دسته‌ها
اخبار

قطعه ویژه در کشورهای اسپانیایی زبان ظاهر می شود


25 آوریل 2016 | ارسال شده توسط Shay Harel

با این همه اتفاق، گرفتن ضربان و نبض در عملکرد ویژگی های SERP هفته گذشته کاملاً کار است. بیش از یک بال زدن، ما برخی از تظاهرات اصلی و ماندگار SERP را دیده‌ایم. با پرتاب ضرب المثل قدیمی تلاش برای ذخیره بهترین ها برای آ،ین بار از پنجره، بیایید مستقیماً به اصل موضوع برویم، قطعه های ویژه (بله، دوباره آنها). همیشه با تکیه بر ابزار ویژگی های SERP خود، کاملاً کشف کردیم (دوباره) …

یک فیستا با ویژگی SERP اسپ،ایی

اگر به خاطر داشته باشید، در 8 آوریل گزارش دادیم که Featured Snippets در سراسر اروپا پخش شده است. با این حال، به نظر می رسد که این عرضه اروپایی بخشی از “سناریوی قطعه قطعه” بزرگتر و جه، تر بود. دوشنبه گذشته، ما مفت، بودیم که اعلام کنیم ظاهر قطعه های ویژه را در سراسر جهان اسپ،ایی زبان دنبال کرده ایم.

در 15 آوریل، ابزار ردیابی SERP ما قطعه‌های ویژه نمایش داده شده در اسپ،ا و مکزیک را انتخاب کرد. بله، ما هم فکر نمی‌کردیم این اتفاقی باشد، بنابراین کمی عمیق‌تر کاوش کردیم. به نظر می رسد، ما یافتیم که قطعه های ویژه در آرژانتین، شیلی، کاستاریکا، کوبا، جمهوری دومینیکن، اکوادور، ونزوئلا… خوب متوجه شدید، کشورهایی که اسپ،ایی زبان رسمی است. علاوه بر این، اغلب اگر یک پرس و جو یک قطعه ویژه را در یک کشور اسپ،ایی زبان مطرح کند، همان پرس و جو همان قطعه ویژه را در یک کشور اسپ،ایی زبان دیگر نشان می دهد. ماگنیفیکو!

مکزیک و اسپ،ا: قطعات ویژه و تعداد نتایج ارگ،ک

قطعه های برجسته در کشورهای اسپ،ایی زبان

شکل 1. قبل از 15 آوریل 2016 مکزیک و اسپ،ا قطعه های ویژه نمایش داده شده در SERP ها را نداشتند.

Leaping Local بسته بتمن!

با حرکت درست در امتداد و با روحیه سری بتمن دهه 1960، Local Pack “همه خورد، پاپ شد و از بین رفت!” چند روز قبل. چند هفته پیش، ما کاهشی در بسته محلی را گزارش کردیم. خوب اگر این یک شیب بود، پس این یک شیرجه رو به پایین حماسی است. پس از حدود یک ماه ثابت ماندن، شاهد هستیم که بسته محلی از نمایش داده شدن در 30 درصد درخواست‌های ما (در ایالات متحده) به پایین‌ترین حد فقط 18.5 درصد (بر اساس پایگاه داده 500 هزار کلمه کلیدی ما) رسیده است. آشکارترین کاهش بین 22 و 23 آوریل است.

کاهش عمده در درصد درخواست‌های ایالات متحده آمریکا که بسته‌های محلی تولید می‌کنند

کاهش بسته محلی در نتایج

شکل 2. درصد درخواست های ایالات متحده که بسته های محلی تولید می کنند از 30٪ در 18 آوریل به 18.5٪ در 23 آوریل 2016 کاهش می یابد.

چه چیزی می تواند عجیب تر از چنین سقوط شدیدی باشد که می پرسید؟ خب، در حقیقت، Local Pack از 18th با یک تغییر قابل توجه در 19th به 20th رو به نزول بوده است (قبل از اینکه در 21-22 ام بازگردد و تا 23th از انتهای عمیق خارج شود). هر چند همه اینها گیج کننده و عجیب و غریب باشد، آنچه واقعاً عجیب است این است که این افت بین 19 و 20 فقط در ایالات متحده اتفاق نیفتاد. در واقع، نمودار بینش ما فقط چند کشور دیگر (ما،ی، بلژیک، مکزیک، سنگاپور، دانمارک، اسپ،ا، کانادا، و غیره) را نشان می‌دهد که همان افت را بین بیست و یکم نشان می‌دهند، با ریباندهای موازی بین بیست و یکم. و 22.

افت بین‌المللی در جست‌وجوهای تولید بسته‌های محلی SERP

بسته محلی در سرتاسر جهان رها می شود

شکل 3 در 21 آوریل 2016، نمونه بسته های محلی در SERP در بسیاری از کشورهای جهان 50 درصد یا بیشتر کاهش یافت.

اگرچه به اندازه ریزش در ایالات متحده آمریکا بین روزهای 22 و 23 چشمگیر نبود، اما این ریزش ها قابل توجه بود. کشورهایی مانند کانادا، ما،ی، بلژیک، دانمارک، اسرائیل و فرانسه در حدود 50 درصد ضربه خوردند، اگر در برخی موارد بیشتر نباشد.

