دسته‌ها
اخبار

قطعه های ویژه در SERP های اسپانیایی ظاهر می شوند


18 آوریل 2016 | ارسال شده توسط Shay Harel

اخیراً، ابزار ویژگی‌های SERP ما ظاهر قطعه‌های ویژه را در کشورهای اروپایی دیگر انتخاب کرده است. امروز، همین ابزار نشان داده است که گوگل با ورود به بازار اسپ،ایی زبان، به گسترش جه، این ویژگی ادامه داده است. در حال حاضر، پرو تنها کشور اسپ،ایی زبان است که میزبان قطعات ویژه در SERP است. دیگر یک معامله تک شات نیست، داده‌های ما به ما می‌گوید که این ویژگی اکنون در کشورهای اسپ،ایی زبان در سراسر جهان به‌طور قابل توجهی عرضه شده است.

موقعیت میانگین قطعات ویژه اسپ،ا

قطعه های برجسته در اسپ،ا و مکزیک

مکزیک و اسپ،ا اولین مکان‌هایی بودند که ما متوجه عرضه جدید Featured Snippets در کشورهای اسپ،ایی زبان شدیم. همانطور که نمودار بینش ما نشان می دهد، این دو کشور در 15 آوریل شروع به نمایش قطعه های ویژه ،د و از آن زمان تاکنون حضور خود را در همان سطوح حفظ کرده اند. مشاهده این اکتشاف در ارتباط با ظهور قطعه های ویژه در کشورهای اروپایی دیگر، نشان دهنده وجود تمرکز هدفمند در ارائه این ویژگی در سطح جه، است. در دو هفته گذشته گوگل Featured Snippets را به بیش از پانزده کشور مختلف معرفی کرده است. حجم انبوه کشورهای جدیدی که این ویژگی را دارند به خودی خود قابل توجه است.

قطعات ویژه که به تازگی در مکزیک و اسپ،ا نمایش داده می شوند

در سراسر صفحه گسترش قطعات اسپ،ایی

پس از بررسی بیشتر دامنه گسترش قطعه های ویژه به کشورهای اسپ،ایی زبان، متوجه شدیم که نتایج به طور کلی یکنواخت هستند. کلمات کلیدی که یک قطعه ویژه را در یک کشور اسپ،ایی زبان ایجاد می کنند، معمولا همان قطعه را در کشور دیگر تولید می کنند. ما در ابتدا با انجام یک پرس و جو برای «cuál es la sauna» یا به زبان ،یسی «سونا چیست» شروع کردیم.

نمونه مکزیکی از قطعه ویژه

همان پرس و جو «سونا چیست» وقتی در Google پرس و جو شد، یک قطعه ویژه ی،ان ایجاد کرد:

  • آرژانتین
  • شیلی
  • کلمبیا
  • کاستاریکا
  • کوبا
  • جمهوری دومینیکن
  • اکوادور
  • ونزوئلا

ظاهر قطعه‌های ویژه ی،ان نشان‌دهنده انتشار کامل این ویژگی در کشورهای اسپ،ایی زبان است.

نتایج برگزیده های اضافی

برای تأیید داده‌هایی که از طریق ابزار ویژگی‌های SERP به دست آورده‌ایم، وب اسپ،ایی زبان را برای یافتن قطعه‌های ویژه جستجو کردیم. پرس و جوهای ما انبوهی از قطعه های ویژه در موضوعات مختلف تولید ،د. این که این ویژگی برای موضوعات و صنایع مختلف ظاهر شده است، بیشتر نشان می دهد که این ویژگی تا چه حد در SERP تعبیه شده است.

قطعه ویژه کوبا

در کوبا، وقتی «¿cuál es la bolsa de valores» (بازار سهام چیست؟) را پرسیدیم، قطعه ویژه زیر نمایش داده شد:

نمونه قطعه ویژه کوبا

قطعه ویژه شیلی

در حال تغییر صنایع، ما در گوگل شیلی عبارت «que es una prima de se،» (حق بیمه چیست؟) را جستجو کردیم.

نتیجه قطعه ویژه شیلی

قطعه ویژه اکوادور

با تنوع بیشتر نتایج، «que es el gobierno» (،ت چیست؟) در اکوادور را به منظور تولید یک قطعه ویژه جویا شدیم.

نمایش قطعه ویژه در اکوادور

قطعه ویژه ونزوئلا

با حرکت به سمت مراقبت‌های بهداشتی، متوجه شدیم که Google Venezuela زم، که “eps significado” (م،ای EPS) جستجو شود، یک قطعه ویژه نمایش می‌دهد.

نمونه قطعه ویژه ونزوئلا

SERP اسپ،ایی زبان خود را به اشتراک بگذارید

آیا به ظاهر Featured Snippets در کشورهای اسپ،ایی زبان توجه کرده اید؟ چه پرسش‌هایی این ویژگی را مطرح ،د؟ آیا متوجه وقوع SERP دیگری در کشورهای اسپ،ایی زبان شده اید؟ در صورت تمایل اکتشافات و بینش خود را با ما به اشتراک بگذارید.

درباره نویسنده

شای هارل

Shay Harel مدیر عامل Rank Ranger، یک پلتفرم ابتکاری و جامع SEO و بازاریابی دیجیتال Saas است. علاوه بر نظارت بر رشد شرکت، Shay را می‌توان یافت که روی صفحه‌کلید خود ضربه می‌زند و گزارش‌های داده‌های جدید و منحصربه‌فرد SEO را تهیه می‌کند.

زم، که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانواده‌اش، نواختن گیتار، کاوش در مکان‌های عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت می‌برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/featured-snippets-in-spanish-countries