و Pied Piper Creamery قرار دارند.

رتبه بسته محلی

Rank Ranger به ردیابی و نمایش دقیق نتایج جستجوی محلی از طریق تنظیمات پیشرفته یا کلمات کلیدی موقعیت جغرافیایی ادامه می دهد و می تواند در زمان و تلاش شما صرفه جویی کند. اگر در حال حاضر از ابزاری استفاده می‌کنید که نمی‌تواند نتایج محلی مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد، ما شما را به یک آزمایش رایگان از پلتفرم Rank Ranger SEO & Marketing دعوت می‌کنیم. اگر در راه‌اندازی کمپین‌های نتایج محلی از موتورهای جستجوی دسک‌تاپ و موبایل Google به کمک نیاز دارید، با ما تماس بگیرید.

درباره نویسنده

مایکل ،نر

مایکل در نظر دارد که یک پیشاهنگ رنک رنجر باشد. همیشه در جستجوی وب سایت عالی، جست و جوی جهان برای نکات سئو، بهینه سازی ع، ها، محتوا و لینک ها. هر چیزی که می تواند از یک صفحه نمایش LED نمایش داده شود، می تواند یک ابزار بازاریابی باشد.

مایکل معتقد است که Rank Ranger پناهگاه نهایی برای جنگجویان SEO است و مشتاق راهنمایی آنها برای یافتن بهترین راه برای استفاده از نرم افزار SEO ما – گزارش ها، نمودارها، ابزارها و ویژگی های بر،ب سفید – برای بهبود روش مدیریت SEO و بازاریابی دیجیتال است!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-local-search-filter-retired