ارتباط بین بسته محلی و AdWords در SERP ها؟

بدیهی است که چیزی در کیهان گسترده Googleverse بین ۲۰ تا ۲۲ آوریل حداقل در حال وقوع است. حتی کشورهایی که در حال حاضر سطوح پایینی از نتایج بسته محلی مانند فرانسه و اسرائیل داشتند، یک روز ضربه خوردند.

جالب است بد،د که از میان تمام ویژگی‌های SERP که می‌توانستند چنین تغییری عجیب و غریب و جه، داشته باشند، در نهایت بسته محلی بود که این کار را انجام داد. همین هفته گذشته، دقیقاً در 20 ام، گزارش شد که Google Maps در آینده دیگر یک شریک جستجو. متعاقباً، وب پر از تبلیغات بود که اکنون در بسته محلی ظاهر می شود. گوگل خود به ظاهر اشاره کرد تبلیغات در بسته محلی، تعیین قیمت و واجد شرایط بودن.

ما در واقع یک نمودار بینش را با داده‌های بسته محلی و تبلیغات در کانادا و استرالیا اجرا کردیم، دو کشوری که بین روزهای 20 و 22 افت قابل توجهی در انتهای کم عمق داشتند. چیزی که متوجه شدیم این است که به نظر می‌رسد آگهی‌ها در حال سقوط هستند. این ممکن است باعث شود برخی از افراد یک ابرو را بالا ببرند (اگر نمی تو،د تمام یک ابروی اسپاک را انجام دهید).

استرالیا و کانادا: Adwords & Local Pack Trends

تبلیغات و همگام سازی داده های بسته محلی در کانادا و استرالیا

شکل 4 کاهش شدید تبلیغات AdWords و بسته‌های محلی در Google Ca،a و استرالیا بین 17 و 23 آوریل 2016

تلنگر ویژگی SERP

Local Pack تنها قابلیتی نبود که در هفته گذشته ما را تحت تأثیر قرار داد، چند ویژگی وجود داشت که به نوسانات علاقه داشتند. در واقع، به نظر می رسید که این هفته روابط مع، از نظر ویژگی های SERP در ایالات متحده باشد. به نظر می رسد که برخی از آنها فقط نمی توانند دور هم جمع شوند و چشم در چشم ببینند.

نوسانات در نمودارهای دانش، قطعات ویژه، جستجوی مرتبط…

SERP دارای نوسانات ایالات متحده است

شکل 5 جعبه‌های پاسخ SERP، پانل‌های دانش، پیوندهای سایت، جستجوی مرتبط و قطعه‌های ویژه از 17 آوریل تا 23 آوریل 2016

در حالی که قطعه‌های ویژه و لینک‌های سایت از هفدهم به هجدهم روند نزولی داشتند، پنل دانش و جعبه پاسخ با روند رو به بالا رویکردی مخالف داشتند. این چهار ویژگی از 18 به 19 “Switcheroo” را انجام دادند، با قطعه‌های ویژه و پیوندهای سایت در حالی که پانل دانش و جعبه پاسخ از تپه پایین می‌رفتند.

در بقیه هفته، پانل دانش و پیوندهای سایت به الگوی مع، خود ادامه دادند، در حالی که جعبه پاسخ به رابطه مغناطیسی مع، خود با قطعه های ویژه ادامه داد (بدون اینکه هیچ کدام در پایان هفته در صدر قرار نگیرند). Related Search برای اینکه از این نزاع کنار گذاشته نشود، برخلاف پانل دانش بین روزهای 20 و 23 شروع به بازی کرد و در نهایت بالاتر از بقیه گروه قرار گرفت. همه اینها این سوال را مطرح می کند که برع، تصادفی است یا هدفمند؟

بینش SERP خود را به اشتراک بگذارید

تئوری شما در مورد رابطه بین رکود لحظه ای Local Pack و تبلیغات چیست؟ چرا Local Pack در ایالات متحده به لغزش خود ادامه می دهد و از گروه جدا می شود؟

آیا به قطعه‌های ویژه اسپ،ایی توجه کرده‌اید و کدام پرسش‌ها آن‌ها را تولید کرده‌اند؟

چه ال،ا و روندهای SERP دیگری را در سراسر جهان مشاهده کردید؟ طبق معمول، ما دوست داریم نظرات و یافته های شما را بشنویم!

درباره نویسنده

شای هارل

Shay Harel مدیر عامل Rank Ranger، یک پلتفرم ابتکاری و جامع SEO و بازاریابی دیجیتال Saas است. علاوه بر نظارت بر رشد شرکت، شی را می‌توان یافت که روی صفحه‌کلید خود ضربه می‌زند و گزارش‌های داده‌های سئوی جدید و منحصربه‌فرد را تهیه می‌کند.

زم، که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانواده‌اش، نواختن گیتار، کاوش در مکان‌های عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت می‌برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/serp-snaps،t-april-25-2016