دسته‌ها
اخبار

قطعه های برجسته به اروپا می آیند!


7 آوریل 2016 | ارسال شده توسط Shay Harel

گوگل اسنیپت ها را به بازارهای اروپایی دیگر گسترش می دهد

بخشی از یک خبر بزرگ در راه کمی خارج از اروپا امروز به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش قطعه های ویژه است. با توجه به ابزار جدید ویژگی های SERP ما، به نظر می رسد که قطعه های ویژه راه خود را به قلب اروپا باز کرده اند. امروز صبح شاهد تغییر قابل توجهی در داده‌های مربوط به قطعات برجسته در کشورهای اروپایی فرانسه، بلژیک، سوئد، دانمارک، نروژ، آلمان و هلند بودیم. ما حتی نمونه هایی را در فنلاند پیدا کرده ایم. در حالی که فراو، حضور آنها در این کشورهای اروپایی ممکن است با جالوت‌های قطعه برجسته مانند ایالات متحده یا به اندازه کافی عجیب نیجریه قابل مقایسه نباشد، همانطور که داده‌های این Insight Graph نشان می‌دهد، از نظر کیفی خبر مهمی است.

داده های قطعه ویژه اروپایی

داده های بینش (گراف).

چیزی که به وضوح هیجان‌انگیز است، و چیزی که این موضوع را بسیار خبرساز می‌کند، ظاهر شدن Featured Snippets در این کشورها است. درست از 30 مارس، این ویژگی به سادگی در دنیای Google آنها وجود نداشت. نکته جالب توجه این است که به نظر نمی رسد این یک شوخی اول آوریل یا تصادفی باشد، به نظر می رسد که انصراف از Snippets اعلامیه گوگل در ماه گذشته بر اروپا تاثیر گذاشته است.

ما از Insight Graph خود برای ردیابی داده‌ها در چند روز گذشته استفاده کرده‌ایم و اعداد کاهش نیافته است. شاید بتوان نتیجه گیری کرد که نیرو با این نیرو قوی است و به طور قطع شروع چیزی است. اینطور نیست که یک روز نمایش در کشورهای پراکنده وجود داشته باشد. به نظر می‌رسد که این غلظت اروپای غربی را هدف قرار داده است، همانطور که داده‌های ما در زیر برای کشورهایی که هفته گذشته صفر را نشان می‌دادند نشان می‌دهد.

قطعات در SERP ویژگی های ابزار هوشمند جستجوی جه،

این با داده‌هایی که در بخش‌های ویژه که در ایالات متحده، بریت،ا و استرالیا نمایش داده می‌شوند جمع‌آوری کرده‌ایم اثبات می‌شود. تقریباً دقیقاً یک ماه پیش، هر سه کشور، بدون تصادف، یک سری از جهش‌ها را تجربه ،د. ما می‌تو،م الگویی شبیه به آنچه در اروپا آشکار می‌شود، با مشاهده افزایش‌هایی که در ماه گذشته رخ داد، مشاهده کنیم، که می‌تواند نشان دهد که گوگل در آن زمان در حال آزمایش انصراف خود از قطعه‌های ویژه در این بازارها بود.

قطعه های ویژه در ایالات متحده، بریت،ا و AU

تنوع نمایش SERP

در غواصی داده ما متوجه ویژگی دیگری شدیم، همه SERP هایی که با قطعه های ویژه در این کشورهای اروپایی ارائه شده اند، طرح ی،، نداشتند. بنابراین، در حالی که به نظر می رسد عرضه این ویژگی SERP تمام اروپای غربی را پوشش می دهد، به نظر می رسد تغییرات محلی آن وجود دارد.

فرانسه قطعات برجسته را به دست می آورد

جستجوی Google France یک قطعه ویژه تمیز (بدون تبلیغات) و سپس نتایج ارگ،ک را نمایش می دهد.

نتیجه قطعه ویژه فرانسوی

قطعه های ویژه برای فنلاند

مانند فرانسه، هیچ تبلیغی در بالای ،مت ویژه در فنلاند ظاهر نشد. با این حال، برای یافتن کلیدواژه‌هایی که این ویژگی را ایجاد می‌کنند، کمی تلاش می‌کردیم (البته ما «سونا چیست» را به زبان فنلاندی امتحان کردیم)، اما ارزش دیدن یک قطعه ویژه با یک تصویر را داشت.

نتیجه SERP فنلاند برای قطعه ویژه

قطعه های ویژه آلمان

نتایج آلم، کمی متفاوت از همتایان فرانسوی و فنلاندی خود بازگشتند و 4 آگهی را در بالای قطعه ویژه نشان دادند.

قطعه ویژه آلم، در SERP

قطعه های برجسته در سوئد

شبیه به همتای ج،ی خود در آلمان، قطعه ویژه سوئدی نیز با تبلیغات در بالای آن ظاهر شد، اما این بار تنها با یک آگهی. و مانند فنلاند، یک تصویر چشم نواز در این قطعه گنجانده شده است.

SERP Snippet ویژه سوئد

نروژ دارای قطعات ویژه است

وقتی به همسایه غربی سوئد، نروژ نگاه کردیم، متوجه افزایشی در تبلیغات نمایش داده شده در بالای قطعه ویژه شدیم.

نتایج ویژه نروژ در SERP

قطعه های ویژه برای دانمارک

برخلاف همسایه شمالی خود، ما متوجه شدیم که دانمارک در مقایسه با سه تبلیغ نروژ، قطعه‌های ویژه را با یک آگهی نمایش می‌دهد، و مانند سوئد و فنلاند، این قطعه شامل یک تصویر توصیفی است.

نتایج SERP دانمارکی برای قطعه ویژه

قطعه های برجسته در هلند

با حرکت به سمت ج،، متوجه شدیم که هلند، مانند آلمان، 4 آگهی را در بالای این قطعه ویژه چشم نواز نمایش می دهد.

قطعات ویژه SERP برای هلند

اکتشافات جستجوی خود را به اشتراک بگذارید

داده‌های ارائه‌شده در این پست امروز صبح از طریق ابزار ویژگی‌های SERP هوش جستجوی Google جمع‌آوری شد. ما فقط می تو،م حدس بزنیم که این داده ها برای همیشه راکد نخواهند بود. اگر متوجه قطعات ویژه (یا هر ویژگی SERP دیگری) در کشورهای دیگر می‌شوید که قبلاً در آنجا نبوده‌اند، از شما دعوت می‌کنیم که کشف و بینش خود را با ما به اشتراک بگذارید!

درباره نویسنده

شای هارل

Shay Harel مدیر عامل Rank Ranger، یک پلتفرم ابتکاری و جامع SEO و بازاریابی دیجیتال Saas است. علاوه بر نظارت بر رشد شرکت، شی را می‌توان یافت که روی صفحه‌کلید خود ضربه می‌زند و گزارش‌های داده‌های سئوی جدید و منحصربه‌فرد را تهیه می‌کند.

زم، که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانواده‌اش، نواختن گیتار، کاوش در مکان‌های عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت می‌برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/featured-snippets-found-in-europe