دسته‌ها
اخبار

فیلتر شاخص SERP به داشبورد SEO اضافه شد


31 مارس 2016 | ارسال شده توسط Rank Ranger

نتایج SERP را فیلتر کنید

کدام کلمات کلیدی برای یک صفحه فرود رتبه بندی می شوند که به شاخص های خاص SERP Google امتیاز می دهند و کدام شاخص های جستجو برای آن صفحه فرود نمایش داده می شوند – محلی، رتبه بندی ها، تصاویر کوچک تصاویر، کادر جستجو و غیره؟ اضافه شدن جدید ما فیلتر شاخص های SERP به داشبورد ردیاب رتبه، تجزیه و تحلیل عمیق تری را در شاخص های خاص SERP که در نتایج جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی شما نمایش داده می شوند، امکان پذیر می کند.

تجزیه و تحلیل عملکرد SERP

ما می‌د،م که با تنوع رو به رشد ویژگی‌های SERP، تجزیه و تحلیل عملکرد جستجوی رقابتی بدون ابزار من، ممکن است چالش‌برانگیز باشد، بنابراین یک فیلتر شاخص SERP اضافه کرده‌ایم که جداسازی داده‌های جستجوی دقیق مورد نیاز برای تصمیم‌گیری بازاریابی هوشمند را آسان می‌کند.

اکنون در داشبورد می‌تو،د گزارش ردیابی رتبه خود را با ،یب خاصی از شاخص‌های SERP فیلتر کنید تا تنها نتایجی را که شامل آن نتایج دقیق هستند با انتخاب گزینه نمایش دهید.همه انتخاب شده مورد نیاز (AND)” گزینه.

در این مثال، و گزینه برای انتخاب شد لینک های سایت و موبایل دوستانه در نتیجه یک گزارش ردیابی رتبه تنها کلمات کلیدی با صفحات فرود را نشان می دهد هر دو از آن شاخص های SERP در نتایج موتور جستجو.

توجه داشته باشید که کلمه کلیدی “طعم های بستنی جنی” نیز شاخص های SERP را نشان می دهد. HTTPS و پودرهای سوخاری در این گزارش موتور جستجو، زیرا منطق این است که فقط صفحات فرود با هر دو از شاخص های جستجوی ویژه، اما نشانگرهای اضافی نمایش داده شده در نتایج موتور جستجو برای آن صفحات فرود را پنهان نمی کند.

گزارش رتبه بندی را فقط با ویژگی های خاص SERP فیلتر کنید

برای هر تعداد شاخص SERP فیلتر کنید

از آنجایی که ممکن است بخواهید هر صفحه فرود را که در نتایج جستجو با یک یا چند ویژگی SERP ظاهر می شود تجزیه و تحلیل کنید، فیلتر ” را اضافه کرده ایم.حاوی حداقل یک (یا)بیشتر. در این مثال، هر نتیجه ای که شامل هر دو باشد SiteLinks یا Mobile Friendly ویژگی های SERP نمایش داده می شود. منطق این گزینه این است که تا زم، که یکی از ویژگی های SERP انتخاب شده در نتیجه جستجوی گوگل برای صفحه فرود وجود دارد، در گزارش ردیاب رتبه نمایش داده می شود.

نتایج فیلتر شاخص SERP شامل یک یا چند مورد است

تحقیق رقبا با استفاده از شاخص های SERP

بسته به بازار شما، برخی از شاخص های SERP ممکن است مرتبط تر از سایرین باشند. فیلتر SERP نه تنها تجزیه و تحلیل نتایج جستجو را آسان می کند، بلکه رتبه رقیب و شاخص های SERP را برای کلمات کلیدی که ردیابی می کنید نیز آسان می کند.

در این مثال، ما بستنی‌فروشی‌ها را در نشویل ردیابی می‌کنیم و چهار سایت از پنج سایت سازگار با موبایل هستند، دو سایت از HTTPS استفاده می‌کنند و سه سایت در نتایج جستجو با پودر سوخاری نمایش داده می‌شوند.

rank-tracker-dashboard-serp-features-competers

بسیاری از کاربردهای عملی دیگر تحقیقات شاخص SERP

علاوه بر تحقیقات رقبا، بسیاری از کاربردهای عملی دیگر برای تحقیق در مورد شاخص‌های SERP وجود دارد، این موارد تنها چند مورد است که به ذهن می‌رسد:

،ب‌وکارهای محلی و دایرکتوری‌های مبتنی بر مکان می‌توانند داشبورد رتبه‌بندی را فیلتر کنند تا فقط کلیدواژه‌هایی را که نتایج بسته‌های محلی تولید می‌کنند مشاهده کرده و آن بردها را با مشتریان به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، تجزیه و تحلیل می تواند برای تعیین اینکه آیا صفحاتی وجود دارند که در بسته محلی رتبه بندی نمی شوند اما باید رتبه بندی شوند و بنابراین ممکن است به بهینه سازی بیشتری نیاز داشته باشند، انجام شود.

rank-tracker-dashboard-serp-icons-displayed

از آنجایی که گوگل به به روز رس، الگوریتم سازگاری با موبایل خود ادامه می دهد، می تو،د گزارش SEO خود را برای آن شاخص SERP فیلتر کنید و همچنین آمادگی رقابت را بررسی کنید.

گزارش SEO سازگار با موبایل

فیلتر جدید SERP Indicator ردیابی رتبه بندی SERP شما – و رقبای شما – را آسان تر از همیشه می کند. وقتی یک ویژگی خاص SERP را صفر می کنید، یا گروهی از ویژگی ها، و حتی فقط یک جفت ویژگی، یا جفت ویژگی های مختلف، توصیه می کنیم به گوگل مراجعه کنید دستورالعمل های وب مستر برای راهنمایی ها و دستورالعمل ها در مورد بهبود حضور و عملکرد سایت شما در SERP.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/rank-dashboard-serp-filter